De mijne hebben ook een sixth sense. Als er onweer op komst is willen ze naar binnen. Soms uren van tevoren al.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:59 schreef Maive het volgende:
[..]
Ik zie liever schildpadden![]()
Wat is er ook mooi aan vind is dat ze een van de diersoorten zijn die een sixth sense hebben. Zeeschildpadden in elk geval. Geo-Magnetisme.
Quaken zonder Qennenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:02 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Is er niet een uitdagender format van te maken?
Dat je als je niet meer verder mag alleen de Sundabans door moet lopen ofzo
Over die afvaller moet je je dan niet teveel zorgen maken hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de afvaller dat wel durven![]()
Want als iemand daarheen wordt gestuurd die dat niet durft, dan moet dat wel in het programma zitten natuurlijk. Veel te juicy tv
Doortastendquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:03 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
En uit dat soort doortastende beslissingen bestaat de taak.
Dan heeft Abonin ook een sixth sensequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne hebben ook een sixth sense. Als er onweer op komst is willen ze naar binnen. Soms uren van tevoren al.
Ik zie die vlegel zo valsspelen door een kokosnoot uit de jungle te halen en doen alsof hij die zelf gekweekt heeftquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef Maive het volgende:
[..]
Behalve van het kiemen van kokosnoten. Maar dat komt vast ooit goed
Maar ik wil geen van jullie kwijt uiteindelijkquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Over die afvaller moet je je dan niet teveel zorgen maken hoor.
De kans dat hij/zij niet terugkomt is namelijk redelijk aanwezig
Wacht jij nou maar eens rustig af.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef Maive het volgende:
[..]
Behalve van het kiemen van kokosnoten. Maar dat komt vast ooit goed
Registreren ze luchtdrukschommelingen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:04 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
De mijne hebben ook een sixth sense. Als er onweer op komst is willen ze naar binnen. Soms uren van tevoren al.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie die vlegel zo valsspelen door een kokosnoot uit de jungle te halen en doen alsof hij die zelf gekweekt heeft
jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik zie die vlegel zo valsspelen door een kokosnoot uit de jungle te halen en doen alsof hij die zelf gekweekt heeft
Ik voorspel dat we veel lol gaan hebben in de jungle!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:05 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dan heeft Abonin ook een sixth sense
Eigenlijk is het veel leuker als er alleen maar mensen gaan die niet durvenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:03 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ja maar dan moet de afvaller dat wel durven![]()
Want als iemand daarheen wordt gestuurd die dat niet durft, dan moet dat wel in het programma zitten natuurlijk. Veel te juicy tv
Blijf je wel aan de pil?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we veel lol gaan hebben in de jungle!
Trippen in de junglequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik voorspel dat we veel lol gaan hebben in de jungle!
Benieuwd waar hij die gaat verstoppenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:05 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat gaat daarmee gebeuren?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
< Noteerd: Grotere rugzak voor Abobin.
Zou kunnen. Ik weet het niet.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:07 schreef Maive het volgende:
[..]
Registreren ze luchtdrukschommelingen?
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijf je wel aan de pil?
Ga je nou het prinsesje uithangen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:08 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En wat gaat daarmee gebeuren?
En matcht die wel met mijn jurkje?
Bij deze wil ik een spinnen-verwijderaar mee die héél erg gang is voor iets andersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:08 schreef cafca het volgende:
[..]
Eigenlijk is het veel leuker als er alleen maar mensen gaan die niet durven
Een hele rugzak vol gaat mee!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:08 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Blijf je wel aan de pil?
Maar je hebt ze dan buiten? En dan in de avond binnen of hoe doe je dat?quote:
Hij begon net over een extra grote rugzak voor mij, dus ik vermoed het ergstequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:08 schreef Maive het volgende:
[..]
Benieuwd waar hij die gaat verstoppen
Daarnet pas?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik geef toe... voelde me een beetje een voice medewerker
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Dat is mijn rol Fo!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:09 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ga je nou het prinsesje uithangen?![]()
quote:
Had het dan niet moeten zijn,quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:10 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Jij bent de Padvinder!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:13 schreef BoonDockSaint het volgende:
Leip van de paddos zet ik de koers wel uit de zogenaamde padvinder rol
Wat we al niet voor je kunnen betekenenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef Maive het volgende:
Ik ben door deze SC nu helemaal gefascineerd door schildpadden en kokosnoten![]()
(hoewel ik schildpadden altijd al leuk heb gevonden)
Overdag buiten, zodra het warm genoeg is. In de avond, of als het regent, komen ze vaak uit zichzelf naar binnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:11 schreef Maive het volgende:
[..]
Maar je hebt ze dan buiten? En dan in de avond binnen of hoe doe je dat?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op woensdag 10 september 2025 schreef ChocoFan het volgende:
Jij en domni nog een setje? volgens mij wel *;
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Overdag buiten, zodra het warm genoeg is. In de avond, of als het regent, komen ze vaak uit zichzelf naar binnen.Ik weet dat je het merk, type en bouwjaar niet deelt, maareh... winterslaap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Keyboard Knight
Met jou wil ik wel de jungle inquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:14 schreef Maive het volgende:
Ik ben door deze SC nu helemaal gefascineerd door schildpadden en kokosnoten![]()
(hoewel ik schildpadden altijd al leuk heb gevonden)
En als we je kwijtraken als verkenner, wat dan?quote:
Dat mag jij wel overnemenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En als we je kwijtraken als verkenner, wat dan?Dan moet je wel een deputy hebben
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:15 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Overdag buiten, zodra het warm genoeg is. In de avond, of als het regent, komen ze vaak uit zichzelf naar binnen.Dit is serieus coolSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
They will not control us
Het bouwjaar van dit vrouwtje is onbekend.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:15 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Ik weet dat je het merk, type en bouwjaar niet deelt, maareh... winterslaap?
Hoho!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:17 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
En als we je kwijtraken als verkenner, wat dan?Dan moet je wel een deputy hebben
Als je er over na denkt vind ik het fascinerend hoeveel , hoe noem je dat "ondersoorten" er zijn bij schilpadden. Land, water, harde schil, zachte schil, goed soep, slechte soep, winterslaap, wakker, carnivoor, herbifoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:19 schreef Domnivoor het volgende:
[..]
Het bouwjaar van dit vrouwtje is onbekend.
Nee, deze soort kent geen winterslaap.
Dat word slapstick, dat weet je hequote:
Een verkenner zit meestal een paar kilometer van de groep af en maakt een veilige routequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho!
Daar ben ik voor hè!
Ja dit lijkt me een beter ideequote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:19 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Hoho!
Daar ben ik voor hè!
Jij ook fijne avond! Leuk dat je er weer even wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:21 schreef Maive het volgende:
Ik ga nog even wat andere dingen doen.
Lezen over het kiemen van kokosnoten en de seismische waarnemingsvermogens van schildpadden o.a.![]()
Fijne voortzetting en prettige avond
Als je een publicatie kan vinden over seismische vermogens, laat het me weten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:21 schreef Maive het volgende:
Ik ga nog even wat andere dingen doen.
Lezen over het kiemen van kokosnoten en de seismische waarnemingsvermogens van schildpadden o.a.![]()
Fijne voortzetting en prettige avond
Helemaal waarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:21 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Als je er over na denkt vind ik het fascinerend hoeveel , hoe noem je dat "ondersoorten" er zijn bij schilpadden. Land, water, harde schil, zachte schil, goed soep, slechte soep, winterslaap, wakker, carnivoor, herbifoor.
Het is gewoon een wereld op zich !
Jij en de schildpadden ook een fijne avond!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Dames, heren, primaten, en twijfelgevallen… Ik ga ervandoor. Een fijne avond!
Neenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Adios Amigoquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:24 schreef Domnivoor het volgende:
Hebben we dan ook walkie-talkies?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:24 schreef BoonDockSaint het volgende:
Als het overnachtings kamp opgeruimd en ingepakt word is de verkenner al een paar uur onderweg
"we" Was je al aangenomen dan?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Hebben we dan ook walkie-talkies?
Ik weet niet of je Wie Is de Mol ooit gevolgd hebt, maar het gaat dus altijd mis met porto's he?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Jaquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Foshizzle79 het volgende:
[..]
Ik had haar al benoemd tot Motivator van de groepquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"we" Was je al aangenomen dan?
Rooksignalen, klopgeluiden en fluitjesquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Wie Is de Mol ooit gevolgd hebt, maar het gaat dus altijd mis met porto's he?
Maar ik realiseer me nu dat ik jou natuurlijk helemaal niet benquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had haar al benoemd tot Motivator van de groep
Wacht ff... wie deed wat??quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik had haar al benoemd tot Motivator van de groep
Sorry meneer, zal nooit meer aan aannames doen meneer..quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
"we" Was je al aangenomen dan?
Ik zie mogelijkhedenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rooksignalen, klopgeluiden en fluitjes
Kan ook of de verkenner komt terug naar kampquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rooksignalen, klopgeluiden en fluitjes
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:28 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Wacht ff... wie deed wat??
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:27 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Maar ik realiseer me nu dat ik jou natuurlijk helemaal niet ben
Nee ik heb dat programma echt nooit gekekenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 21:26 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Ik weet niet of je Wie Is de Mol ooit gevolgd hebt, maar het gaat dus altijd mis met porto's he?
Aha! En onthoud dat!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |