SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Helaas heb je het niet altijd zelf voor het zeggenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Mooi en zeer waar
Ik had dat graag willen bereiken met iemand van wie ik veel hield
![]()
Nee, bij sommige relaties komt de eindstreep eerder in zicht dan je zelf zou willenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helaas heb je het niet altijd zelf voor het zeggen
Dat moet toch juist kledingloos, die auditie?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, heb je een zwart glittertruitje en kun je dan eens iets zingen?
Dat is die andere auditie, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet toch juist kledingloos, die auditie?
ik kan niet zingenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, heb je een zwart glittertruitje en kun je dan eens iets zingen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan kun je geen plekje krijgen in de Wiebeldansband.
Hoe gaat het met je eetdagboek?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
Wat kan je toch een buikpijn hebben hé
Geloof dat k iets verkeerdsheb gegetenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetdagboek?
Zit op de pot met een emmertje in de aanslag.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooide m'n beha net in de mayonnaise. Topdag.
Elke dag is ook feest bij jou hèquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooide m'n beha net in de mayonnaise. Topdag.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |