abonnement Unibet Coolblue
pi_203249628
Dus.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 09:49:39 #2
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203249666
Ben wel benieuwd wat Ali B z'n rol is, aangezien die het hardste ontkent...

Ik heb hem eigenlijk nooit de sympathieke knuffelmarokaan gevonden.
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203249677
@derLudolf: ook dat is niet relevant. Is meedoen aan the Voice een primaire levensbehoefte? Neen. Geeft dat je het recht om je te vergrijpen aan de deelnemers 'omdat ze daar uit vrije wil zitten en ook best niet hadden kunnen gaan dus ze maar moeten slikken wat er met ze gebeurt?' NEEN.

Esmee van 14 had ook best op een andere sport kunnen gaan dan turnen. Dus ja, vervelend hoor, dat ze misbruikt en verkracht is door haar leraar.

Zo werkt niet vriend. Echt niet.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203249720
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203249760
En vanaf daar gaat het mis want Ludolf post met de 'met wederzijdse instemming roddel'bril en de rest met de 'seksueel misbruik'bril.

Totaal ander verhaal, lekker scheef lullen en allemaal omdat de Boomer een half verhaal heeft gehoord.
Sterkheidsbaas van alles.
pi_203249780
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.

Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203249824
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
pi_203249848
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
Dat dus.
I'm not troubled or sad, I'm just ready for bed.
pi_203250214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:00 schreef Myraela het volgende:
Op welk moment is een machtspositie eigenlijk niet meer relevant? Of kan er met zo'n verhouding nooit een vorm zijn van wederzijds instemmen?
Nou, een Hele Hoge directrice kan het best aanleggen met de in dienst zijnde putjesschepper zonder dat daarbij het machtsverschil relevant is. Ten eerste staat die D zo ver van de P dat er geen sprake is van directe macht en ten tweede is P weliswaar binnen de bedrijfsverhoudingen formeel ondergeschikt aan D, maar totaal niet machteloos.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  dinsdag 18 januari 2022 @ 10:46:43 #10
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203250470
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:53 schreef Lonaa het volgende:
Ik denk niet dat Ludolf dat bedoelde @:Clubsoda

Waar het mis ging is de ongeinformeerde Boomerpost van Piet. Die heeft half iets gehoord over seks in Hilversum en neemt aan dat het met instemming was en valt onder de aloude Gooise-Matras-Roddel. Hoop ik tenminste, anders zegt Piet namelijk dat het al jaren publiek geheim is dat er sprake is van seksueel misbruik in Hilversum.
Ludolf reageerde op de Gooise-Matras-Roddel. Met disclaimers zelfs, genuanceerd alles. Ik heb hem nergens seksueel misbruik zien goedpraten. Wel z'n schouders zien ophalen over seksualiteit inzetten om hogerop te komen.
Waar zeg ik dat het met instemming was? Ik zei dat het publiek geheim is dat Hilliwood een zondenpoel is. En niet alleen qua neuksex, ook wat het verstrekken van opdrachten voor het maken van programmas door mensen van omroepen aan de productie maatschappijen van hun kinderen. Een ons kent ons incestueuze bende van Nepotisme, de katholieke kerk is er netjes bij.
Ik post dat het een publiek geheim is dat dit het geval is en millennial Loona beginnen te roepen dat ik het goed praat... Echt, get a life Snowflake. En ja, dat is en was al lang bekend dat dit soort praktijken daar plaats hebben, van Jole tot van Dam. Ook Kemna Casting vergeten?
Tros Omroepster Anneke Bakker heeft over machstmisbruik en sex op de Gooise matras een jaar of 5 terug ook een heel verhaal over verteld in de Volkskrant en het AD

[ Bericht 2% gewijzigd door Jan_Onderwater op 18-01-2022 11:17:40 ]
pi_203250505
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 09:56 schreef Clubsoda het volgende:

[..]
Eens hoor. Ik probeerde aan te geven dat dat laatste in deze discussie dingen wat scheef trok.

Maar toen kwam een verhaal dat het argument van de machtspositie geen standhoudt omdat je niet mee hoeft te doen aan de Voice en dat vind ik curieus.
Ik denk dat het daar al scheef was. Op de fiets had ik heel mooi bedacht hoe ik dat ging verwoorden maar dat vergat ik natuurlijk weer.
Sterkheidsbaas van alles.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:08:45 #12
496005 Jan_Onderwater
Culinair tegen Corona
pi_203250755
Hoe ging dat ook al weer bij Medisch Centrum West

  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:13:57 #13
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203250829
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:16 #14
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203250852
quote:
7s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 10:29 schreef sigme het volgende:

[..]
maar totaal niet machteloos.
Waarom niet? Omdat man en sterker?

Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:15:51 #15
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203250865
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203250882
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Sowieso peper :9~
I solemnly swear i'm up to no good
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:22:13 #17
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203250984
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Peperroomsaus. Niet uit een pakje aub
hoe dan? :@
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:28:35 #18
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251096
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:22 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
hoe dan? :@
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
Kranplätze müssen verdichtet sein
pi_203251117
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:15 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Waarom niet? Omdat man en sterker?

Serieuze vraag hoor, want andersom zijn er toch ook mogelijkheden om de man (seksueel) uit te schakelen?
Oh nee :D
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice ;)
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
pi_203251163
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:13 schreef junkiesietze het volgende:
champignonsaus of peperroomsaus bij de varkenshaas vanavond?
Champignon.

Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:39:21 #21
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251291
quote:
11s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:29 schreef sigme het volgende:

[..]
Oh nee :D
Nee, volwassen persoon met een rechtspositie etc etc. Geldt ook voor een damesputjesschepper die het aanlegt met de directrice ;)
Ja ik dacht ik vraag het even :P
Kranplätze müssen verdichtet sein
  Moderator dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:12 #22
417715 crew  derLudolf
allround beunhaas
pi_203251301
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Champignon.

Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
En wat moet ie dan met de biefstuk doen? :D
Kranplätze müssen verdichtet sein
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:21 #23
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203251304
quote:
1s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:28 schreef derLudolf het volgende:

[..]
Staan genoeg recepten online
https://www.culy.nl/recepten/peper-roomsaus/
pff de helft van die ingredienten moet ik dan weer zoeken :(
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
  dinsdag 18 januari 2022 @ 11:40:53 #24
44346 junkiesietze
Trotse Scooter-rijder.
pi_203251314
quote:
2s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:32 schreef sigme het volgende:

[..]
Champignon.

Biefstuk uit de pan halen en in alufolie laten rusten.
Gesneden champignons in de biefstukpan gooien en bakken. Room toevoegen. Room laten inkoken. Meer room.
Als biefstuk uitgerust dan roomsaus klaar.
Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
Ik boek je met mijn neon je weet.
en ik heb ook een auto.
pi_203251489
quote:
15s.gif Op dinsdag 18 januari 2022 11:40 schreef junkiesietze het volgende:

[..]
Laat het nou een varkenshaas zijn die ik wil maken..
Ctrl-h 'biefstuk' 'varkenshaas'
Als je alles tot op de letter uitgespeld wil hebben, waarom zoek je dan niet éérst een recept, laat daarna je boodschappenlijstje automatisch printen en thuisbezorgen?
ik moet verrassend weinig
Es ist heute schlecht und wird nun täglich schlechter werden, – bis das Schlimmste kommt
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')