Denk alleen dat C daar meer voor open staat dan Mquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:46 schreef Mickytjuh het volgende:
Als ik zorg dat ze komt als Dud0r er is weer ik nog wel iemand die blij is
Ja das een "no shit Sherlock" opmerking hè meneerquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:47 schreef dud0r het volgende:
[..]
Denk alleen dat C daar meer voor open staat dan M
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:49 schreef Mickytjuh het volgende:
[..]
Ja das een "no shit Sherlock" opmerking hè meneer
was zeker lang geledenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een hoop blije mensen bij elkaar bij Mickytjuh thuis als dud0r eindelijk komt.
Als er zoveel leuke dames zijn dan is het niet eindelijk dat ik kom maar meer teleurstellend snel dat ik komquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:54 schreef SolidasRock het volgende:
Wat een hoop blije mensen bij elkaar bij Mickytjuh thuis als dud0r eindelijk komt.
Bijna 4 weken alweerquote:
Niet herkenbaar, sorrie.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Als er zoveel leuke dames zijn dan is het niet eindelijk dat ik kom maar meer teleurstellend snel dat ik kom
dat je dat hebt overleeft!!quote:
extreem zwaarquote:Op dinsdag 18 januari 2022 18:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
dat je dat hebt overleeft!!
zwaar zeker?
die past nog steeds hoor.quote:
aah vandaar dat ze in de COS postquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
Ik heb @:mickytjuh aan het studeren gezet dus die komt de komende paar uur niet meer terug.
Uh-huh, en jij zorgt dat ze goede cijfers krijgt in ruil voor wat diensten?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:07 schreef dud0r het volgende:
Ik heb @:mickytjuh aan het studeren gezet dus die komt de komende paar uur niet meer terug.
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar dat ze in de COS post
ZE DOET WAT NU?!?!?!quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:08 schreef greysbones het volgende:
[..]
aah vandaar dat ze in de COS post
Nee nee, ze moet echt studeren want ze heeft tentamenweek.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Uh-huh, en jij zorgt dat ze goede cijfers krijgt in ruil voor wat diensten?
oke dan is het goed.quote:
en hoe moet ze nou haar huiswerk makenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:11 schreef ToT het volgende:
(Gifje is van een vader die er achter kwam dat dochterlief allerlei rottigheden over papa en mama online had geslingerd. Zij hadden die laptop voor haar gekocht.)
quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:12 schreef dud0r het volgende:
[..]
en hoe moet ze nou haar huiswerk maken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |