Haha, het is een ambtelijke procedure, wat denk jequote:Op woensdag 19 januari 2022 10:07 schreef F_r het volgende:
Gefeliciteerd majo met de verkoop
Wij hebben ons huidige huis ook onder de vp gekocht 1,5 geleden
Dat doet mij denken aan @:SQ hoe is het afgelopen met de bestemming van jullie huis? Heeft het nu woonbestemming zodat de hypotheek/rente zoiets was het toch? Aangepast kon worden
Naar de/een wethouder stappen doet het altijd goed, dan gaat iedereen opeens rennen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:13 schreef SQ het volgende:
[..]
Haha, het is een ambtelijke procedure, wat denk je![]()
We zijn al twee jaar bezig met smeken of ze een keer naar het dossier willen kíjken. Laat staan dat er ook nog wat mee gedaan wordt.
Heb ik dit niet tien minuten geleden ook al ergens gelezen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:26 schreef Rijstebuiltje het volgende:
Wij zouden nu ruim 200.000 meer voor ons huis kunnen krijgen, dan wat we ervoor hebben betaald. Hebben toen 13.000 onder de vraagprijs betaald.
En De Postcodeloterij, brrrr !
Ze hebben ooit geld bij mijn moeder van de rekening gehaald (waarschijnlijk cijferwissel). Om dat geld weer terug te krijgen. Dat was een serieuze shit. Het heeft bijna 4 maanden geduurd ze te overtuigen dat wij niets hadden aangegeven en dat de fout echt bij hun lag.
@:BE, sterkte voor jullie!
quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Heb ik dit niet tien minuten geleden ook al ergens gelezen?
Ahh dat is wel nice dan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:26 schreef Aure het volgende:
Mijn vriend heeft een beetje fomo wat dat betreft, dus wij hebben ook één lot. En daarnaast speelt ie ook elke maand mee met de staatsloterijmaar daar hebben we wel onze bakfiets inclusief accessoires gewonnen en we hebben uitgerekend dat dat nog steeds veel meer geld is dan wat hij tot nu toe aan de staatsloterij heeft uitgegeven
Verkeerd tekst copy/paste gedaan.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:27 schreef SQ het volgende:
[..]
Heb ik dit niet tien minuten geleden ook al ergens gelezen?
Hier leverde een gesprek met de burgemeester niet eens het gewenste resultaat (ons dossier oppakken) op.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:19 schreef arvensis het volgende:
[..]
Naar de/een wethouder stappen doet het altijd goed, dan gaat iedereen opeens rennen.
Omgquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:31 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Hier leverde een gesprek met de burgemeester niet eens het gewenste resultaat (ons dossier oppakken) op.
Ik zie een carriere switch.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:35 schreef SQ het volgende:
[..]
Omg![]()
Ik vrees er ook voor. Het is zo zonde. En de mevrouw die ons dossier moet aanraken is altijd of ziek, of op vakantie, of met lunchpauze, of in vergadering, of aan het poepen, of op parttime dag. Altijd. Al een jaar.
Dat kan ook echt alleen bij de gemeente volgens mij. Ik hoef daar echt niet mee aan te komen.
Lag dat dan aan de aard van het dossier of was er geen capaciteit?quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:31 schreef Adrian4 het volgende:
[..]
Hier leverde een gesprek met de burgemeester niet eens het gewenste resultaat (ons dossier oppakken) op.
Klopt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:37 schreef SQ het volgende:
Oh ik vergeet nog "net terug van vakantie" en "bijna op vakantie", dat zijn ook altijd redenen waarom gemeente-ambtenaren niet kunnen werken.
Dan staat "nooit werken" in elk geval in je job description, dat scheelt dan bakken met schuldgevoel als je weer eens in quarantaine zit met de kindersquote:
Dan zit je niet in Q, dan ben je bezig met maatschappelijke inzet.quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:39 schreef SQ het volgende:
[..]
Dan staat "nooit werken" in elk geval in je job description, dat scheelt dan bakken met schuldgevoel als je weer eens in quarantaine zit met de kinders
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |