Goed idee, ik ga er ook een pakken. Het is nodig vandaagquote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Ik zet nog een bak koffie.
Random woord: bakboord.²
Bijwerking van de medicijnen?quote:Op maandag 17 januari 2022 12:11 schreef tong80 het volgende:
[..]
Heb "honger" maar krijg niks binnen.
Het gaat zo te zien niet best met je. Wil je er iets over kwijt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Nee daar wilde ik het voor nu even bij laten.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:38 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Het gaat zo te zien niet best met je. Wil je er iets over kwijt?
Waarom gebruik je nou trouwens dezelfde emote als die bansheeboy? Ik had dit nog nooit eerder gezienquote:Op maandag 17 januari 2022 14:20 schreef GGMM het volgende:
Oke. Als je ooit je hart wil luchten, dan kun je altijd @KingRoland een DM sturen.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:39 schreef GGMM het volgende:
[..]
Nee daar wilde ik het voor nu even bij laten.
Ken je klassiekers.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:40 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Waarom gebruik je nou trouwens dezelfde emote als die bansheeboy? Ik had dit nog nooit eerder gezien
Klassiekers? Bansheeboy is een tyfusdebiel met een zeer matige act. Dat maakt het geen klassieker.quote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 14:27 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Goed idee, ik ga er ook een pakken. Het is nodig vandaag
geloof jij dit echt?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:13 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Nogmaals, en knoop dit alsjeblieft fucking goed in je oren.
GEEN ENKELE VROUW KLAAGT JE AAN ALS JE JE GEWOON NORMAAL GEDRAAGT
Dag Lenny. Hoe maken jullie het? Alweer een tijd geleden dat ik mijn dijwerken liet weken in VBL.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:50 schreef Lenny_Leonard het volgende:
We roddelen trouwens niet.
@:bansheeboy
Ja, prima. Tyf nou maar weer op.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Lenny. Hoe maken jullie het? Alweer een tijd geleden dat ik mijn dijwerken liet weken in VBL.²
dat kan niet allebei héquote:Op maandag 17 januari 2022 14:44 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ja man. Er zijn altijd zeldzame uitzonderingen.
HOE GAAT HET MET DE DUKATEN OP DE CHEST?quote:Op maandag 17 januari 2022 14:52 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dag Lenny. Hoe maken jullie het? Alweer een tijd geleden dat ik mijn dijwerken liet weken in VBL.²
Prima man, bagatelliseer het maar.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:54 schreef aTypisch het volgende:
[..]
dat kan niet allebei hé
[ afbeelding ]
lolquote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, bagatelliseer het maar.
Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
hahaquote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
Lekker man!quote:Op maandag 17 januari 2022 14:55 schreef aTypisch het volgende:
[..]
HOE GAAT HET MET DE DUKATEN OP DE CHEST?
Hoe romig is het elftal van Marokko?quote:
Omdat het naïef is. Als je even zoekt kom je er zo achter hoeveel % valse aangiftes zijn (2-10% lees ik zojuist bijvoorbeeld).quote:Op maandag 17 januari 2022 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Waarom vinden jullie dit grappig?
Zie antwoord scrummiequote:Op maandag 17 januari 2022 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Ja, ik zit nu even in een onderhoud over het vermeende misbruik bij The Voice in NWS. Mogelijk zie ik je daar nog. Zou top zijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:53 schreef Lenny_Leonard het volgende:
[..]
Ja, prima. Tyf nou maar weer op.
Geloof mij nou maar als je rijk&machtig bent gaan bepaalde type vrouwen je proberen uit te buiten voor persoonlijk financieel gewin.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:59 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
[..]
Islam? Nee. Alle Marokkanen terug naar Istanbul.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:04 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
Geloof mij nou maar als je rijk&machtig bent gaan bepaalde type vrouwen je proberen uit te buiten voor persoonlijk financieel gewin.
Daarom pleit ik voor meer islam in Nederland. Zodat vrouwen als pinguin over straat moeten en praktisch uit het dagelijks leven van de man worden geweerd. Dan kun je dit soort problemen voorkomen.
Link?quote:Op maandag 17 januari 2022 15:02 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Ja, ik zit nu even in een onderhoud over het vermeende misbruik bij The Voice in NWS. Mogelijk zie ik je daar nog. Zou top zijn.²
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:01 schreef Scrummie het volgende:
[..]
Omdat het naïef is. Als je even zoekt kom je er zo achter hoeveel % valse aangiftes zijn (2-10% lees ik zojuist bijvoorbeeld).
Dat was niet jouw stelling.quote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
De context in het topic ging over vrouwen die aangifte doen tegen iemand die ze een cola aanbiedt.
NWS / RTL legt 'The voice' stil #8 Linda dumpt Jeroen.quote:
Prima man, je hebt helemaal gelijk!quote:
Van cola krijg je kanker maatquote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.
Dit gaat trouwens alleen nog maar over verkrachting.
De context in het topic ging over vrouwen die aangifte doen tegen iemand die ze een cola aanbiedt.
Ik reageerde puur hierop:quote:Op maandag 17 januari 2022 15:07 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Het enige onderzoek dat ik kan vinden spreekt over 5% en dat gaat dan ook alleen nog maar over de vrouwen die de moeite nemen of aangifte durven te doen.
Dit gaat trouwens alleen nog maar over verkrachting.
En mede die valse aangiftes maken het zo'n belachelijk moeilijk onderwerp, voor alle betrokken partijen. Maar doen alsof ze bijna niet voorkomen, tja. Lijkt me niet echt correct.quote:Ik ben er van overtuigd dat als je je gewoon fatsoenlijk gedraagt, geen enkele vrouw aangifte tegen je zal doen. Het zal eens in de miljoen keer misschien een keer voorkomen, maar die kans is zó klein dat het niet gebruikt mag worden als argument.
Jeetjequote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Prima man, je hebt helemaal gelijk!
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Dat dit kan in nederland joh! godverdomme waar gaan we heen met zijn allen!
Het ging me om jouw stellingquote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
Je mag als man tegenwoordig ook helemaal niks meer hè! Voor je het weet sla je je collega op haar billen en wordt je ontslagen!
Jij slaat nu een hele rare weg in met allerlei vreemde teksten waar ik niks over gezegd heb.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:57 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
quote:Op maandag 17 januari 2022 15:11 schreef Gutanoth het volgende:
[..]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |