Ja natuurlijk dacht dat dit wel algemeen bekend was ?quote:Op maandag 17 januari 2022 18:38 schreef Momo het volgende:
https://eenvandaag.avrotr(...)-het-gebeurt-overal/
Is te verwachten van een vriendinnetje van linda.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Saskia Noort zit bij M subtiel linda de mol te beschermen.
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef spectrumanalyser het volgende:
Anouk heeft zes kinderen van vier verschillende vaders. Hoe werkt dat. Gaat ze dan met 4 mannen tegelijk naar de ouderavond van haar kinderen?
quote:Op woensdag 6 januari 2016 @ 16:48 schreef Refragmental het volgende:
Iemand moet haar eens vertellen dat haar vagina geen clownswagen is waar je maar mensen uit blijft trekken.
Overgewaardeerde troll.
quote:
quote:Niet alleen over Rietbergen, maar ook over Marco Borsato die eind vorig jaar al in opspraak raakte wegens seksueel overschrijdend gedrag, hoort ze verhalen. 'Van één deelneemster weet ik dat Marco haar vlak voor een optreden plat op haar mond zoende. Zij is daar toen boos over geworden, waarop Marco alles weer ontkend heeft.'
Dat zat toch ook met zijn handjes aan kleine kinderen?quote:
Moet je dan naast zingen ook goed kunnen zuipen en je vrouw slaan?quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:35 schreef ToT het volgende:
Ow wat Paul de Leeuw betreft (die hier vaak ter sprake komt) : die aanranding van die autistische vegan streaker was ook wel een dingetje!
Dan is het inderdaad de vraag of dat wel zo was.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Ed1234 het volgende:
Hlf8 gaat er nu op in. Ook Johnny wist dus niet dat Linda uit elkaar is geweest een tijd terug.
Ja het is inmiddels wel duidelijk dat je een prachtige set oogkleppen krijgt aangemeten zodra je in Hilversum gaat werken.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Ed1234 het volgende:
Hlf8 gaat er nu op in. Ook Johnny wist dus niet dat Linda uit elkaar is geweest een tijd terug.
In SHO waren er enkelen die zich afvroegen of dat verhaal over uit elkaar zijn niet verzonnen was om Linda er goed uit te laten zien.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:44 schreef ToT het volgende:
[..]
Ja het is inmiddels wel duidelijk dat je een prachtige set oogkleppen krijgt aangemeten zodra je in Hilversum gaat werken.
Ja dat vroegen sommigen in een eerder deeltje hier zich ook al af!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In SHO waren er enkelen die zich afvroegen of dat verhaal over uit elkaar zijn niet verzonnen was om Linda er goed uit te laten zien.
Apart verhaalquote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Ed1234 het volgende:
Nu is die kliek er niet als de kippen bij om het af te keuren? Verrassend.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:18 schreef 0ne_of_the_few het volgende:
Saskia Noort zit bij M subtiel linda de mol te beschermen.
Johnny, was dat niet diegene die er zelf ook een bedenkelijke seksuele moraal op nahield?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:40 schreef Ed1234 het volgende:
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:29 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Dat zat toch ook met zijn handjes aan kleine kinderen?
Waarom die ooit op een voetstuk is gezet is mij een compleet raadsel.
quote:Rachel en André ontmoetten elkaar voor het eerst toen zij 12 jaar was, vertelde ze. Haar vader Jan van Galen was groot fan van de zanger en ging samen met de kleine Rachel naar een Rotterdams café, waar hij optrad. ,,André ging toen Een beetje verliefd zingen en toen haalde hij mij naar voren. Hij wilde dat samen met mij zingen. Eigenlijk heel apart, want je weet amper met twaalf jaar wat je zingt.’’
Rachel was de oppas van Melvin, André’s eerste zoon die hij kreeg uit een eerder huwelijk. In de documentaire vertelt Rachel dat terwijl André’s toenmalige vrouw Ellen het huis verliet, er vrij onkuise dingen gebeurde tussen de 15-jarige oppas en de 34-jarige vader des huizes. ,,Daar gebeurden wel een paar dingen die eigenlijk niet door de beugel konden”, onthult Rachel.
Ze vertelt over de bewuste avond waarop zij voor de eerste keer het bed deelde met André. ,,Ellen was niet thuis, ik was naar bed gegaan”, bekent ze. ,,En toen kwam André op een gegeven moment bij mij in de slaapkamer. Toen is er wel wat gebeurd, zeg maar. Toen hebben we ook wel echt seks gehad de eerste keer. André was ook wel mijn eerste vriendje waar ik de liefde mee bedreven heb.”
Het zat niet in Rachel’s gedachten om gelijk over te gaan tot seks. ,,Natuurlijk, we hebben het samen gedaan, maar het overviel mij wel. Ik had niet de intentie om met André naar bed te gaan. Misschien ooit een keertje, ofzo, maar toen ik 15 was, speelde dat echt nog niet bij mij, dus het is me echt overkomen.”
En losse handjesquote:Op maandag 17 januari 2022 20:06 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Johnny, was dat niet diegene die er zelf ook een bedenkelijke seksuele moraal op nahield?
Heb je Linda d'r huis wel eens gezien daar kun je elkaar best een paar dagen mislopenquote:Op maandag 17 januari 2022 19:46 schreef potjecreme het volgende:
[..]
In SHO waren er enkelen die zich afvroegen of dat verhaal over uit elkaar zijn niet verzonnen was om Linda er goed uit te laten zien.
Ja had zijn vriendin in elkaar geslagen toen ze 'm niet kon bevredigen.quote:Op maandag 17 januari 2022 20:06 schreef DarkwingDuck het volgende:
[..]
Johnny, was dat niet diegene die er zelf ook een bedenkelijke seksuele moraal op nahield?
Genoeg om te cancelen lijkt mij. Waarom heeft zo'n figuur dan nog een podium?quote:Op maandag 17 januari 2022 20:12 schreef Tyranoesauroes het volgende:
[..]
Ja had zijn vriendin in elkaar geslagen toen ze 'm niet kon bevredigen.
Gadverdamme. Genoeg informatie om zo'n vereringsshow gewoon niet te willen.quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |