Ok, dus VAG heeft het een en ander opgekloot en dus concludeer jij dat alle andere merken net zo'n slechte motoren maken. Beetje vreemd.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:06 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
De 1.9 tdi en de 1.9/ 2l 8v Sdi ja zeer betrouwbaar.
De 2l 16v TDI niet .
De eerste serie ging de kop scheuren en de nokkenass breekt in de tweede serie.
Laten we maar niet beginnen over de fsi motors .
Mijn God wat een drama.
En dsg bakken zijn ook een drama.
Nee kan nog wel even door gaan met anderen merken geen probleem.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:13 schreef Captain_Jack_Sparrow het volgende:
[..]
Ok, dus VAG heeft het een en ander opgekloot en dus concludeer jij dat alle andere merken net zo'n slechte motoren maken. Beetje vreemd.
Je zwetst.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee kan nog wel even door gaan met anderen merken geen probleem.
Zullen we het over BMW aar de achteras steunen door rotte ?
Nissan cvt bakken kapot gaan door dat de kogeltje wat te klein is alles op zijn plaats houd ? (Vreemd dat na 100k de bak kapot gaat)
De Peugeot 1.6 diesel die oververhitten als ze tegen de 100k aan gaan lopen.
De Renault motor 2l 16v diesel met ketting de egr klep kapot en de onderdelen zo de turbo in word gezogen .
Zal ik maar niet beginnen over de wagens waar de veiligheid in gedring komt door dat de bumper balken door rotte (Japanse wagens)
Dan kan ik ook nog even over airbags gaan en de verkeerde massa aansluitingen.
Electrische stuurpompen die op eens hun eigen leven gaan leiden (lekker makkelijk als je aan rijden bent)
Gas pedalen die op eens niet meer werken en je geen gas kan geven (ook zo mooi op de snelweg )
En kan ik nog even door gaan van alle merken.
Ik kan er een boel aan toevoegen, waaronder de oprekkende distributieketting en afbrekende kunsstof kettinggeleider.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:20 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
Nee kan nog wel even door gaan met anderen merken geen probleem.
Zullen we het over BMW aar de achteras steunen door rotte ?
Nissan cvt bakken kapot gaan door dat de kogeltje wat te klein is alles op zijn plaats houd ? (Vreemd dat na 100k de bak kapot gaat)
De Peugeot 1.6 diesel die oververhitten als ze tegen de 100k aan gaan lopen.
De Renault motor 2l 16v diesel met ketting de egr klep kapot en de onderdelen zo de turbo in word gezogen .
Zal ik maar niet beginnen over de wagens waar de veiligheid in gedring komt door dat de bumper balken door rotte (Japanse wagens)
Dan kan ik ook nog even over airbags gaan en de verkeerde massa aansluitingen.
Electrische stuurpompen die op eens hun eigen leven gaan leiden (lekker makkelijk als je aan rijden bent)
Gas pedalen die op eens niet meer werken en je geen gas kan geven (ook zo mooi op de snelweg )
En kan ik nog even door gaan van alle merken.
Tuurlijk ik zwetst.quote:
En jij vind normaal dat een koplamp naar 4 jaar kapot gaat ?quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:28 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Ik kan er een boel aan toevoegen, waaronder de oprekkende distributieketting en afbrekende kunsstof kettinggeleider.
Echter van alles wat ik mij kan bedenken, is er niets waar je zo snel mee te maken krijgt als bij Tesla.
Gisteren is er een Tesla naar de dealer gegaan vanwege het spontaan uitvallen van de koplamp. We hebben het over een auto van 4 jaar oud, waar een nieuwe koplampunit in gaat.
Geen onderbouwing, geen verhaal. Je verzint gewoon wat losse verhalen bij elkaar.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:28 schreef suijkerbuijk het volgende:
Tuurlijk ik zwetst.
Vergeet niet weer je kop in de zand te steken je kan de waarheid niet aan.
Precies het punt wat ik ook wil maken, echter met die uitzondering dat het bij electrische auto's vaker voorkomt en dan met name bij Tesla.quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:33 schreef suijkerbuijk het volgende:
[..]
En jij vind normaal dat een koplamp naar 4 jaar kapot gaat ?
Ik niet maar dat heb je als alles electrische word aangestuurd.
Dat is ook de reden dat wagens na 10 jaar economische dood en los word verklaard .
En waarom de verzekering op eens zeer laag met betalen.
De electrische spul gaat niet zo lang mee namelijk .
Alle motortjes slijten uit .
De voltage spanning regelaars slijten .
De DC/DC booster gaan kapot omdat de condensator slijten .
En de omvormers van het laat systeem slijt ook omdat daar spannings regelaars zijn ingebouwd.
LCD schermen slijten en zal je moeten gaan vervangen (zeker oled die worden geel van kleur of roze van kleur )
quote:Op donderdag 20 januari 2022 20:41 schreef spectrumanalyser het volgende:
[..]
Precies het punt wat ik ook wil maken, echter met die uitzondering dat het bij electrische auto's vaker voorkomt en dan met name bij Tesla.
Er komt vaker in de kranten iets over ernstige problemen met Tesla. Zoals het volledig uitvallen, en dan sta je op de snelweg stil en kun je niet voor of achterruit. Tesla is vandaag zelfs het minst betrouwbare merk genoemd bij Autoweek.
https://www.autoweek.nl/a(...)erk-tesla-het-minst/
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |