SPOILER: Helpen?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: HontOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Linkjes voor informatieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Oversterfte met als oorzaak griep (2019) en Covid-19 (2020/2021)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Heb ik covid, perziksap of griep? (laat je sowieso testen!)Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Informatie over dagcijfersOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Varianten waaronder OmicronOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Covid-19 opnames en vaccinatiestatusOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Gedragsregels in dit topic:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ik ben er echt niet zo'n groot voorstander van als je denkt hoor, en als zo'n onderzoek uitwijst dat het geen bal uit maakt, dan vind ik dat ookquote:
100.000 katjes
Fuck the EBU!![]()
lapo vorige topic.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:43 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Goed nieuws! Zal toevallig net te kijken naar de reproductiegetallen van de UK en die zijn (logisch) vertraagd. Staan bijna nog allemaal boven de 1, maar dat is het al lang niet meer.
https://www.bbc.com/news/uk-51768274![]()
Super goed nieuws wat mij betreft. Des te sneller het omhoog gaat, des te sneller het ook weer kan zakken. EDIT: Het werkelijke aantal besmettingen ligt ook nog eens vele malen hoger. Voor het eind van de maand gaan die weer hard zakken qua cases.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:29 schreef Breekfast het volgende:
[ twitter ]
Frankrijk blijft wel hard gaan![]()
Ik heb de booster ook nog niet gehaald terwijl ik wel al een tijdje terecht kan. Maar dit is wel de reden waroom ik nog steeds wacht. Voor mijn gevoel heeft het totaal geen zin om een booster te halen los van de vorige 2 prikken. Uiteraard wel voor de risicogroepen, maar voor de meeste gezonde mensen is die booster volgens mij helemaal niet nodig. Maarja toch maar even wachten op meer bewijs.quote:![]()
Er is geen andere uitkomst mogelijk.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
Met deze cijfers moet alles toch gewoon open de 26e. Inclusief nachthoreca.Zuiger van het FOK!-OMT![]()
Vinden we een beetje eng.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:50 schreef VacaLoca het volgende:
Met deze cijfers moet alles toch gewoon open de 26e. Inclusief nachthoreca.
Gr Het OMT![]()
https://www.limburger.nl/cnt/dmf20220118_96876373
,,Het mag niet doorgaan, nee", zei Ebbinge aan tafel bij Margriet van der Linden. ,,Het veiligheidsberaad heeft bepaald dat ze gaan handhaven."
Ebbinge, zelf woensdag aanwezig in Kapsalon De Kleine Komedie, zei dat Femke Halsema, de burgemeester van Amsterdam, hem zelf belde over de handhavingsplannen. „Dan zakt je broek op meerdere fronten af”, zei Ebbinge daarover.
Toch legt de acteur zich niet neer bij deze boodschap. In de Kleine Komedie gaat gewoon gespeeld worden woensdag, zegt Ebbinge. „Wij zijn altijd het braafste jongetje van de klas geweest. En ik ben helemaal geen actievoerder, maar dit voelde voor mij als het moment waarop het misschien wel goed is om te besluiten dat we niet meer het braafste jongetje van de klas zijn. Dit is de nerd op zijn bek timmeren”, zei Ebbinge.Alpha kenny one![]()
Dezelfde reden waarom je de eerste 2 hebt gehaald, QRtjequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:48 schreef AdVictoriamN7 het volgende:
[..]
Ik heb de booster ook nog niet gehaald terwijl ik wel al een tijdje terecht kan. Maar dit is wel de reden waroom ik nog steeds wacht. Voor mijn gevoel heeft het totaal geen zin om een booster te halen los van de vorige 2 prikken. Uiteraard wel voor de risicogroepen, maar voor de meeste gezonde mensen is die booster volgens mij helemaal niet nodig. Maarja toch maar even wachten op meer bewijs.![]()
Maar dat iedereen omicron krijgt de komende tijd lijkt mij wel vrij duidelijk. Als je het dus hebt is het vertandig om je QR the verlengen (dmv een test)quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:57 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Dezelfde reden waarom je de eerste 2 hebt gehaald, QRtje![]()
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-paus-hebben-coronaquote:Steeds meer klassen in quarantaine, regels weer op agenda OMT
Het Outbreak Management Team gaat komende vrijdag de huidige quarantaineregels voor scholen onder de loep nemen. Op dit moment moet een hele klas naar huis wanneer er minstens drie leerlingen positief zijn getest op het coronavirus. Maar "het is de vraag hoe lang we dit beleid kunnen volhouden", zegt Aura Timen van het RIVM en het OMT, verwijzend naar de hoge besmettingscijfers.
Hopen dat ze inderdaad de regels omgooien en niemand meer in quarantaine plaatsen. Die kinderen kunnen heel goed de exitwave versnellen.![]()
Moet je wel goed timen met testen, en blijven testen elke keer als je een snotneus hebt, want het kan zomaar omicron zijn.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar dat iedereen omicron krijgt de komende tijd lijkt mij wel vrij duidelijk. Als je het dus hebt is het vertandig om je QR the verlengen (dmv een test)![]()
Ja klopt, maar een PCR test pikt het volgens mij wel iets langer op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:02 schreef Jed1Gam het volgende:
[..]
Moet je wel goed timen met testen, en blijven testen elke keer als je een snotneus hebt, want het kan zomaar omicron zijn.![]()
Moet je wel symptomen hebben waardoor je gaat testen. Ben ook benieuwd hoelang we überhaupt nog doorgaan met massaal en gratis testen trouwens.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:59 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Maar dat iedereen omicron krijgt de komende tijd lijkt mij wel vrij duidelijk. Als je het dus hebt is het vertandig om je QR the verlengen (dmv een test)
Op een gegeven moment komen we vanzelf in de knoop met al die G's. En moeten we gaan omdenken en weg uit het willen managen van alles.
We kunnen nu nog heel veel geld, tijd en moeite gaan uitgeven om te kijken hoe een ongevaccineerde kan bewijzen dat hij al corona heeft gehad. Of datzelfde doen om te kijken hoe we hem kunnen dwingen om alsnog 3 prikken te halen. Of we kunnen het gewoon zo laten en wat gaan doen aan Groningen, toeslagen, Oekraïne of welke beslommeringen we voor 2020 ook alweer hadden.![]()
Iets? Soms wel 8 weken.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:03 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja klopt, maar een PCR test pikt het volgens mij wel iets langer op.
Een van de redenen dat een hertest niet zoveel zin heeft.wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
Iemand in de klas van mijn zoon waar hij nauw contact mee had binnen 1.5 meter was positief getest. Normaal zou mijn zoon dan in quarantaine moeten volgens de regels van het RIVM maar de school zei dat hij gewoon moest komen zolang hij zelf geen klachten heeft..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-paus-hebben-corona
Hopen dat ze inderdaad de regels omgooien en niemand meer in quarantaine plaatsen. Die kinderen kunnen heel goed de exitwave versnellen.Alpha kenny one![]()
Exitwave versnellen maar wel allemaal long covidquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:01 schreef Anton91 het volgende:
[..]
https://nos.nl/liveblog/2(...)n-paus-hebben-corona
Hopen dat ze inderdaad de regels omgooien en niemand meer in quarantaine plaatsen. Die kinderen kunnen heel goed de exitwave versnellen.![]()
![]()
Ja, anderzijds is er ook een zieke drang om te vaccineren, dus misschien dat het allemaal wel gaat veranderen op termijn. In Duitsland las ik gister dat een herstelbewijs binnenkort nog maar 3 maanden geldig zou zijnquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Moet je wel symptomen hebben waardoor je gaat testen. Ben ook benieuwd hoelang we überhaupt nog doorgaan met massaal en gratis testen trouwens.
Op een gegeven moment komen we vanzelf in de knoop met al die G's. En moeten we gaan omdenken en weg uit het willen managen van alles.
We kunnen nu nog heel veel geld, tijd en moeite gaan uitgeven om te kijken hoe een ongevaccineerde kan bewijzen dat hij al corona heeft gehad. Of datzelfde doen om te kijken hoe we hem kunnen dwingen om alsnog 3 prikken te halen. Of we kunnen het gewoon zo laten en wat gaan doen aan Groningen, toeslagen, Oekraïne of welke beslommeringen we voor 2020 ook alweer hadden.Terwijl het nog geen 3 maanden geleden is dat het van 6 naar 12 maanden ging.
![]()
+ Verschrikkelijk veel mensen die er helaas aan zullen overlijdenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Exitwave versnellen maar wel allemaal long covid![]()
Ah daar is die troefkaart ook weerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Exitwave versnellen maar wel allemaal long covid
wegmetdetestwet.nl / wegmetdetestmaatschappij.nl voor een gratis subdomain DM me.![]()
En een verontwrichte maatschappij omdat alle thuiswerkers thuis moeten blijvenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:12 schreef Wirelessmouse het volgende:
[..]
Exitwave versnellen maar wel allemaal long covidVBL SC influencer
Left, right, behind![]()
Dat is ook zoiets. Hier wilde Hugo ook weer werken aan het terugdraaien naar 6 maanden.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:13 schreef Anton91 het volgende:
[..]
Ja, anderzijds is er ook een zieke drang om te vaccineren, dus misschien dat het allemaal wel gaat veranderen op termijn. In Duitsland las ik gister dat een herstelbewijs binnenkort nog maar 3 maanden geldig zou zijnTerwijl het nog geen 3 maanden geleden is dat het van 6 naar 12 maanden ging.
Blijven hameren, hameren, hameren. Om dat kromme hout van de mensheid maar weer recht te krijgen. Al die tijd en moeite. Al die ambtenaren die hier dag en nacht over vergaderen.
Wie gaat al die mensen over 1-3 maanden uitleggen dat zelfs voor een intercontinentale vlucht een gewoon paspoort en evt. visum voldoende is en je geen mondkapje meer hoeft te dragen tenzij je dat zelf prettig vindt?![]()
Het wordt wel weer een keer tijd voor een missie naar Mali.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:05 schreef Vasilevski het volgende:
[..]
Moet je wel symptomen hebben waardoor je gaat testen. Ben ook benieuwd hoelang we überhaupt nog doorgaan met massaal en gratis testen trouwens.
We kunnen nu nog heel veel geld, tijd en moeite gaan uitgeven om te kijken hoe een ongevaccineerde kan bewijzen dat hij al corona heeft gehad. Of datzelfde doen om te kijken hoe we hem kunnen dwingen om alsnog 3 prikken te halen. Of we kunnen het gewoon zo laten en wat gaan doen aan Groningen, toeslagen, Oekraïne of welke beslommeringen we voor 2020 ook alweer hadden.
Forum Opties Forumhop: Hop naar: