Waarom heet het groene zeep, als het niet groen isquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:25 schreef Gizmogirl28 het volgende:
Verroest, dat bestaat ook nog steeds.
[ afbeelding ]
Ga je mond met groene zeep spoelen, dat kregen we wel eens naar ons hoofd geslingerd.quote:
Dat vroeg ik ook wel eens maar die vraag was te moeilijk en Oma bood me gelijk een klodder aan om mee te spoelen.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:27 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Waarom heet het groene zeep, als het niet groen is
https://mijnschoonhuis.nl/wat-is-groene-zeep/quote:Oorspronkelijk werd groene zeep gemaakt van hennepolie. Deze olie heeft van nature een enigszins groene kleur. Waardoor het groene zeep werd genoemd. Tegenwoordig wordt groene zeep van andere goedkope plantaardige olie gemaakt. Zoals sojaolie of koolraapolie.
Arme jijquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:30 schreef Gizmogirl28 het volgende:
[..]
Dat vroeg ik ook wel eens maar die vraag was te moeilijk en Oma bood me gelijk een klodder aan om mee te spoelen.
MrsL.quote:
Duhquote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
@:Emmerdeur en @:Haags hadden toch gelijk vanochtend.
Dat viel mij dus ook op.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:35 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
Wie is dat? Kek jasje heeft ze hoor
Oh datquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:36 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
https://www.npostart.nl/live/npo-politiek-en-nieuws
Ere wie ere toekomt.quote:
Thanksquote:
Met wat?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 12:27 schreef FreshFruit het volgende:
@:Emmerdeur en @:Haags hadden toch gelijk vanochtend.
Jullie mening over het kabinet.quote:
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:22 schreef mario390 het volgende:
dat zei ik ook moedder
dann de:: hou op zo te praten
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:41 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Jullie mening over het kabinet.
Ik kan het alleen maar beamen nu.Dit gaat werkelijk nergens meer over.quote:
Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Zei een wijs man ooit.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar beamen nu.Dit gaat werkelijk nergens meer over.
Heb het niet eens meer aanstaanquote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:42 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ik kan het alleen maar beamen nu.Dit gaat werkelijk nergens meer over.
Verbaas u niet,verwonder u slechts.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:43 schreef Haags het volgende:
[..]
Je gaat het pas zien als je het doorhebt. Zei een wijs man ooit.
Steun voor de Groningers.quote:
Vol = vol.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 13:50 schreef FreshFruit het volgende:
Ik wil niet dat ze naar Friesland komen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |