Soundragon is de duitse Vreetschuurbuurquote:
Bruine puntjes, te donker.. echt wel.quote:
Ik ruil zo die nasty patat voor een bak groenvoer of gewoon groente.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:01 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Is gewoon een normale omvang van een maaltijdBen toch geen McDiabetis
Nein! Kwaliteit, gezond en low carb please.quote:
No worries, ik help welquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:21 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik zou dit niet eens op krijgen.
Valt best mee.. read the statements abovequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:23 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Sounddragon is de duitse Vreetschuurbuur
Das ist mir scheiss egal mein Freundquote:
Oh djeez, is die nog steeds actueel?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef gcjoel het volgende:
1 Schnitzel van het formaat deurmat voor de gozer met kabelkoltrui aub!
Denk je dan wel even aan me?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:42 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Oh djeez, is die nog steeds actueel?
Zal hem eens van onder de stapel halen van de week, speciaal voor jou
Und das war uns allen auch völlig klar, mein Freundquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:41 schreef Sounddragon het volgende:
ega
[..]
Das ist mir scheiss egal mein Freund
Speciaal voor jou; wat denk je zelf?quote:
Fabelhaft, und so weiterquote:Op dinsdag 18 januari 2022 22:36 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Und das war uns allen auch völlig klar, mein Freund
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 23:03 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
Fabelhaft, und so weiter![]()
![]()
En nou weer gewoon Nederlands, kuttaal dat duits![]()
![]()
GGD bellen?quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen als je digid niet werkend krijgt en daardoor zowel vaccinatiebewijs als testresultaat niet ontvangt? Zonder dat laatste kan ik niet eens terugvliegen
Hier blijven.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen als je digid niet werkend krijgt en daardoor zowel vaccinatiebewijs als testresultaat niet ontvangt? Zonder dat laatste kan ik niet eens terugvliegen
Ik zie hier kansen voor asielzoekers.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
geenidquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Wat te doen als je digid niet werkend krijgt en daardoor zowel vaccinatiebewijs als testresultaat niet ontvangt?
Ik wil niet welkomwelkom zijn in Nederland, ik wil welkomwelkom zijn in Portugalquote:Op woensdag 19 januari 2022 09:34 schreef Luctor.et.Emergo het volgende:
[..]
Ik zie hier kansen voor asielzoekers.
Kipsate.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:22 schreef TaMieke het volgende:
Nu al honger
Vanavond schnitzel of kipsate?
Ik zal maar geen foto’s maken van mijn roomservice eten want dat komt dan vast helemaal niet door de keuring.
Op Fok vragen.quote:Op woensdag 19 januari 2022 09:23 schreef Barbusse het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |