Dit moeten ze ook verbieden. Mijn halve bod bestaat uit Franse ploegen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Immerdebestebob het volgende:
Ik heb Zingle al dus ben weggebleven bij die ellende van Cofidis en ben bij de andere Franse ploegen gaan shoppen.
Cimolai sterk overwogen maar uiteindelijk niet gedaan. Blijft wel een baasje al viel hij me vorig jaar een beetje tegen.quote:
Vieze Mads blijft ook altijd over. Waarschijnlijk omdat ie elk jaar weer net iets te dik is om er 30 miljoen op te zettenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Volgend jaar allemaal op bieden!!
Huldequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik voorzitter van de UCI word doeken we al die treurige Franse ploegen op.
@:Mani89 steunt deze motie.
Hebben we alweer 200 posts vol ja?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Faraday01 het volgende:
[..]
Ik vrees dat Wim nog 110 posts wacht
Veel slechter dan de laatste voorzitters kan het niet wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Als ik voorzitter van de UCI word doeken we al die treurige Franse ploegen op.
@:Mani89 steunt deze motie.
Cofidis inderdaad.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:33 schreef Steven184 het volgende:
Waar rijdt Kokkaar Eigenlijk? Cofidis ofzo? Die Franse ploegen zijn 1 grote incestpartij
Ik had hem in de winterstop verkocht en toen werd hij WK.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vieze Mads blijft ook altijd over. Waarschijnlijk omdat ie elk jaar weer net iets te dik is om er 30 miljoen op te zetten
Die had ik wel sterk overwogen in R1quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Vieze Mads blijft ook altijd over. Waarschijnlijk omdat ie elk jaar weer net iets te dik is om er 30 miljoen op te zetten
De stress heeft nu definitief toegeslagenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Hebben we alweer 200 posts vol ja?
Ik wilde gisteren nog posten dat het een stuk rustiger is dan eerdere jaren
Vorig jaar de meeste biedingen in ronde 1 geloof ikquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Immerdebestebob het volgende:
[..]
Sheffield?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb op een hardnekkig oude tip van @:koffieplanter geboden.
Omdat iedereen bang was dat iedereen daar een monsterbod op zou uitbrengen. Waardoor iedereen in ronde 2 alsnog een monsterbod op hem doet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:31 schreef Slobeend het volgende:
Waarom heeft niemand de eerste ronde op Fabio geboden?
Iemand van Ineos?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Slobeend het volgende:
Ik heb op een hardnekkig oude tip van @:koffieplanter geboden.
Nee man, die maken het spel juist leuk, dat een random Fransman voor 20 miljoen weg gaat.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Steven184 het volgende:
Zullen we een jaar doen zonder Franse ploegen?
Samequote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Die had ik wel sterk overwogen in R1
Rebellin?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Aguero het volgende:
Maar goed, deze ronde is dood en begraven. We gaan door voor het dorre hout van het profpeloton.
Dit blijft fenomenaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Omdat iedereen bang was dat iedereen daar een monsterbod op zou uitbrengen. Waardoor iedereen in ronde 2 alsnog een monsterbod op hem doet.
Fransen zijn altijd veel te populair hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Felagund het volgende:
[..]
Nee man, die maken het spel juist leuk, dat een random Fransman voor 20 miljoen weg gaat.
Ik weet nog toen we hem allemaal uitlachen met z'n dikke pens aan het begin van het seizoenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem in de winterstop verkocht en toen werd hij WK.
Deze ronde werd 1 groot succes toch?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:36 schreef Aguero het volgende:
Maar goed, deze ronde is dood en begraven. We gaan door voor het dorre hout van het profpeloton.
Aan mij!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:35 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ik had hem in de winterstop verkocht en toen werd hij WK.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |