Doe normaalquote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef KingRoland het volgende:
Ik ga denk ik over een half uurtje lunchen
Heb echt honger
WALGELIJK VROEG!!!quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:54 schreef RamboDirk het volgende:
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Ik geef deze lunch geen voldoende.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Dit is echt waardeloos brood. Je zou je moeten schamen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[..]
WALGELIJK VROEG!!!ProletenlunchSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik over minder dan een minuut.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:58 schreef fetX het volgende:
Wellicht dat ik over een minuut of 2 ga lunchen
[..]
WALGELIJK VROEG!!!Erg lekkerSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Eet smakelijk makkerquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
Broodje met pesto, kip, rucola en balsamico
Hemels voer echt waarquote:Op maandag 17 januari 2022 12:01 schreef fetX het volgende:
Broodje met pesto, kip, rucola en balsamico
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |