SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdThinking is difficult, that’s why most people judge
Het is een frêle poppetje ja.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef greysbones het volgende:
[..]
en 45 kilo?? of?
vind haar echt dun!
Nahh... jaloers hé?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef spapaars het volgende:
Weet je waarin hij al die sterren mag steken, in die vleselijke ene.
Deed je dat maar eensquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef greysbones het volgende:
sorry duurde lang
zat niet op te letten
ftfyquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ben straks nog de enige zonder ster, dus uniek.
Je mag mijn sterretje wel even lenenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef spapaars het volgende:
[..]
Ben je gek, ik ben straks nog de enigste zonder ster, dus uniek.
huismeesterquote:Op maandag 17 januari 2022 19:23 schreef ikbennieuwopfok het volgende:
Heeft Benny een oogje op Nouchine, gezien de OP?
Kennen ze in vlaanderen alles van: Stan Van Samang, Peter van de Veire en Sean D'Hondt. Allemaal hun sterretje online gezet.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:23 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Je mag mijn sterretje wel even lenen![]()
ik vind dat je het sowieso kan zienquote:Op maandag 17 januari 2022 19:25 schreef zodeju het volgende:
Whoo, Nawel gefilmd op haar achterhoofd van heel dichtbij zie je haar nep haar zitten.
Ze sturen wel op situaties met hun streams, maar de die "Love-Affair" met Veertje & Demi totale bullshit is en wegloopt door het putje mag geen naam hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:23 schreef Jockari het volgende:
Door de vlaamse stream zijn er een paar op de achtergrond gevallen. Veertje, Dimi, Tobias, zelfs grace een beetje...
Ik heb het nog altijd voor Vera en Dimi (terwijl die juist een spelletje aan het spelen is vermoed ik). Sterker uit de hoek: Salar (tactische speler) en Kristof..
Wat is wel echt bij die heksquote:Op maandag 17 januari 2022 19:25 schreef zodeju het volgende:
Whoo, Nawel gefilmd op haar achterhoofd van heel dichtbij zie je haar nep haar zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |