SPOILER: Top 50Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Monitor post op vaste tijden de tootale scorelijst in het loopende topic. Dit roxnd 02:30 - 07:30 - 14:30 en 21:30 uur.
Een seizoen bestaat uit 1 maand en begint vanaf de 1ste post op de 1ste dag van de maand. Nadat een seizoen voltooid is worden de scores weer op nul gezet.SPOILER: In Memoriam:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaars van afgelopen seizoenen:Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: DTS RegelsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: Winnaar DecemberOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Hoe deed Punk het Gizzy?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Spuit 11.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Dat blijkt wel weer.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Naalden op het hoofd ipv haarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:13 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Voor Punk gebruikte ik altijd wax.
Stekels konden windkracht 12 aan.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Opzaterdag 15 februari 2025 08:01 schreef JustinK het volgende:[/b]
Dot houdt van lekker vlot :P![]()
Helemaal mooi.quote:
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Ze zijn vaak heel lief,is me vaak opgevallen.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Nog steeds?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Klopt als een bus.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:18 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zijn vaak heel lief,is me vaak opgevallen.
Bij Punkconcerten als iemand komt te vallen gaan er gelijk punkers in een muur omheen staan om het pogoende publiek weg te duwen terwijl anderen diegene omhoog helpt.
Heel zachtaardig.
Ik ben een keer bijna flauwgevallen en werd gelijk opgevangen door een paar dames die voor me zorgden en zeiden dat Punk verder kon gaan toen ik weer opknapte.![]()
![]()
Achter het stoere uiterlijk zitten heel lieve mensen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:21 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Klopt als een bus.
Bij Punkconcerten als iemand komt te vallen gaan er gelijk punkers in een muur omheen staan om het pogoende publiek weg te duwen terwijl anderen diegene omhoog helpt.
Heel zachtaardig.
Ik ben een keer bijna flauwgevallen en werd gelijk opgevangen door een paar dames die voor me zorgden en zeiden dat Punk verder kon gaan toen ik weer opknapte.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En slimme ook vaak.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:24 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Achter het stoere uiterlijk zitten heel lieve mensen.Klopt en klopt.quote:![]()
![]()
Het wordt met de dag rustiger hierWie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Ik doe zo mijn best,maar niet goed genoeg volgens Dot.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best wel meevallen.
Niet veel mensen meer het is FF jij en ik en af en toe komt iemand even binnen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:26 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Ik vond het vandaag best wel meevallen.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sta jij los van want jij bent e rwel, maar gewoon weinig mensenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe zo mijn best,maar niet goed genoeg volgens Dot.Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Wrijf het er nog even in ook.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
![]()
Scorelijst 'Het Dodetopicspel', gegenereerd op: 18-01-2022 14:30
nr / user / totaal score / score gisteren / score vandaag / gebolkt / aantal posts
1. Dotteke / 3131 / +225 / +83 / 3245 / 4471
2. FreshFruit / 1690 / +64 / +112 / 1964 / 2761
3. PLY / 1386 / +119 / +136 / 981 / 1363
4. Rob / 693 / +5 / +3 / 896 / 1195
5. Dr.Mikey / 611 / +79 / +38 / 334 / 499
6. Gizmogirl28 / 608 / +137 / +23 / 1068 / 1361
7. hemarookworst / 594 / +17 / +14 / 850 / 1177
8. DJMO / 588 / +40 / +22 / 590 / 836
9. Emmerdeur / 520 / +21 / +53 / 276 / 401
10. mario390 / 428 / +29 / +25 / 477 / 721
11. Zucht. / 369 / +0 / +0 / 502 / 710
12. gebrokenglas / 341 / +86 / +12 / 396 / 567
13. notturna / 335 / +0 / +0 / 413 / 575
14. DerRabbit / 317 / +16 / +0 / 276 / 377
15. Mrsloveable / 315 / +30 / +2 / 674 / 875
16. Sodeknetters / 296 / +0 / +0 / 432 / 574
17. mazaru / 293 / +4 / +3 / 655 / 818
18. Paul / 252 / +18 / +0 / 530 / 685
19. Fogel / 246 / +0 / +0 / 316 / 479
20. Haags / 210 / +5 / +9 / 369 / 483SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Het officiële liefje van @ieniminimuis O+![]()
Dankewol Moni.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Slaperig geworden na een maaltje, nog een bakkie dan maarUw ADH vitamine Worst
Met vriendelijke groenten![]()
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:28 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik doe zo mijn best,maar niet goed genoeg volgens Dot.![]()
![]()
Lekker slipe.“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
En ik ga er ook weer vandoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:28 schreef Dotteke het volgende:
[..]
Niet veel mensen meer het is FF jij en ik en af en toe komt iemand even binnen.![]()
![]()
Kijk je wel uit bij het oversteken?quote:
Hoi heer Ed.
Hoef ik voorlopig nog niet te doen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 14:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kijk je wel uit bij het oversteken?
Ik zou even de rommel opruimen opruimen die de bouwvakkers hebben achtergelaten, maar ze stonden net voor de deur dat ze beneden de riolering openbreken daar schijnt ook een lekkage te zijn.
Dus nu zit ik te hopen dat ze hier niet de toilet vloer en/of de muren ook open hoeven te breken.![]()
Ik check mijn likes.quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
Sinds wanneer?Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Sinds wanneer wat?quote:“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.![]()
check jij je likes/dm'squote:Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
Dot houdt van lekker vlot :P
Forum Opties Forumhop: Hop naar: