Ik was verhuist en zocht naar een nieuwe foknaam. Ik had 3 badeendjes gekregen daar ik een bad had.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:46 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Er was iets dat een andere naam al bezet was.
Very nice!quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:50 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dit is die andere stijl (dit mag hier toch gewoon? zo niet excuus)
https://soundcloud.com/ilusius
Nee. Mijn naam staat er vrij duidelijk bij overigens, daar had ik niet echt erg in, maar is niet erg.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:50 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hallo dan.![]()
Heet je toevallig Jochem?
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:53 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nee. Mijn naam staat er vrij duidelijk bij overigens, daar had ik niet echt erg in, maar is niet erg.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:52 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik was verhuist en zocht naar een nieuwe foknaam. Ik had 3 badeendjes gekregen daar ik een bad had.
Badeendje was al vergeven en dus werd het SBE daar er één een supermanlogo had.
En waarom heb jij nog geen avatar?quote:
Daaromquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
En waarom heb jij nog geen avatar?
Server says: Error 523: Too hot to handlequote:Op woensdag 19 januari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vind het wel goed zo ook, en heb een fobo dus primaquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:54 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Nu heb je me wel.quote:
Ja maar zo kom je niet in het OP plaatje. Je moet wel gekleed zijn.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind het wel goed zo ook, en heb een fobo dus prima
Oh dat zie ik nu pasquote:Op woensdag 19 januari 2022 00:57 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ja maar zo kom je niet in het OP plaatje. Je moet wel gekleed zijn.
Ik maak hem graag voor je,quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:58 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Oh dat zie ik nu pastja...wie weet ooit
Whoa. En die had ik nog niet eens gezien toen ik mijn server error grap maakte. Maar hij is wel terecht haha.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:55 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Vind het wel goed zo ook, en heb een fobo dus prima
Wat een supertracks,had dat even eerder gezegd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:55 schreef B00STER het volgende:
[..]
Server says: Error 523: Too hot to handle
Hahaha thanksquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:00 schreef B00STER het volgende:
[..]
Whoa. En die had ik nog niet eens gezien toen ik mijn server error grap maakte. Maar hij is wel terecht haha.
Je moet niet in één keer al je kruit verschieten he haha. Maar dankjewel!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:00 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Wat een supertracks,had dat even eerder gezegd.
WTF hee.quote:
Ok, doe maar die meid van die pixar film Brave ofzo, of iig iets Schotsquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:00 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ik maak hem graag voor je,
Gewoon kippenvel ouwe.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:01 schreef B00STER het volgende:
[..]
Je moet niet in één keer al je kruit verschieten he haha. Maar dankjewel!
De link die ik net stuurde is overigens meer een 'side project'. Mijn dagelijkse werk is echt het componeren van instrumentale / orkestrale muziek. Ik wil niet teveel zelf-promo doen hier vanavond, maar mocht je die willen horen, die vind je hier:quote:
Braveheart.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:02 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ok, doe maar die meid van die pixar film Brave ofzo, of iig iets Schots![]()
Ja goed he?quote:
Respect hoor,en de vergelijking is een compliment.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
De link die ik net stuurde is overigens meer een 'side project'. Mijn dagelijkse werk is echt het componeren van instrumentale / orkestrale muziek. Ik wil niet teveel zelf-promo doen hier vanavond, maar mocht je die willen horen, die vind je hier:
https://soundcloud.com/renegijzemijter
(En dus nee, ik heet geen Jochem)
Helemaal goed!quote:
Wat een baas.quote:
Ik ben geboren in Amsterdam. Ik ken 'm haha. Ik word verlegen van jullie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Respect hoor,en de vergelijking is een compliment.
Nice! Ik hou ook enorm van trancequote:Op woensdag 19 januari 2022 00:48 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dankjewel! Dat is de stijl waarin ik componeer. Veelal voor Amerikaanse films en series, ben ik eigenlijk toevallig ingerold. Maar ik doe ook projecten ernaast die heel anders zijn, maar dan onder weer een andere nickname. Dance en Trance bijvoorbeeld. Ik wil ze graag gescheiden houden.
Dankjewel!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:06 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Nice! Ik hou ook enorm van trance
Ik hou daarvan! Ik maak zelf geen muziek maar zou niet zonder muziek kunnen, is echt een eerste levensbehoefte voor mijquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
Eigenlijk, toen @:ToT gisteren bij mijn binnenkomst voor de gein riep 'wie ben jij dan weer' wilde ik alleen een stuk muziek plaatsen als antwoord, maar ik denk ik wacht nog even. Maar ja, mijn muziek dat ben ik.
Mooi!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:02 schreef B00STER het volgende:
[..]
De link die ik net stuurde is overigens meer een 'side project'. Mijn dagelijkse werk is echt het componeren van instrumentale / orkestrale muziek. Ik wil niet teveel zelf-promo doen hier vanavond, maar mocht je die willen horen, die vind je hier:
https://soundcloud.com/renegijzemijter
(En dus nee, ik heet geen Jochem)
Ik luister ook elke week ASOT en vergelijkbare streamsquote:
Muziek is mijn zuurstof. Mijn taal, mijn uitlaatklep. Mijn gevoel, mijn gedachten. Mijn visie, mijn toekomst, mijn verleden. Mijn universum en mijn geschiedenis. Mijn alles. alles.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:08 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik hou daarvan! Ik maak zelf geen muziek maar zou niet zonder muziek kunnen, is echt een eerste levensbehoefte voor mij
quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Muziek is mijn zuurstof. Mijn taal, mijn uitlaatklep. Mijn gevoel, mijn gedachten. Mijn visie, mijn toekomst, mijn verleden. Mijn universum en mijn geschiedenis. Mijn alles. alles.
Tot en jij zijn al maatjes,maar ik luister je muziek en sla achterover.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:06 schreef B00STER het volgende:
Eigenlijk, toen @:ToT gisteren bij mijn binnenkomst voor de gein riep 'wie ben jij dan weer' wilde ik alleen een stuk muziek plaatsen als antwoord, maar ik denk ik wacht nog even. Maar ja, mijn muziek dat ben ik.
Het is een enorme tegenstelling met wat ik dagelijks maak, maar om in het weekend te ontspannen ik dus ook.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:08 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ik luister ook elke week ASOT en vergelijkbare streams
Thanks! Ff puzzelen hoe ik dat moet doen via mn foonquote:
Ik zou niet weten wat ik zonder muziek zou moeten. Muziek is een heerlijke uitlaatklep.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Muziek is mijn zuurstof. Mijn taal, mijn uitlaatklep. Mijn gevoel, mijn gedachten. Mijn visie, mijn toekomst, mijn verleden. Mijn universum en mijn geschiedenis. Mijn alles. alles.
Ik vind dat echt super fijn om te horen. Ik ben er vaak echt enorm onzeker over. Het is nogal een 'rit' geweest om er te komen, maar dat vertel ik nog wel eens in detail. Dat is niet iets wat je kunt samenvatten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:10 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Tot en jij zijn al maatjes,maar ik luister je muziek en sla achterover.
quote:
Het is de universele taal van de ziel, de liefde en het leven. Ik hoop dat ik er niet uitgegooid word wegens zweverigheid haha, maar dat is echt hoe ik het beleef.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:12 schreef -Shii- het volgende:
[..]
Ik zou niet weten wat ik zonder muziek zou moeten. Muziek is een heerlijke uitlaatklep.
Mrsloveable kan je daarmee wel helpen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:12 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Thanks! Ff puzzelen hoe ik dat moet doen via mn foon![]()
My Brother from another mother!!!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is de universele taal van de ziel, de liefde en het leven. Ik hoop dat ik er niet uitgegooid word wegens zweverigheid haha, maar dat is echt hoe ik het beleef.
Ok!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:14 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mrsloveable kan je daarmee wel helpen.
We zijn hier gek op muziek gekkie.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Het is de universele taal van de ziel, de liefde en het leven. Ik hoop dat ik er niet uitgegooid word wegens zweverigheid haha, maar dat is echt hoe ik het beleef.
Nou dan waren onze other-ouders wel goed in timen. 1 dag verschil! hahahaquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:14 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
My Brother from another mother!!!![]()
![]()
![]()
Zeker niet. Er naar luisteren is voor mij ook een soort therapie om tot rust te komen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ja maar ja, vissen hequote:Op woensdag 19 januari 2022 01:15 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
We zijn hier gek op muziek gekkie.![]()
![]()
Ja mooi hè? Meant to be gewoonquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:15 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou dan waren onze other-ouders wel goed in timen. 1 dag verschil! hahaha
Ja ben ik met je eens hoor. Het kan troost bieden, een uitlaatklep, ontspanning. Wat jij zegt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Exactemundo!!!quote:
Toen ik opgroeide, luisterde ik heel veel naar Vangelis en Jean-Michel Jarre. Weet niet of iemand er bekend mee is, maar niet iets wat je doorgaans luistert in je tienerjaren. Het heeft mijn stijl voor een groot deel gevormd. Zij en Danny Elfman, John Williams en James Horner (vandaar mijn Casper referentie naar @Foshizzle79 net) zijn mijn grootste helden.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:16 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Zeker niet. Er naar luisteren is voor mij ook een soort therapie om tot rust te komen.
Ik ken eigenlijk verder helemaal geen vissen weet je dat? Bijzonder!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:16 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja mooi hè? Meant to be gewoon![]()
![]()
Vangelis en Jean-Michel Jarre? Daar heb ik nog nooit van gehoord.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toen ik opgroeide, luisterde ik heel veel naar Vangelis en Jean-Michel Jarre. Weet niet of iemand er bekend mee is, maar niet iets wat je doorgaans luistert in je tienerjaren. Het heeft mijn stijl voor een groot deel gevormd. Zij en Danny Elfman, John Williams en James Horner (vandaar mijn Casper referentie naar @:FoShizzle79 net) zijn mijn grootste helden.
Hema is de Trance kenner.quote:
Ohhh, geloof het of niet, ook dit vind ik fantastisch. Het doet me denken aan een van mijn favoriete nummers allertidjen: Ghost Love Score van Nightwish. Ik weet ergens nu al dat je die gaat kennen haha.quote:
Ik ben sinds de film en series This Is England helemaal weg van Ludovico Einaudiquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Toen ik opgroeide, luisterde ik heel veel naar Vangelis en Jean-Michel Jarre. Weet niet of iemand er bekend mee is, maar niet iets wat je doorgaans luistert in je tienerjaren. Het heeft mijn stijl voor een groot deel gevormd. Zij en Danny Elfman, John Williams en James Horner (vandaar mijn Casper referentie naar @:FoShizzle79 net) zijn mijn grootste helden.
Ja ik ken beiden. En kende ik ook sinds mijn tienerjarenquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Vangelis en Jean-Michel Jarre ken ik zeker wel.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:17 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik verzeker je, zoek ze op op YouTube, en ik durf te wedden dat je zeker tot 5 nummers komt die je kent. Ik doe maar even een voorbeeld:quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:18 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Vangelis en Jean-Michel Jarre? Daar heb ik nog nooit van gehoord.
Ik ben gek op Trance, maar verre van een echte kenner hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:19 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Hema is de Trance kenner.
We checken ook de livestreams van Darkraver.Panic en Potato.
Ja tuurlijk ken ik die!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:19 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ohhh, geloof het of niet, ook dit vind ik fantastisch. Het doet me denken aan een van mijn favoriete nummers allertidjen: Ghost Love Score van Nightwish. Ik weet ergens nu al dat je die gaat kennen haha.
Ik heb ze grijsgedraaid. Letterlijk, want toen nog op vinyl haha.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:20 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Ja ik ken beiden. En kende ik ook sinds mijn tienerjaren
Ohw die, FreshFruit lacht zijn lul uit zijn broek.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:20 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik verzeker je, zoek ze op op YouTube, en ik durf te wedden dat je zeker tot 5 nummers komt die je kent. Ik doe maar even een voorbeeld:
Deze is te makkelijk ja.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:23 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Ohw die, FreshFruit lacht zijn lul uit zijn broek.
Ik kende 'm niet, maar ik vind het heel erg mooi. Ik hou sowieso erg van 'goth' muziek, als ik dat zo mag noemen. Ik ben niet van de enorme harde gitaren, maar goth is gewoon enorm muzikaal, heel veel melodie. Dit nummer heb ik pas onlangs ontdekt, maar al een tijdje bestaat. Het is een cover van een nummer wat iedereen kent, maar het raakt me zo keihard door hoe het gebracht wordt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:22 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja tuurlijk ken ik die!
Ik ben de laatste tijd heel erg van de blackmetal, net de klassieke muziek van de metalen dat nummer van Drukdh is 1 van mn favoriete nummers
![]()
Ja ben niet van gisterenquote:
Ja zelfs mn moedertje van 74 vind deze cover mooiquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kende 'm niet, maar ik vind het heel erg mooi. Ik hou sowieso erg van 'goth' muziek, als ik dat zo mag noemen. Ik ben niet van de enorme harde gitaren, maar goth is gewoon enorm muzikaal, heel veel melodie. Dit nummer heb ik pas onlangs ontdekt, maar al een tijdje bestaat. Het is een cover van een nummer wat iedereen kent, maar het raakt me zo keihard door hoe het gebracht wordt.
Bij het voorspel zou ik wat anders opzetten.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit nummer vind ik muzikaal echt geniaal, maar misschien hoor alleen ik de brilliance ervan![]()
Zij waren net als Vangelis en Jean-Michel Jarre de pioniers van dit genre. Net als Tangerine Dream.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:25 schreef hemarookworst het volgende:
Kraftwerk ben ik ook een fan van
Hmmmm...smaken verschillenquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:27 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Bij het voorspel zou ik wat anders opzetten.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:25 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik kende 'm niet, maar ik vind het heel erg mooi. Ik hou sowieso erg van 'goth' muziek, als ik dat zo mag noemen. Ik ben niet van de enorme harde gitaren, maar goth is gewoon enorm muzikaal, heel veel melodie. Dit nummer heb ik pas onlangs ontdekt, maar al een tijdje bestaat. Het is een cover van een nummer wat iedereen kent, maar het raakt me zo keihard door hoe het gebracht wordt.
Ik hoor de melodie er in, die vind ik mooi, maar voor mij is dit net weer te hard gitaar.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:24 schreef Foshizzle79 het volgende:
Dit nummer vind ik muzikaal echt geniaal, maar misschien hoor alleen ik de brilliance ervan![]()
Gotchaquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:27 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik hoor de melodie er in, die vind ik mooi, maar voor mij is dit net weer te hard gitaar.
Gisteren was je er ook al hoor.quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:25 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ja ben niet van gisteren![]()
Dit piano nummer vind ik ook zooo mooi!![]()
![]()
Hoe smaak jij? Goffer ik bedoel heel wat anders, Denk ik.quote:
quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:29 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Hoe smaak jij? Goffer ik bedoel heel wat anders, Denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |