SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Ik zie jou dit echt doen. Met een Marlboro in de mondhoek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:34 schreef bitterbal het volgende: Jongens was altijd zo; jongens !![ afbeelding ]
Ik moest werkenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Net een 1,5 uur getraind daar knapt een alpha man van op.
zoals een ekte ekte baasquote:
Dat doe ik toch al een hele tijd niet meerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Ik zie jou dit echt doen. Met een Marlboro in de mondhoek.
leuke beelden van @Haags blijven dit tochquote:
Ik was aan het klussen bij iemand. Biertje als beloning doet het altijd goed.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:37 schreef Lospedrosa het volgende:
Net een 1,5 uur getraind daar knapt een alpha man van op.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat doe ik toch al een hele tijd niet meer
zullen we morgen gezellig samen de belasting bellen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:40 schreef bitterbal het volgende:
Perfecte lamp voor @:ijsdraakje gevonden
https://www.instagram.com(...)rce=ig_web_copy_link
Wat moet jij vragen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
zullen we morgen gezellig samen de belasting bellen?
Hoeveel ik nog terugkrijg m.b.t. de recente uitspraak van justitiequote:
Zit je daar tussen de antiek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon goed beleggen en straks over een paar jaar zeggen: de groeten allen.
Oeps!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die marathon was ook een beetje een suggestief grapje.
Wilde de popcorn niet poppen? Allemaal zwarte korrels?quote:Ja en nee, we hadden kampvuur en dat was geslaagd, gewoon met een aansteker en aanmaakblokjes. Helaas was de geoefende popcorn niet zo'n succes en ik begrijp dat niet. Wellicht teveel aluminiumfolie ofzo. Gelukkig hadden we nog magnetronpopcorn ergens achter in een kastje liggen.
welke uitspraak?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:43 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Hoeveel ik nog terugkrijg m.b.t. de recente uitspraak van justitie
Zolang het met engelenscheetepoepebeessie is maakt het me niet uit waar ik zit.quote:
succes broerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar wat op bed liggen. Morgen naar het zkh voor jaarlijkse MRI van mijn hoofd...
Succes morgen!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik ga zo maar wat op bed liggen. Morgen naar het zkh voor jaarlijkse MRI van mijn hoofd...
Ja dat gaat nog niet echt van harte. Heb je tips?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:39 schreef EttovanBelgie het volgende:
Gewoon goed beleggen en straks over een paar jaar zeggen: de groeten allen.
Goud.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:46 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ja dat gaat nog niet echt van harte. Heb je tips?
Succesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
weinig oeps aan, vast bewust stil gehoudenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh oeps:
https://www.nu.nl/economi(...)r-wetswijziging.html
Ja, tuurlijk... Verbaast me niet eens.
Zit je nu ook maar toch wiewelpiep je over stress en koppijn en wil je mensen dingen naar het hoofd gooien, be at least a knight and not a weak jesterquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
Zolang het met engelenscheetepoepebeessie is maakt het me niet uit waar ik zit.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:44 schreef EttovanBelgie het volgende:
Oh oeps:
https://www.nu.nl/economi(...)r-wetswijziging.html
Ja, tuurlijk... Verbaast me niet eens.
ja, dat bedoel ik...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef mschol het volgende:
[..]
weinig oeps aan, vast bewust stil gehouden
Spannend Bos.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
nee, die is badderen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Zit je nu ook maar toch wiewelpiep je over stress en koppijn en wil je mensen dingen naar het hoofd gooien, be at least a knight and not a weak jester
maar kan mij voorstellen dat een wetswijziging die zoveel mensen zo nadelig beinvloed ook not done is volgens een rechter..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:47 schreef EttovanBelgie het volgende:
[..]
ja, dat bedoel ik...
Ik had er eigenlijk al rekening mee gehouden, dat het wel weer anders zou uitpakken...
jaarlijks?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
gewoon dokken, zoals altijdquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:48 schreef mschol het volgende:
[..]
maar kan mij voorstellen dat een wetswijziging die zoveel mensen zo nadelig beinvloed ook not done is volgens een rechter..
Succes morgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:45 schreef Bomenverzameling het volgende:
Bowlen! Dat heb ik maar één keer gedaan, geloof ik. Verplicht rare schoenen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:50 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat sowieso, klooien met vuur is altijd wel een hit. Morgen gaan we lekker veilig bowlen, voor het eerst weer een echt uitstapje sinds heel lang.
Spannend, valt wel mee. Ik ben al meer dan 10 keer in dat ding geweest. Uitslag krijg ik vrijdag, dat is misschien wel spannender. Al heb ik zelf nergens last van en is dit gewoon controle...quote:
Sterkte morgen Bossiequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spannend, valt wel mee. Ik ben al meer dan 10 keer in dat ding geweest. Uitslag krijg ik vrijdag, dat is misschien wel spannender. Al heb ik zelf nergens last van en is dit gewoon controle...
Nu echt pleitos
Ben jij al 85+quote:
Ja. heeft nog te maken met die beroerte van 3 jaar geleden.quote:
Wat een verhaal johquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bowlen! Dat heb ik maar één keer gedaan, geloof ik. Verplicht rare schoenen.En we kregen één of ander nieuw drankje dat ze aan het proberen waren. Een soort banaansap. Ik vond het lekker, de rest niet. Volgens mij is het ook niet populair geworden, want ik ben het verder ook nooit tegengekomen.
spannend moment dan toch wel elk jaar lijkt mequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. heeft nog te maken met die beroerte van 3 jaar geleden.
Toen is er bij een MRI een vlekje ontdekt bij de hypofyse.Kan in principe geen kwaad, maar ze willen het wel monitoren, ook omdat mijn moeder aan een hersentumor is overleden en dat waarschijnlijk door een erfelijke aandoening komt,die ik ook heb...
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:50 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dus je gaat ze niet meer bellen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:53 schreef bitterbal het volgende:
[..]
die grens van 4 ton gaat zeker ook niet meer door?
Wel fijn dat je de uitslag relatief snel krijgtquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Spannend, valt wel mee. Ik ben al meer dan 10 keer in dat ding geweest. Uitslag krijg ik vrijdag, dat is misschien wel spannender. Al heb ik zelf nergens last van en is dit gewoon controle...
Nu echt pleitos
doe je best goed. zijn er niet veel die dat voor elkaar krijgenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:55 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
van jonge tienermoeder naar stoffig antieke oma in nog geen 2 dagen
Het is een gave.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:56 schreef dud0r het volgende:
[..]
doe je best goed. zijn er niet veel die dat voor elkaar krijgen
Kan je ook de andere kant weer op?quote:
Bij mij wordt de uitslag besproken tijdens een jaarlijkse controle die ik sws heb vanwege de neurofibromatose... Hoewel dat ook gewoon stabiel is heb ik het idee (ja er komen jaarlijks fibromen bij. Maar die groeien niet en zitten niet op vervelende plaatsen...quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:55 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Wel fijn dat je de uitslag relatief snel krijgt![]()
Ik krijg alleen telefoontje als er iets te zien is op de MRI, niet als alles goed is. Maar weet nooit of ze nou na 2 dagen zouden bellen of een week bijvoorbeeld. Dus zit dan steeds 1.5 week in de stress
+1quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Moet eigenlijk slapen maar het wil nog niet echt lukken.
SPOILER: macrotrends netOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.🌳♪💻🌳🌳🌲
Peace Love
2c Ondertiteling activeren als deze beschikbaar is. Druk nogmaals op C om de ondertiteling te verbergen.
3. Ambient modern
Lig je in de kwiwi-kamer of sluit Gergi pas later aan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:58 schreef kwiwi het volgende:
Moet eigenlijk slapen maar het wil nog niet echt lukken.
Grafiek en tabel van het geboortecijfer in China van 1950 tot 2022. Projecties van de Verenigde Naties zijn ook opgenomen in het jaar 2100.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef Treehut362 het volgende:
Chart and table of the China birth rate from 1950 to 2022. United Nations projections are also included through the year 2100.
The current birth rate for China in 2022 is 10.902 births per 1000 people, a 2.3% decline from 2021.
The birth rate for China in 2021 was 11.159 births per 1000 people, a 2.25% decline from 2020.
The birth rate for China in 2020 was 11.416 births per 1000 people, a 2.2% decline from 2019.
The birth rate for China in 2019 was 11.673 births per 1000 people, a 2.15% decline from 2018.
Een grote schommeling!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:00 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Morgen weer hoor. Al die emoties
Het is maar dat je het weet.quote:
pieuw pieuw pieuwquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Aboutaleb wil agenten uitrusten met paintballgeweer
https://www.rijnmond.nl/n(...)-met-paintballgeweer
Misschien ook wat voor boa's?
Mogen we dan ook terug paintballen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Neequote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
Liever een wip dan een schommel
Omdat we het eerder eens over lopen en rennen enzo hadden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Oeps!![]()
[..]
Wilde de popcorn niet poppen? Allemaal zwarte korrels?Maar kampvuur is altijd goed!
Die kun je beter een kwast gevenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
Njetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:13 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Mogen we dan ook terug paintballen?
ik heb laatste nog op een schommel gezeten omdat die kleine dat wilde dat we samen gingen schommelen. kijken wie er hoger kwam.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Bowlen! Dat heb ik maar één keer gedaan, geloof ik. Verplicht rare schoenen.En we kregen één of ander nieuw drankje dat ze aan het proberen waren. Een soort banaansap. Ik vond het lekker, de rest niet. Volgens mij is het ook niet populair geworden, want ik ben het verder ook nooit tegengekomen.
heb je al eens een vulkaan met de kinderen gemaakt met baksoda en azijn enzo?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel veel vaker, ik vind het ook wel leuk. Ben benieuwd of de kleuters het ook leuk zullen vinden. Dat banaansap klinkt wel als iets wat ik zou lusten. We mogen morgen eigen eten en drinken meenemen, dat is wel heel erg chill. Toch nog ergens goed voor die gesloten horeca.
Ga nog even verder met mijn spelletje.
*solliciteert*quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:06 schreef bitterbal het volgende:
nee je gaat als een braaf meisje naar bedquote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:16 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik heb laatste nog op een schommel gezeten omdat die kleine dat wilde dat we samen gingen schommelen. kijken wie er hoger kwam.
maar ik word tegenwoordig blijkbaar licht in m;n hoofd als ik ga schommelen
kan van 2,5 meter naar beneden springen zonder problemen maar een beetje schommelen kan ik niet hebben
Dat heb ik echt al jaren niet meer gedaan. In het voorjaar maar eens langs fietsen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:19 schreef CherryLips het volgende:
Zin om te snuffelen bij de kringloop.
Het is nog veel te vroeg, kan echt nog niet slapen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:19 schreef dud0r het volgende:
[..]
nee je gaat als een braaf meisje naar bed
het is wel de bedoeling dat ik elke dag een dagje ouder wordt ja.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:20 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]dat kan heel goed hoor, je wordt toch een dagje ouder
Nee hoor maar tis potverdorie geen kleuterklas hier. Hihi hij zei wippen maar bedoelde neukenquote:
ga nog even lekker een rondje schoonmaken in huis danquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:24 schreef Ama het volgende:
Als ik nu ga slapen ben ik ook veel te vroeg wakker.
Schoonmaken is veel chiller als er nog daglicht is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:25 schreef dud0r het volgende:
[..]
ga nog even lekker een rondje schoonmaken in huis dan
Sowieso de avond is om te chillenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Schoonmaken is veel chiller als er nog daglicht is.
Ik vat 'm.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Omdat we het eerder eens over lopen en rennen enzo hadden.
Ik heb ook wel eens gehad dat ze niet in de pan wilden poppen.quote:Nee, of naja er waren een paar kinderen die popcorn hadden. De rest wilde niet poppen. Of werd te zwart.
Schoonmaken is nooit chillquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:26 schreef Ama het volgende:
[..]
Schoonmaken is veel chiller als er nog daglicht is.
ow joh, geezquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:51 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Ja. heeft nog te maken met die beroerte van 3 jaar geleden.
Toen is er bij een MRI een vlekje ontdekt bij de hypofyse.Kan in principe geen kwaad, maar ze willen het wel monitoren, ook omdat mijn moeder aan een hersentumor is overleden en dat waarschijnlijk door een erfelijke aandoening komt,die ik ook heb...
Het is zeker wel een kleuterklas hierquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:25 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Nee hoor maar tis potverdorie geen kleuterklas hier. Hihi hij zei wippen maar bedoelde neuken
Hihi poep en pies
Hou nou toch op met me
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:29 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Het is zeker wel een kleuterklas hier
De woordjes snack, hihi, gerrie vallen hier vaker dan het woordje neuken, beetje als de Bible Belt, seksuele frustraties in overvloed maar dat zit heimelijk verstopt achter de eerste woordjes.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:25 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Nee hoor maar tis potverdorie geen kleuterklas hier. Hihi hij zei wippen maar bedoelde neuken
Hihi poep en pies
Hou nou toch op met me
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
MIjn tante zei dat we oorlog gaan krijgen
https://nos.nl/artikel/24(...)d-oekraine-gaat-door
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De woordjes snack, hihi, gerrie vallen hier vaker dan het woordje neuken, beetje als de Bible Belt, seksuele frustraties in overvloed maar dat zit heimelijk verstopt achter de eerste woordjes.
Bedankt. Ik neem het mee naar achter.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De woordjes snack, hihi, gerrie vallen hier vaker dan het woordje neuken, beetje als de Bible Belt, seksuele frustraties in overvloed maar dat zit heimelijk verstopt achter de eerste woordjes.
Jij hebt nog veel te leren zo te zienquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:25 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Hihi poep en pies
Hou nou toch op met me
Als ballie zin in snacks heeft bedoelt ze toch gewoon seks?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:30 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Korreltje zout. Of neem een liksteenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:31 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Jij hebt nog veel te leren zo te zien
Dan was ik een nymphoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:31 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als ballie zin in snacks heeft bedoelt ze toch gewoon seks?
Ik weet wel zeker dat de meeste kleuters het leuk vinden!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:17 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik wel veel vaker, ik vind het ook wel leuk. Ben benieuwd of de kleuters het ook leuk zullen vinden. Dat banaansap klinkt wel als iets wat ik zou lusten. We mogen morgen eigen eten en drinken meenemen, dat is wel heel erg chill. Toch nog ergens goed voor die gesloten horeca.
Ga nog even verder met mijn spelletje.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Samen met jou dan welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja wacht maar, straks lig je echt bibberend onder je bed
Wappies neertikken en met de paintballmitrailleur allemaal foute tekeningen op ze schietenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:31 schreef Recce het volgende:
[..]
Met een paintballmitrailleur op rellende wappies losgaan.
Ja, die kans zit er dik in. Belarus stroomt nu ook vol met Russische troepen, er is van alles onderweg vanuit Oost-Rusland, er zijn colonnes voertuigen op de wegen in De Krim. Het kan nu snel gebeuren of Poetin wil dat we dat denken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
Dat leek me al vrij duidelijk, er kruipen wel een paar Rietbergens rond hier, je moet alleen de slakkensporen wel lezen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:31 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Bedankt. Ik neem het mee naar achter.
En nu?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die kans zit er dik in. Belarus stroomt nu ook vol met Russische troepen, er is van alles onderweg vanuit Oost-Rusland, er zijn colonnes voertuigen op de wegen in De Krim. Het kan nu snel gebeuren of Poetin wil dat we dat denken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:35 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Heb je wel de exact de juiste stem voor
Dat laatstequote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, die kans zit er dik in. Belarus stroomt nu ook vol met Russische troepen, er is van alles onderweg vanuit Oost-Rusland, er zijn colonnes voertuigen op de wegen in De Krim. Het kan nu snel gebeuren of Poetin wil dat we dat denken.
Ik ben apotheker, jij tandarts, ok?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:36 schreef bitterbal het volgende:
Dan moeten we straks naar Syrië vluchten ofzo
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:34 schreef Recce het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben apotheker, jij tandarts, ok?
yes is goedquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik ben apotheker, jij tandarts, ok?
Maar ik snap niet zo goed Poetin nog terug kan zonder iets te doen na alle retoriek. Hij komt dan toch zwak over? Of zou Europa straks uit angst allerlei toezeggingen gaan doen? Ik geloof dat Europa het afsluiten van Rusland van het Swift-betalingssysteem niet meer als optie ziet als sanctie bijvoorbeeld en de VS wel, dus er begint al verdeeldheid te ontstaan.quote:
Ja, wij hebben een eigen Iron Dome nodig!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:42 schreef bitterbal het volgende:
Een raketafweer systeem wat de isaeli's ook hebben
Of gewoon onze eigen planeetquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:43 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, wij hebben een eigen Iron Dome nodig!
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:41 schreef bitterbal het volgende:
ik vind dat we een muur om foqueville moeten gaan bouwen
De toezegging dat Oekraïne nooit bij de NAVO zal komen is genoeg voor Poetin.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:40 schreef Recce het volgende:
[..]
Maar ik snap niet zo goed Poetin nog terug kan zonder iets te doen na alle retoriek. Hij komt dan toch zwak over? Of zou Europa straks uit angst allerlei toezeggingen gaan doen? Ik geloof dat Europa het afsluiten van Rusland van het Swift-betalingssysteem niet meer als optie ziet als sanctie bijvoorbeeld en de VS wel, dus er begint al verdeeldheid te ontstaan.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Bitterbal Trump
[ afbeelding ]
Dan denk ik altijd gelijk hieraanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
Ik vind de naam Iron Dome voor zo'n afweersysteem wel iets uit een slechte actiefilm.
Een muur van sushi.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:44 schreef datismijnmening het volgende:
[..]Bitterbal Trump
[ afbeelding ]
Maar dan Dome ipv manquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:44 schreef Recce het volgende:
Ik vind de naam Iron Dome voor zo'n afweersysteem wel iets uit een slechte actiefilm.
En dat kan de NAVO gewoon niet doen publiekelijk. Dan moeten ze in de toekomst dus eerst aan Poetin vragen of een land zich aan mag sluiten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:44 schreef UitStraling het volgende:
[..]
De toezegging dat Oekraïne nooit bij de NAVO zal komen is genoeg voor Poetin.
Tja, die Donbas kost alleen maar geld eigenlijk. Die laat-ie het liefst verpieteren verder en dan geeft-ie daar Oekraïne de schuld van.quote:Dan kan hij over een tijdje weer wat meer te rommelen in de Donbas, "Donbas is the heart of Russia"
Commupedrosaquote:
Die heb ik nooit gezien. Is-ie erg slecht? Ik dacht hieraan:quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:45 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Dan denk ik altijd gelijk hieraan
[ afbeelding ]
Valt wel mee hoe slecht dat die is, is eigenlijk gewoon erg vermakelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:49 schreef Recce het volgende:
[..]
Die heb ik nooit gezien. Is-ie erg slecht? Ik dacht hieraan:
[ afbeelding ]
Uit een review: "It is the best Nazis on the Moon Movie ever."quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:50 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Valt wel mee hoe slecht dat die is, is eigenlijk gewoon erg vermakelijk
Beetje alsnog de natte droom van Heinz Guderian om Abrams tanks op een paar uur afstand van Moskou te hebben staan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:47 schreef Recce het volgende:
[..]
En dat kan de NAVO gewoon niet doen publiekelijk. Dan moeten ze in de toekomst dus eerst aan Poetin vragen of een land zich aan mag sluiten?
[..]
Tja, die Donbas kost alleen maar geld eigenlijk. Die laat-ie het liefst verpieteren verder en dan geeft-ie daar Oekraïne de schuld van.
Lekker nummer welquote:
Wij hebben 18 Leopards van Duitsland gehuurd. Misschien kunnen we daarmee oprukken!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:52 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Beetje alsnog de natte droom van Heinz Guderian om Abrams tanks op een paar uur afstand van Moskou te hebben staan.
Jammer dat diesel vrij duur is tegenwoordig.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:06 schreef Recce het volgende:
[..]
Wij hebben 18 Leopards van Duitsland gehuurd. Misschien kunnen we daarmee oprukken!
Het is toch vrij duidelijk dat Oekraïne de komende tientallen jaren niet bij de NAVO komt en dat weet Poetin ook best. Poetin is bang dat Oekraïne een functionerende westerse democratie wordt waardoor zijn regime onder druk komt te staan omdat Russen zien dat het bij de buren beter is. Zijn doel is in ieder geval het destabiliseren van Oekraïne. Gehuil dat de NAVO een bedreiging vormt voor Rusland slaat nergens op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:13 schreef UitStraling het volgende:
Nee maar serieus, als je stelt dat je Poetin niet in zijn aars wil nemen dan moet je niet jezelf aftrekkende achter hem gaan staan en rochelgeluiden maken.
Deze salonfähige manier van denken daar hebben militaire planners totaal niets aan.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is toch vrij duidelijk dat Oekraïne de komende tientallen jaren niet bij de NAVO komt en dat weet Poetin ook best. Poetin is bang dat Oekraïne een functionerende westerse democratie wordt waardoor zijn regime onder druk komt te staan omdat Russen zien dat het bij de buren beter is. Zijn doel is in ieder geval het destabiliseren van Oekraïne. Gehuil dat de NAVO een bedreiging vormt voor Rusland slaat nergens op.
Gelukkig luisteren die ook niet naar mij voor analyses van de geopolitieke situatie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:26 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Deze salonfähige manier van denken daar hebben militaire planners totaal niets aan.
Waarom beweegt jouw radar niet?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Gelukkig luisteren die ook niet naar mij voor analyses van de geopolitieke situatie.
Ik denk omdat ik te lui ben zoiets te maken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:30 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Waarom beweegt jouw radar niet?
ok amaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:34 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik denk omdat ik te lui ben zoiets te maken.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ama is razend nu! Dat wordt een grote boekverbranding.
Minstensquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:41 schreef Recce het volgende:
[..]
Ama is razend nu! Dat wordt een grote boekverbranding.
Nee, al ken ik het project heeft het nooit zo hoog op mijn lijstje gestaan. Maar is dat echt tof dus, het klinkt altijd net een beetje meh. Maar ik heb ook de oudste kinderen he? Die moeten vuur en lijmpistolen, hamers, spijkers, gevaar.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
heb je al eens een vulkaan met de kinderen gemaakt met baksoda en azijn enzo?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:27 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik vat 'm.Ik ging op de fiets trouwens!
[..]
Ik heb ook wel eens gehad dat ze niet in de pan wilden poppen.Volgens mij verkopen ze soms nepperds!
Bossen waar geen kip komt zou ik dan weer op een andere manier spannend vinden ofzo. Ik vind het wel fijn, af en toe een voorbijganger. Maar dan weer niet als ik net die ene perfecte tak knip. Vandaag een nieuwe spil geknipt van de wilgen waar ik nog op toestemming wacht om met de kinderen te knippen, nog niets gehoord en het moet niet te lang meer duren anders heb ik ze allemaal al kaal.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:14 schreef Recce het volgende:
[..]
Whehe, ik zou dat ook wel spannend vinden. Ik zou dan in m'n hoofd steeds aan het denken zijn wat ik zou gaan zeggen als iemand me aanspreekt. Het is wel zo dat er hier ook best veel bossen zijn waar geen kip komt, dus dat is dan weer iets minder enerverend.
[..]
Ik las eerst pi-triet. Drie keer opnieuw gelezen.Gelukkig vroeg ze geen bonnetje van de takjes.
Wel grappig dat ze onthouden had wat je ging doen. Ik kan me nog herinneren van de basisschool dat ik een soort mand had gemaakt met waarschijnlijk iets van pitriet. Dat was wel heel regelmatig spul en het lijkt me lastig dat ergens in de natuur te vinden.
Heb je?quote:
Ja dat was dus mijn voorbeeld. Dit wil ik ze graag laten zien. Ik had het takjes verhaal al verteld via dm (Sorry kwiwi, ik had takken geknipt en daarna boodschappen gedaan bij de zelfscan en toen kreeg ik controle lagen al mijn boodschappen tussen de takken dat was een beetje awkard.quote:Op maandag 17 januari 2022 00:28 schreef Recce het volgende:
[..]
Zoiets?
[ afbeelding ]
Dat is van wilgentenen. Zou wel leuk zijn als je dat kan laten zien inderdaad, maar zoals met dat vuur maken, is het wel echt iets dat niet zomaar gaat, zo te zien.
[..]
Een spontane zumbales met collega's, de horror!Dit was geen avondje, maar gewoon aan het eind van de dag. Met vuur klooien is toch bijna altijd wel gezellig eigenlijk.
Haiiiiiquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vergat nog hoi te zeggen en dat ik jou altijd graag zie hier.
Nou ga dan maar weer weg!quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:08 schreef Molo het volgende:
[..]
Haiiiii
Ik heb wel soms lange tenen trouwens, maar geen wilgentenen
Als ik uit mijn raam kijk zie ik er wel meerdere staan, dat welquote:Op woensdag 19 januari 2022 01:14 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nou ga dan maar weer weg!
Nee kom af en toe eens buurten hier, ik houd van je tegengeluid.
Ik dacht dat iedereen in het westland minstens 10 wilgen tot zijn beschikking had!
Ik was afgeleid en ga nu slapen. Kan je ze niet scheren voor me?quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:23 schreef Molo het volgende:
[..]
Als ik uit mijn raam kijk zie ik er wel meerdere staan, dat wel
Nee helemaal niets. En mijn collega heeft. omdat ze in mei gaat trouwen de hele maand vrij. Ik heb gezegd dat ik dat ok vond maar mei is zo een ontzettend fijne vakantiemaand. Dus nu maar ergens in april kijken ik dacht aan Jordanie. En jij?quote:Op woensdag 19 januari 2022 01:23 schreef Molo het volgende:
Heb je nog reizen naar Albanië gepland staan Lies?
Nee neequote:Op woensdag 19 januari 2022 02:05 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik was afgeleid en ga nu slapen. Kan je ze niet scheren voor me?
[..]
Nee helemaal niets. En mijn collega heeft. omdat ze in mei gaat trouwen de hele maand vrij. Ik heb gezegd dat ik dat ok vond maar mei is zo een ontzettend fijne vakantiemaand. Dus nu maar ergens in april kijken ik dacht aan Jordanie. En jij?
Ik ben wel echt weg nu, lees het later graag terug!
Ik heb het in kleine versie met die van mij gedaan vorige week en die vond het heel gaaf om te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 00:32 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Nee, al ken ik het project heeft het nooit zo hoog op mijn lijstje gestaan. Maar is dat echt tof dus, het klinkt altijd net een beetje meh. Maar ik heb ook de oudste kinderen he? Die moeten vuur en lijmpistolen, hamers, spijkers, gevaar.
En cola met mentos, dat moeten ze ook zo af en toe.
Dit is wel de Amerikaanse propoganda versie van het verhaal.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Het is toch vrij duidelijk dat Oekraïne de komende tientallen jaren niet bij de NAVO komt en dat weet Poetin ook best. Poetin is bang dat Oekraïne een functionerende westerse democratie wordt waardoor zijn regime onder druk komt te staan omdat Russen zien dat het bij de buren beter is. Zijn doel is in ieder geval het destabiliseren van Oekraïne. Gehuil dat de NAVO een bedreiging vormt voor Rusland slaat nergens op.
Dank uquote:Op woensdag 19 januari 2022 05:41 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag @:bomenverzameling!
Succesquote:
Mogguhquote:
Mogguhquote:Op woensdag 19 januari 2022 05:41 schreef kwiwi het volgende:
Goedemorgen![]()
Succes vandaag @:bomenverzameling!
Yupquote:
Succes vandaag.quote:
Op zich ook geen ramp.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:33 schreef dud0r het volgende:
Vergeten brood te halen.
Nu moet ik met crackertjes ontbijten
Klopt maar crackers met vockingworst is minder lekker dan brood met vockingworstquote:
jij komt overduidelijk niet uit de provincie Utrechtquote:
Dat klopt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:44 schreef dud0r het volgende:
[..]
jij komt overduidelijk niet uit de provincie Utrecht
https://vocking.com/quote:
Gewoon Sheba dus.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://vocking.com/
Het is wel iets wat je of lekker vindt of fucking smerig vindt. Er is geen tussenweg.
Is het ergens mee te vergelijken?quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:49 schreef dud0r het volgende:
[..]
https://vocking.com/
Het is wel iets wat je of lekker vindt of fucking smerig vindt. Er is geen tussenweg.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:53 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Is het ergens mee te vergelijken?
quote:
nopequote:Op woensdag 19 januari 2022 08:53 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Is het ergens mee te vergelijken?
Hooguit een keer de provincie in rijden en het bij een supermarkt halenquote:Op woensdag 19 januari 2022 08:55 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ah top! Kunnen we precies niks mee.
Wat een hosselmoves op de vroege ochtend.quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Hooguit een keer de provincie in rijden en het bij een supermarkt halen
Of een keer hier langskomen voor een plank vol snacks
quote:Op woensdag 19 januari 2022 08:58 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Wat een hosselmoves op de vroege ochtend.
Ik zit er al wel langer dan een jaartje.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:01 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Wat heeft dat je opgebracht in dat jaartje dat je op fok zit?
Dubai is ook wel gaafquote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:40 schreef Recce het volgende:
Dit is toch wel gaaf:
[ twitter ]
Het is Dubai en over de top en kitsch etc., maar wel cool.
Dacht al dat je hier langer zat idd.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit er al wel langer dan een jaartje.
En een echte heer klapt daar niet over uit de school
Maar ik sta niet voor niks bij @:mickytjuh in de ondertitel
smoothquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik zit er al wel langer dan een jaartje.
En een echte heer klapt daar niet over uit de school
Maar ik sta niet voor niks bij @:mickytjuh in de ondertitel
dat is niet goed... waar dan?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Ik dacht dat ik je gisteren op tv zag
GA EENS WERKEN @Haagsquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:05 schreef dud0r het volgende:
Meeting met veel mensen, camera maar weer uitgezet. Denk niet dat ik met 16 man in de vergadering ik veel hoef te vertellen of te reageren
Langer op FOK!, jaartje ongeveer hier in de KSCquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:06 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Dacht al dat je hier langer zat idd.
Duidelijk
altijd. anders gaan m'n ballen zo jeuken als ik dat niet smooth houd.quote:
opsporingquote:
ben ik toch mee bezig. ik zit te luisteren naar een presentatiequote:
valt toch wel meequote:
misschien was het een idee geweest om het even goed te steken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
k heb dus de hele nacht met mijn dekbed gevochten omdat die niet meer in de hoekjes zat
Dat probeerde ik in het gevechtquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:18 schreef dud0r het volgende:
[..]
misschien was het een idee geweest om het even goed te steken.
dan was het probleem zo opgelost.
rare manier om je dekbek goed te doen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:21 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat probeerde ik in het gevecht
Ok dit is het hoor, nu ga ik ook ff los. Superfrustrerend die hoekjes! Je zou die aan je hoes moeten kunnen vastbindenquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:17 schreef bitterbal het volgende:
k heb dus de hele nacht met mijn dekbed gevochten omdat die niet meer in de hoekjes zat
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen dat dat dekbed er zo in beweegt.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ok dit is het hoor, nu ga ik ook ff los. Superfrustrerend die hoekjes! Je zou die aan je hoes moeten kunnen vastbindenWaarom heeft iemand dit nog niet bedacht?
En hoezo heb ik een dekbed van 200x 200 en is ie als je em een kwart slag draait TOCH langer
Ik weiger het op te meten.
Ja nou dit dusquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Ok dit is het hoor, nu ga ik ook ff los. Superfrustrerend die hoekjes! Je zou die aan je hoes moeten kunnen vastbindenWaarom heeft iemand dit nog niet bedacht?
En hoezo heb ik een dekbed van 200x 200 en is ie als je em een kwart slag draait TOCH langer
Jij ligt als een zeester in je nest, weten we dat ook weer.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:32 schreef dud0r het volgende:
[..]
Ik snap niet hoe mensen het voor elkaar krijgen dat dat dekbed er zo in beweegt.
Heb daar nooit last van. M'n kind krijgt het ook altijd voor elkaar. zit dat dekbed ineens dubbelgevouwen er in.
quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Jij ligt als een zeester in je nest, weten we dat ook weer.
lekker zeesterrenquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Al slapende wel ja.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
En het stomme is dan doen ze dus wel knoopjes bij de opening. Maar in de hoekjes kan niksquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:33 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
Als we dit nou eens gaan uitwerken.... dan worden we vet rijk.
Moet natuurlijk niet teveel bewegenquote:
Ja nou dan nog komt het dekbed er tussen doorquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het stomme is dan doen ze dus wel knoopjes bij de opening. Maar in de hoekjes kan niks
Vastlijmen of een nietje erinquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En het stomme is dan doen ze dus wel knoopjes bij de opening. Maar in de hoekjes kan niks
Drukknoopjes in je dekbed en hoezen maken?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:36 schreef bitterbal het volgende:
[..]
lijkt me de beste oplossingquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:40 schreef IJsdraakje het volgende:
[..]
Drukknoopjes in je dekbed en hoezen maken?
Ik heb een paar overtrekken met openingen in de hoekjes zodat je je dekbed weer in de hoekjes kunt trekken.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:30 schreef Koffievrouwtje het volgende:
[..]
quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar overtrekken met openingen in de hoekjes zodat je je dekbed weer in de hoekjes kunt trekken.
En die hebben ook drukknoopjes in de opening onderaan. Dat is echt fantastisch.
Ideaal ja.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:43 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik heb een paar overtrekken met openingen in de hoekjes zodat je je dekbed weer in de hoekjes kunt trekken.
En die hebben ook drukknoopjes in de opening onderaan. Dat is echt fantastisch.
Mental image van zo'n "sneeuwvlokjes" papierslinger, maar dan in overtrekvorm.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo heel moeilijk om zelf een opening in je overtrek te knippen, maar mij kennende doen we dat maar even niet.
Die is wel precies goed om.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:47 schreef UitStraling het volgende:
https://www.dekbed-discou(...)4EAQYAiABEgLiD_D_BwE
Nou dat vind ik meestal geen gemis. Die man is tenenkrommendquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:57 schreef Karzai het volgende:
Debat gemist gister, schijnt dat wilders weer bezig was
ja iets met hoofddoekje ofzo?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:57 schreef Karzai het volgende:
Debat gemist gister, schijnt dat wilders weer bezig was
Hij is op twitter wel leuk hysterisch.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:58 schreef Goitske het volgende:
[..]
Nou dat vind ik meestal geen gemis. Die man is tenenkrommend
Naadje iets los makenquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:47 schreef CherryLips het volgende:
Het is natuurlijk ook niet zo heel moeilijk om zelf een opening in je overtrek te knippen, maar mij kennende doen we dat maar even niet.
* dud0r schoptquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:01 schreef Goitske het volgende:
Ik zit me psychisch voor te bereiden dat ik mezelf toch echt een schop onder de kont moet geven en op de crosstrainer moet...
Ik kijk eigenlijk niet meer op Twitter. Door dat corona gezeik ben ik daar zo klaar meequote:Op woensdag 19 januari 2022 10:00 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Hij is op twitter wel leuk hysterisch.
Ik heb wat mensen ontvolgdquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:02 schreef Goitske het volgende:
[..]
Ik kijk eigenlijk niet meer op Twitter. Door dat corona gezeik ben ik daar zo klaar mee
Hier eindelijk eens niet mistig. wel verrekte koudquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:03 schreef Karzai het volgende:
Ik lig nog in bed, tis weer mistig
Trek zo lekker mijn huispak aan.
Om 12 uur worden de boodschappen bezorgd
Verwacht dat ik binnen no time dood ben. Sinds half november nog amper wat aan sport gedaan. De Nintendo switch heeft 4 dagen spierpijn gegeven laatst... Maar door die goede griep van november en corona is echt mijn conditie slecht .quote:
Juist dan lijkt het me een goed idee om even erop te gaan.. langzaam opbouwen!quote:Op woensdag 19 januari 2022 10:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Verwacht dat ik binnen no time dood ben. Sinds half november nog amper wat aan sport gedaan. De Nintendo switch heeft 4 dagen spierpijn gegeven laatst... Maar door die goede griep van november en corona is echt mijn conditie slecht .
rustig opbouwen dan. niet gelijk te hard gaanquote:Op woensdag 19 januari 2022 10:04 schreef Goitske het volgende:
[..]
Verwacht dat ik binnen no time dood ben. Sinds half november nog amper wat aan sport gedaan. De Nintendo switch heeft 4 dagen spierpijn gegeven laatst... Maar door die goede griep van november en corona is echt mijn conditie slecht .
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |