nee maar je posts welquote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable ben ik wel in beeld?
Pffff,te lang,niet gelezen.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:16 schreef greysbones het volgende:
[..]
nu komt er zo een
2 uur later post![]()
![]()
quote:Op maandag 17 januari 2022 19:17 schreef Mrsloveable het volgende:
* Mrsloveable ben ik wel in beeld?
Whaha!quote:Op maandag 17 januari 2022 19:16 schreef B00STER het volgende:
[..]
Weet je dat ik dat serieus ooit heb overwogen, maar ik kan dan weer niet luisteren terwijl ik schrijf, dan schrijf ik op wat anderen zeggen en wordt het nog ingewikkelder.
Dat is een mooie bloemquote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef B00STER het volgende:
[..]Sterker nog, ik vraag me al een paar dagen af wat ik zie in jouw avatar.
Je bent zelf een mooie bloem.quote:
DAT is pas een gave.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:19 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!
Ja nou als de ander voorbarige conclusies uit mijn verhaal heeft getrokken die niet kloppen, kan ik het gepraat van die ander redelijk buitensluiten terwijl ik mijn steekwoorden opschrijf. Tussen het schrijven door kan ik even flarden van het gesprek oppakken en na afloop uitleggen waarom het niet klopt.
Zucht ...quote:Op maandag 17 januari 2022 19:09 schreef Mrsloveable het volgende:
[..]
Misschien idee om die eens op te ruimen?
Na jou een paar dagen te kennen weet ik soms niet meer of ik in de maling genomen word of nietquote:
Een werkgever van me werd er echt pissig op, dat ik diverse verschillende gesprekken tegelijk volgde en overal op antwoordde. Hij vond dat ik mijn aandacht niet bij hem had, maar ik kon precies herhalen wat hij zei!quote:
Wat voor mooie bloem dan?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:20 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Je bent zelf een mooie bloem.
Heel scherp.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Na jou een paar dagen te kennen weet ik soms niet meer of ik in de maling genomen word of niet
Zal even zoeken of ik een grotere plaatje er van kan vindenquote:
Bij Greys?quote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Na jou een paar dagen te kennen weet ik soms niet meer of ik in de maling genomen word of niet
nee is echtquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
SNELFILTERquote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat lijkt me echt fantastisch! Ik kan dat alleen bij het maken van muziek. Mijn vrouw kan veel last hebben van de herrie die onze zoon maakt, maar ik kan dat dus filteren op een of andere manier. Maar niet meerdere gesprekken.quote:Op maandag 17 januari 2022 19:21 schreef ToT het volgende:
[..]
Een werkgever van me werd er echt pissig op, dat ik diverse verschillende gesprekken tegelijk volgde en overal op antwoordde. Hij vond dat ik mijn aandacht niet bij hem had, maar ik kon precies herhalen wat hij zei!(Voor mijn burn-out).
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |