Heerlijke zin Mikey.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 13:04 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik zag dat filmpje en dacht die gaan wel heel gezellig met elkaar om die Arnessen stelt spelers uit het buitenland op hun gemak doet alsof ze overal over mee mogen praten en de deur altijd open staat en als de spelers er eenmaal zijn heeft ie straks toevallig altijd net geen tijd als ze bij hem aankloppen.
Prima ventje.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 11:38 schreef Caland het volgende:
Toffe beelden toch altijd dit, eigenlijk bijna niet voor te stellen dat het eerste nog niet zo heel lang geleden trainde op een complex waar menig amateurclub zich nog voor zou schamen.
ik heb liever dat het een klootzak is die kan voetballenquote:
Een Volvo als rouwautoquote:Op vrijdag 21 januari 2022 19:25 schreef Caland het volgende:
Mooi afscheid van Gyan vandaag
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ [url=https://r.testifier.nl/Acbs8526SDKI/resizing_type:fill/watermark:FR12PATRICK/width:1488/plain/https://s3-newsifier.ams3(...)c7ce3.JPG]afbeelding[/url] ]
[ afbeelding ]
Hey Boussaad makker, we hebben je afgelopen tijd wel gemist hierquote:
Daar pas jij sowieso niet inquote:Op zaterdag 22 januari 2022 18:31 schreef fathank het volgende:
[..]
Een Volvo als rouwauto
Diegene die mij dat flikt wordt postuum onterft
Ik ga voor winnaar van het weekendquote:Op zaterdag 22 januari 2022 22:02 schreef fetX het volgende:
Morgen weer de mogelijkheid om in punten uit te lopen op Vitesse en AZ en in te lopen op PSV en/of Ajax.
Je voelt ‘m al aan komen.
Het zou al helpen als Sinisterra weer zou kunnen spelen. En misschien is die Walemark ook vanaf het begin wel beter dan Alireza.quote:
Het is vrijwel onmogelijk om slechter te zijn dan Alireza, dat is oprecht ιιn van de slechtste spelers die ik in jaren heb gezien. Zodra Walemark ook maar enigszins fit is moet je hem direct in de basis gooien en nooit meer naar Alireza omkijken.quote:Op zondag 23 januari 2022 11:16 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Het zou al helpen als Sinisterra weer zou kunnen spelen. En misschien is die Walemark ook vanaf het begin wel beter dan Alireza.
Hopen op een invalbeurt dan maar.
Ik denk dat het geen slechte speler isquote:Op zondag 23 januari 2022 11:19 schreef Pistolero het volgende:
[..]
Het is vrijwel onmogelijk om slechter te zijn dan Alireza, dat is oprecht ιιn van de slechtste spelers die ik in jaren heb gezien. Zodra Walemark ook maar enigszins fit is moet je hem direct in de basis gooien en nooit meer naar Alireza omkijken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |