quote:Wereldwijd zijn miljoenen van ons op zoek naar ware liefde. Maar hoe en waar vind je nu de liefde van je leven? Voor een nieuw programma opent BNN speciaal een restaurant waar singles op eerste date gaan. Het ‘First Dates’ restaurant. De kandidaten die meedoen zijn jong, oud, hetero, homo en uit alle lagen van de bevolking. Met slechts één doel stappen ze naar binnen: de liefde van hun leven vinden
First Dates is elke doordeweekse dag te zien op NPO 3 om 19.30 uur.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet leen het temperament is keer negen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:57 schreef Pisces29 het volgende:
Temperament van deze vrouw is 9x een Nederlandse vrouw
Einde van afgelopen jaar gaan we niet snel meer overtreffenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:02 schreef Joop_W het volgende:
Met een courgette.. was goede foto voor de OP geweest!
Iets te veel Peaky Blinders gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 20:04 schreef FOKoffieleut het volgende:
10 jaar zonder pa
10 jaar dineren met pet
Volgende keer verder opvullen met z'n reethaar..quote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heeft vast schaamhaar laten implanteren in Turkije ofzo
Godverquote:Op maandag 17 januari 2022 20:07 schreef Nine. het volgende:
[..]
Heeft vast schaamhaar laten implanteren in Turkije ofzo
Allebei lijken ze ouderquote:
De kledingstijl helpt ook niet.quote:
Dan nog. Ouwe koppen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:11 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
[..]
De kledingstijl helpt ook niet.
Ik ben dan nooit in Brabant of Limburg te vinden.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:12 schreef NoCigar het volgende:
Ik verkleed me met carnaval altijd als randstedeling.
Ik ben nooit in Brabant of Limburg te vindenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:13 schreef DKUp het volgende:
[..]
Ik ben dan nooit in Brabant of Limburg te vinden.
En niet elke dag een selfie op Instagram zet.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:13 schreef Pisces29 het volgende:
Hij denkt aan zijn ex die liever en minder dominant is
Lompe lesbische harkquote:Op maandag 17 januari 2022 20:14 schreef DKUp het volgende:
Ze kan niet verliefd worden
Geen kind uit haar buik
Leuke frau
Beetje een kater na de eerste keerquote:
Dit was weer ouderwets matig en slechtquote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Beetje een kater na de eerste keer
quote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit was weer ouderwets matig en slecht
blij dat ik hem gemist heb danquote:Op maandag 17 januari 2022 20:17 schreef DKUp het volgende:
[..]
Dit was weer ouderwets matig en slecht
Bis morgenquote:Op maandag 17 januari 2022 20:21 schreef DKUp het volgende:
[..]
Tot morgen![]()
Nu eventjes verder over The VoiceGATE
Ze lijken kak maar zijn gewoon simpel met nul inhoud.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:40 schreef NoCigar het volgende:
Stijns jasje had gouden knoopjes met een ankertje erop moeten hebben
De pareltjes uit het zuidenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:41 schreef FOKoffieleut het volgende:
en dit gaat ook weer kinderen maken
Enschede oidquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wat heeft die mevrouw voor een bizar accent?Is ze Poolse of zo?
Handje steeds bij z'n gezicht.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Die kale gast kijkt ook heel geïnteresseerd
Geef hem eens ongelijk. Kampernellie als date.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef itchycoo het volgende:
Die kale gast kijkt ook heel geïnteresseerd
Oostenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:43 schreef NoCigar het volgende:
Wat heeft die mevrouw voor een bizar accent?Is ze Poolse of zo?
Stukje RTL na middernacht.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
Ik val op dikke negerinnen. Met van die grote postzakken, tepels als sigarenpeuken.
Die ze op een pallet met de kraan aan boord moeten hijsen?quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:52 schreef Poefbank het volgende:
Ik val op dikke negerinnen. Met van die grote postzakken, tepels als sigarenpeuken.
Jaha, wel gelachen hoor.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:55 schreef Dierckxsens het volgende:
[..]
Die ze op een pallet met de kraan aan boord moeten hijsen?
Over tien jaar twee kinderen en gescheiden en gaat ze een 'studie' doen als voetreflexoloog, omdat er meer is.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 19:56 schreef Poefbank het volgende:
Maatje voor het leven, Brabantse verschrikkelijkheid, shotjes atten, permanente zweetkut.
Ja toch niet dan eg wel.quote:
33quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:01 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Hou oud is ze? Was op wat anders aan het letten
Mensen die er al eeuwig werken, toch geen tienersquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef itchycoo het volgende:
Deze gast kraakt tieners af die bij de ap werken en die andere gast krijgt spontaan een epileptische aanval
Dan nog vrij kansloze takequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:05 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Mensen die er al eeuwig werken, toch geen tieners
Dat idd.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:06 schreef 3rr0r het volgende:
Je bent grondsteward mongooltje en dan neerkijken op anderen
Iemand die alles stom en belachelijk vind kan niet veelverwachten.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:04 schreef PietjePuk2000 het volgende:
[..]
Vooral een beetje zielig. Goed van deze gast dat hij geen misbruik van haar maakt.
Ik deed vroeger een moord om achterin de bus te mogen zittenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:11 schreef Poefbank het volgende:
Vroeger, toen je achterin de bus moest
Gewoon het type extreem naïef dat standaard wordt volgeblaft door foute jongens.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:09 schreef NoCigar het volgende:
[..]
Iemand die alles stom en belachelijk vind kan niet veelverwachten.
Hatecrimequote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:12 schreef de_boswachter het volgende:
[..]
Ik deed vroeger een moord om achterin de bus te mogen zitten
Buiten geflikkerd. Wanbeleid hier.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:12 schreef Pisces29 het volgende:
TT is niet on point. Kan wel merken dat @:Lenny_Leonard geen blauw stokje meer heeft
Wees blij dat je nu inschakelt. Alle paupers uit het zuiden gemist.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:13 schreef Lenny_Leonard het volgende:
Rekening vragen en wegwezen. Dit was niet best lijkt me.
Ik geniet juist van Tokkies en paupers. Erg jammer.quote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:14 schreef Pisces29 het volgende:
[..]
Wees blij dat je nu inschakelt. Alle paupers uit het zuiden gemist.
Oma wil ook nog aangeduwd wordenquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:15 schreef Poefbank het volgende:
Haha, die griet oogt zo ongeïnteresseerd maar gaat nog ja zeggen ook
Veel uit Den Bosch zonder dat het Den Bosch wasquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:16 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ik geniet juist van Tokkies en paupers. Erg jammer.
Was er nog wat uit Tilburg?
Liefst tijdens bamibloktoberquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:16 schreef 3rr0r het volgende:
Als ie maar bami meeneemt de volgende date.
Beter uitgekomen genotquote:Op dinsdag 18 januari 2022 20:06 schreef Pisces29 het volgende:
Burn-out
Uit de kast
Ambitieus
Buitenbeentje
Trieste bingo @:DKUp
Ik keek al of Ajax een speeldag had.quote:
Vaker dan goed voor me isquote:
Ik las ketsen @tja77quote:
Kwallutiequote:
Breng maar langsquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:39 schreef alpeko het volgende:
Vrouwenopvang? Dat kende ik niet. Kan ik mijn vriendin een dagje wegbrengen als ik wil gamen?
Fingerfoodquote:Op woensdag 19 januari 2022 19:40 schreef Pisces29 het volgende:
Bitterballen maken en zo je vork prikken. Tja
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |