SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
BB / [bewoner] Julio
BB / [Bewoner] Leroy
BB / [Bewoner] Hanne
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Ik wilde het net noemen. Nee niet meteen, dat duurt jaren, maar uiteindelijk wel ja. Maar bijna alle apneu-ers snurken als een gek, dus ben benieuwd.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Julio nu dood zonder z'n apneu apparaat?
[ afbeelding ]
Heeft hij een apneu apparaat?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef Li0nHeart het volgende:
Gaat Julio nu dood zonder z'n apneu apparaat?
[ afbeelding ]
Hij heeft het gekregen hoor. Staat naast zijn bed.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Heeft hij een apneu apparaat?
Dat wordt pittig, zonder dat ding. Ik heb een collega met zeer zware apneu. Doordat Philips een probleem heeft met die dingen, zit hij nu zonder.... dat moet echt niet lang duren
Hij heeft 'm bij zich ... ben benieuwd hoeveel lawaai dat maakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dat wordt pittig, zonder dat ding. Ik heb een collega met zeer zware apneu. Doordat Philips een probleem heeft met die dingen, zit hij nu zonder.... dat moet echt niet lang duren
Dit. Als je zware apneu hebt, en je hebt daar geen medische hulp voor, heeft dat een enorme impact op je levensverwachting.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde het net noemen. Nee niet meteen, dat duurt jaren, maar uiteindelijk wel ja. Maar bijna alle apneu-ers snurken als een gek, dus ben benieuwd.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.'cos here at Globo Gym, we're better than you! And we know it.
Hij kan toch ook nooit naar die knop rennen met dat apparaat?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik wilde het net noemen. Nee niet meteen, dat duurt jaren, maar uiteindelijk wel ja. Maar bijna alle apneu-ers snurken als een gek, dus ben benieuwd.
Serieus?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Hij heeft 'm bij zich ... ben benieuwd hoeveel lawaai dat maakt.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Dit. Als je zware apneu hebt, en je hebt daar geen medische hulp voor, heeft dat een enorme impact op je levensverwachting.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
Het zou ook echt onverantwoord zijn om die niet te geven.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef bpi het volgende:
[..]
Hij heeft het gekregen hoor. Staat naast zijn bed.
Julioquote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef 5thencounter het volgende:
Een apneu blower...? gezellig.. beter dan snurken![]()
Zie is die sukkel me zo'n ding daar?
Nou, probleem, het schuim in de apparaten liet los waardoor ze in feite schadelijker waren dan dat ze hielpen. Het ligt ook heel erg aan hoe hoog je AHI is (aantal ademstops van langer dan 10 seconden). Des te hoger, des te sneller schade ontstaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Hij voelt zich in elk geval al thuisquote:Op zondag 16 januari 2022 22:12 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
mevrouw doet eerst even zijn nageltjes
ik will je erder antwort geven maar topic ging op slotquote:Op zondag 16 januari 2022 22:09 schreef B00STER het volgende:
[..]
ik zou wel eens een kijkje willen nemen op zo'n castings dagquote:Op zondag 16 januari 2022 22:14 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Inmiddels hebben ze allemaal wel wat daar... prima casting
Hahaha, niet 1 nacht zonder herrie, afgelopen nacht waren het die kippen tot 02:30quote:Op zondag 16 januari 2022 22:13 schreef Kinga het volgende:
Zijn ze net van het gesnurk af van Kitty.. krijg je dat... en Salar ligt er boven.. die arme.
Klopt. Het "probleem" is zoals zovaak een kwestie van toleranties. Je gaat van 1 keer gebruik uiteraard niet dood. Zeker bij dat soort apparaten is het dan de vraag of een poos niet gebruiken tot je een nieuwe hebt, niet schadelijker is dan het wél gebruiken inclusief mankement.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:13 schreef B00STER het volgende:
[..]
Nou, probleem, het schuim in de apparaten liet los waardoor ze in feite schadelijker waren dan dat ze hielpen. Het ligt ook heel erg aan hoe hoog je AHI is (aantal ademstops van langer dan 10 seconden). Des te hoger, des te sneller schade ontstaat.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |