abonnement Unibet Coolblue
pi_203340739
Mooi moment van Fok om eruit te gaan :D . Maar wát een wedstrijd, wel een beetje wrang einde zo vanwege de OT regels, zelfs voetbal heeft de golden goal al afgeschaft en daar wisselt balbezit nog flink. Maar soit.

Blij dat ik opgebleven ben _O_
pi_203340740
Aha server werkt weer.


Tering wat een eind!!!
Na die mooie td weer van de bills dacht ik dat ze zouden winnen.


Ik snap 1 ding niet, waardoor wordt bepaald dat chiefs mogen beginnen met de OT . Ik weet zeker dat als de bills mochten beginnen ze zouden winnen.

Raar dat bij een td gelijk afgelopen is , de andere team heeft geen kans meer .

@bambino, voor de status, 1 gemist pat en 1 ot.

Zal wel bloedbad zijn qua voorspellingen. Lol
pi_203340741
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 04:13 schreef tjoptjop het volgende:
Mooi moment van Fok om eruit te gaan :D . Maar wát een wedstrijd, wel een beetje wrang einde zo vanwege de OT regels, zelfs voetbal heeft de golden goal al afgeschaft en daar wisselt balbezit nog flink. Maar soit.

Blij dat ik opgebleven ben _O_
Das ook de grote ergenis, dat ie steeds im bepaalde tijd uitgaat, we ergeren vooral tijdens de finale van de super bowl.
pi_203340742
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 04:13 schreef Attitude het volgende:
Ik snap 1 ding niet, waardoor wordt bepaald dat chiefs mogen beginnen met de OT . Ik weet zeker dat als de bills mochten beginnen ze zouden winnen.
Muntje gooien :') Bizar systeem eigenlijk

Dit had wat mij betreft wel AFC champiosnhip wedstrijd mogen zijn
pi_203340748
Beetje bizar dat een dergelijke wedstrijd beslist wordt op een muntje gooien.
pi_203340749
Bills mooi gespeeld met die two pt conversion aan het eind, maar dom om elkaar al te gaan lopen feliciteren terwijl er nog 13 seconden te gaan zijn. Uiteindelijk het betere team gewonnen IMO maar verschil ongelofelijk klein.
Jesus saves but death prevails.
pi_203340750
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 04:15 schreef tjoptjop het volgende:

[..]
Muntje gooien :') Bizar systeem eigenlijk

Dit had wat mij betreft wel AFC champiosnhip wedstrijd mogen zijn
Idioot, zo'n muntje en dat terwijl je de hele wedstrijd je best doet.
pi_203340889
quote:
1s.gif Op maandag 24 januari 2022 04:30 schreef Vliegbaard het volgende:
Beetje bizar dat een dergelijke wedstrijd beslist wordt op een muntje gooien.
Nou nee hoor. Als het team dat het muntje opgooien wint geen TD scoort, dan hoeft het volgende team alleen nog maar een FG te maken.

Ik zie ook liever gewoon 15minuten overtime, maar zo heel oneerlijk vind ik dit niet.
Je hebt in totaal 88 likes gekregen van onze moderators.
pi_203341649
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 07:19 schreef Neef_Wuppie het volgende:

[..]
Nou nee hoor. Als het team dat het muntje opgooien wint geen TD scoort, dan hoeft het volgende team alleen nog maar een FG te maken.
Ik vind dit ook een prima manier om tot een winnaar te komen. Bij 'gewoon' 15 minuten, krijg je ook wel oninteressant football met het klok management. Vooral het feit dat mocht je de TD kunnen voorkomen als receiving team, je daarna voldoende hebt aan een field goal is een groot verschil.

Bills waren echter vrij dramatisch in die laatste vijf minuten en overtime in het verdedigen van de worpen van Mahomes. In 5 minuten balbezit twee TD's in luttele downs is niet best, zonde want als de Bills het hadden gehaald had ik ongeacht de uitslagen van de championship games het een leuke SuperBowl gevonden. KC mag van mij daar wel even buiten vallen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2022 @ 10:05:51 #160
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203342082
Wat een einde zeg, niet normaal. Rollercoaster.

Twee beste teams in NFL wat mij betreft.

Hoop op Chiefs vs Rams Super Bowl.

Gun het zowel Stafford als Mahomes wel. Zouden we 2x achter elkaar een SB winnaar krijgen in eigen stadion?

Zolang het maar niet de 49ers worden ben ik eigenlijk al blij. De andere drie gun ik het wel.
pi_203342216
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:05 schreef Evenstar het volgende:
Zolang het maar niet de 49ers worden ben ik eigenlijk al blij. De andere drie gun ik het wel.
Why?

Persoonlijk gun ik het alleen KC niet, de overige drie wel waarbij ik zelf natuurlijk hoop dat 49ers winnen.
pi_203342279
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 04:13 schreef Attitude het volgende:
Aha server werkt weer.

Tering wat een eind!!!
Na die mooie td weer van de bills dacht ik dat ze zouden winnen.

Ik snap 1 ding niet, waardoor wordt bepaald dat chiefs mogen beginnen met de OT . Ik weet zeker dat als de bills mochten beginnen ze zouden winnen.

Raar dat bij een td gelijk afgelopen is , de andere team heeft geen kans meer .

@:bambino, voor de status, 1 gemist pat en 1 ot.

Zal wel bloedbad zijn qua voorspellingen. Lol
Thanks voor het doorgeven!
En ja er is maar 1 iemand die 1OT en 3PAT heeft. SiebeJ. Echter staat Siebe qua overige punten niet heel goed.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203342477
Nieuwe ronde nieuwe kansen:
Tussenstand:
Tweek - 10 punten
BobW - 8 punten
Hele rits met mensen 7 punten

Opvallende stat deze ronde, de minst populaire voorkeur heeft gewonnen in alle 4 de wedstrijden.
4 9 CIN-TEN
1 12 SF GB
6 7 LAR TB
7 6 BUF KC

Maar 1 persoon had SF goed, DaveDave09, echt had hij de rest fout.
Maar 1 persoon had er 3 goed (Tweek), niemand had er 4 goed.
Maar 2 personen hadden er 2 goed
Niemand had er 0 goed.

Volgende wedstrijden:
CIN - KC
SF - LAR

Mijn keuzes:
KC
LAR

Mijn hoop is echter CIN ipv KC. CIN-LAR in SB, CIN winnaar.
Zowel Mahomes, SF en Stafford gun ik geen SB win.
Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
pi_203342621
KC
LAR
pi_203342708
Leipe games maar echt jammer dat Bills er uit zijn... Rodgers had ik ook nog wel wat gegund.
Ben bang dat dit niet echt een Super Bowl gaat worden waar ik op zit te wachten.
"Ik heb nog met hem gekoerst"
  maandag 24 januari 2022 @ 11:13:25 #166
100191 PirE
Geaux Tigers
pi_203342714
Bengals of Chiefs.

Rams of Niners is hetzelfde als kiezen tussen Putin of Xi als je leider. Dat wil je allebei gewoon niet.
“Never assume you will win, never feel safe, never feel confident, never send a "We got this!" text, never take anything for granted, never pose for a picture late in the game, always expect the worst while rooting for the best.”
pi_203343388
Mijn voorspellingen waren niet best vorige ronde _O-

Wat een spannende wedstrijden, niet normaal weer.

KC
LAR

Gun het de Bengals het meest, maar verwacht dat ze niks klaar spelen tegen de Chiefs ;(
Ik zeg maar zoo, dat is korter dan dierentuin
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2022 @ 15:09:01 #168
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203345738
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:22 schreef RudyL het volgende:

[..]
Why?

Persoonlijk gun ik het alleen KC niet, de overige drie wel waarbij ik zelf natuurlijk hoop dat 49ers winnen.
Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon geen leuke franchise. Beetje kleurloos, saai, zakelijk. Een van de weinige franchises waar ik echt weinig mee kan :D Ik vind ze ook niet echt spelers hebben waarvan ik denk "die gun ik het".

Bij Chiefs heb je Mahomes die gewoon belachelijk is, Kelce, Hill. Allemaal leuke spelers. Bij Rams gun ik het Stafford gewoon, underrated QB. Kupp is ook een hele goede speler.Ben al jaren fan van Burrow, volg LSU best veel en volg hem dus al jaren.

Het is wel erg mooi om te zien dat franchises die jarenlang de pispaaltjes waren nu weer meedraaien aan de top. Bills waren heel lang kansloos. Bengals kwamen meestal niet verder dan een paar wins, 49ers zijn ook al een tijdje niet meer top. Alleen de Chiefs draaien van deze vier al een paar jaar constant mee aan de top.

Verder ben ik echt benieuwd naar NFC South divisie volgend jaar. Als Brady stopt, stopt Gronk ook. Bucs zijn als team niet genoeg om dan nog aan de top mee te draaien. Saints zijn sowieso nog wel een tijdje bezig met echt opbouwen. Falcons gaan niet ver komen. Panthers zijn ook aan het opbouwen, maar missen een QB Dit jaar is er in de draft ook niet echt iets goed te halen voor ze. Misschien Rodgers even zover krijgen :P

Rodgers + CMC (als die langer dan een week heel blijft) + DJ Moore zou wel een mooie trio vormen.
  Moderator / Redactie Sport maandag 24 januari 2022 @ 15:09:30 #169
416575 crew  Evenstar
Also known as Kyran or Theoden
pi_203345745
KC
LAR
pi_203346061
KC
LAR
Demain, on roule
pi_203346603
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 15:09 schreef Evenstar het volgende:

[..]
Ik weet niet waarom, maar ik vind het gewoon geen leuke franchise. Beetje kleurloos, saai, zakelijk. Een van de weinige franchises waar ik echt weinig mee kan :D Ik vind ze ook niet echt spelers hebben waarvan ik denk "die gun ik het".
Hmm iedereen natuurlijk zijn mening maar ben juist wel van mening dat wij zeker dit jaar veel spelers hebben met een hoge gun factor.

George Kittle, Deebo Samuel, Nick Bosa, Kyle Juszczek & Trent Williams horen bij de absolute top op hun posities of zijn zo multi functioneel wat je zelden tegenkomt.

Goed het spel kan je saai, ouderwets noemen maar is vrij noodzakelijk onder de huidige QB.

Ach een ieder zal een aantal teams saai vinden, of gewoon minder volgen. Ik heb nu ook niet veel met bijv de Eagles om maar een team te noemen
pi_203347138
KC
LAR
  dinsdag 25 januari 2022 @ 11:50:07 #173
3292 Tweek
Koffie graag!
pi_203356737
KC
LAR
pi_203362402
quote:
0s.gif Op maandag 24 januari 2022 10:48 schreef bambino het volgende:
Nieuwe ronde nieuwe kansen:
Tussenstand:
Tweek - 10 punten
BobW - 8 punten
Hele rits met mensen 7 punten

Opvallende stat deze ronde, de minst populaire voorkeur heeft gewonnen in alle 4 de wedstrijden.
4 9 CIN-TEN
1 12 SF GB
6 7 LAR TB
7 6 BUF KC

Maar 1 persoon had SF goed, DaveDave09, echt had hij de rest fout.
Maar 1 persoon had er 3 goed (Tweek), niemand had er 4 goed.
Maar 2 personen hadden er 2 goed
Niemand had er 0 goed.

Volgende wedstrijden:
CIN - KC
SF - LAR

Mijn keuzes:
KC
LAR

Mijn hoop is echter CIN ipv KC. CIN-LAR in SB, CIN winnaar.
Zowel Mahomes, SF en Stafford gun ik geen SB win.
Geen bonus punten voor als enige SF? Flauwww.
Niemand had KC als winnaar toch?

KC
SF
hhhhh
  dinsdag 25 januari 2022 @ 20:41:44 #175
183570 Stage
Tuinder..
pi_203364630
KC
LAR
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')