Ja! Werd ook wel tijd haha. Ben nu wel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopenquote:Op vrijdag 29 april 2022 16:13 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Oh het wordt weer spannender? Komend weekend maar weer eens bingen op Videoland dan
Ja was ff afgehaakt, maar op Videoland kan ik wel enigszins doorheen snellen....quote:Op vrijdag 29 april 2022 19:43 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ja! Werd ook wel tijd haha. Ben nu wel benieuwd hoe het allemaal gaat verlopen
Zo gaat dat toch al 20 jaar langquote:Op maandag 2 mei 2022 14:55 schreef Magica het volgende:
Finn dood, en er werd al weer gehint op liam die steffy toch wel mist![]()
Niet dat gezeik weer ajb
Haha ja maar was blij dat dat gezeik over was met Finnquote:Op maandag 2 mei 2022 15:36 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Zo gaat dat toch al 20 jaar lang
Ja wat is dat voor zielloze script schrijver daarquote:Op maandag 2 mei 2022 19:27 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Kunnen we inderdaad weer terug naar de eeuwige vicieuze cirkel.....
Echt hèquote:Op maandag 2 mei 2022 19:37 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ja wat is dat voor zielloze script schrijver daar
Ik ben nog steeds op dit punt ongeveerquote:Op maandag 2 mei 2022 19:25 schreef Magica het volgende:
[..]
Haha ja maar was blij dat dat gezeik over was met Finn
quote:Op maandag 2 augustus 2021 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
Bij Videoland staat dat ik in mei ergens voor het laatst heb gekeken.
Heb ik nog iets gemist?
Ja kan zo weer aanhakenquote:Op maandag 2 mei 2022 19:52 schreef mascara-klodder het volgende:
[..]
Ik ben nog steeds op dit punt ongeveer
[..]
Ze is getrouwd met ridge maar weer vreemdgegaan dus ridge is nu soort van weer even met Taylor. Niks veranderd in 20 jaar denk ikquote:Op maandag 2 mei 2022 22:05 schreef Seven. het volgende:
Ik kijk al zeker 20 jaar niet meer. Zit Brooke nog steeds achter Ridge aan?
Ik dacht dat Taylor dood was?quote:Op dinsdag 3 mei 2022 11:11 schreef Magica het volgende:
[..]
Ze is getrouwd met ridge maar weer vreemdgegaan dus ridge is nu soort van weer even met Taylor. Niks veranderd in 20 jaar denk ik
Tot na steffy haar zwangerschapsverlof?quote:Op maandag 2 mei 2022 19:46 schreef Karina het volgende:
Beetje gek dat niemand meteen denkt dat Sheila er iets mee te maken heeft, al is Finn ook doodgeschoten. Als ik Thomas was zou ik dat zeker denken.
Ben benieuwd hoe lang ze gaan rekken totdat ze erachter komen dat het Sheila was.
Ja maar ze dachten dat ze dood was toch ook een tijdquote:Op dinsdag 3 mei 2022 22:25 schreef Cinderelladreamer het volgende:
[..]
Nee, ze vertrok naar het buitenland.....
Weet het eigenlijk niet meer zo goed geloof ikquote:Op woensdag 4 mei 2022 06:37 schreef Magica het volgende:
[..]
Ja maar ze dachten dat ze dood was toch ook een tijd
Ah ja natuurlijkquote:Op woensdag 4 mei 2022 06:37 schreef Magica het volgende:
[..]
Tot na steffy haar zwangerschapsverlof?
Ik vraag me af of Finn wel echt dood is. Ik vind het zo vreemd dat hij zo abrupt uit de serie is geschreven, opeens is hij er niet meer. Ook geen begrafenis die geregeld wordt ofzo??quote:
Ja blijkbaar Regelt Li de begrafenis, maar Jack is daar blijkbaar ook niet bij aanwezig.quote:Op woensdag 4 mei 2022 23:42 schreef Sushilover het volgende:
[..]
Ik vraag me af of Finn wel echt dood is. Ik vind het zo vreemd dat hij zo abrupt uit de serie is geschreven, opeens is hij er niet meer. Ook geen begrafenis die geregeld wordt ofzo??
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |