Mensen die er al eeuwig werken, toch geen tienersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef itchycoo het volgende:
Deze gast kraakt tieners af die bij de ap werken en die andere gast krijgt spontaan een epileptische aanval
Dan nog vrij kansloze takequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die er al eeuwig werken, toch geen tieners
Dat idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent grondsteward mongooltje en dan neerkijken op anderen
Iemand die alles stom en belachelijk vind kan niet veelverwachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral een beetje zielig. Goed van deze gast dat hij geen misbruik van haar maakt.
Ik deed vroeger een moord om achterin de bus te mogen zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Vroeger, toen je achterin de bus moest
Gewoon het type extreem naïef dat standaard wordt volgeblaft door foute jongens.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Iemand die alles stom en belachelijk vind kan niet veelverwachten.
Hatecrimequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed vroeger een moord om achterin de bus te mogen zitten
Buiten geflikkerd. Wanbeleid hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
TT is niet on point. Kan wel merken dat @:Lenny_Leonard geen blauw stokje meer heeft
Wees blij dat je nu inschakelt. Alle paupers uit het zuiden gemist.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rekening vragen en wegwezen. Dit was niet best lijkt me.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |