SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Helaas heb je het niet altijd zelf voor het zeggenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Mooi en zeer waar
Ik had dat graag willen bereiken met iemand van wie ik veel hield
![]()
Nee, bij sommige relaties komt de eindstreep eerder in zicht dan je zelf zou willenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helaas heb je het niet altijd zelf voor het zeggen
Dat moet toch juist kledingloos, die auditie?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, heb je een zwart glittertruitje en kun je dan eens iets zingen?
Dat is die andere auditie, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet toch juist kledingloos, die auditie?
ik kan niet zingenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, heb je een zwart glittertruitje en kun je dan eens iets zingen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan kun je geen plekje krijgen in de Wiebeldansband.
Hoe gaat het met je eetdagboek?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
Wat kan je toch een buikpijn hebben hé
Geloof dat k iets verkeerdsheb gegetenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetdagboek?
Zit op de pot met een emmertje in de aanslag.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooide m'n beha net in de mayonnaise. Topdag.
Elke dag is ook feest bij jou hèquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ja. Als je poept is er ook slijm om het wat soepeler te laten verlopen. Niet op je telefoon kotsen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit op de pot met een emmertje in de aanslag.
Wist je dat je voordat je moet overgeven extra speeksel aanmaakt?
Nee bovenkant is wat gezakt geloof kquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Als je poept is er ook slijm om het wat soepeler te laten verlopen. Niet op je telefoon kotsen.
klagen op fok is een makkelijkere uitwegquote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetdagboek?
fok == dagboek voor velenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klagen op fok is een makkelijkere uitweg
Dan heb je wel ergere problemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat mij erg lijkt. Als je gerrie aan de bovenkant er uit komt.
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
t kan, maar dan heb je wel iets meer dan een beetje buikpijnquote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dat wel eens gehad denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
t is een keer een andere vorm van witte kwakquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Jlaw.gifquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad denk ik.
ik las kwarkquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
t is een keer een andere vorm van witte kwak![]()
Dat kan gebeuren toch als je een verstopping hebt?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je wel ergere problemen.
jij wilt beweren dat je niet altijd poep praat/typtquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ehmquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
darmkanker dingen..quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
t kan, maar dan heb je wel iets meer dan een beetje buikpijn
Niet :p.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan is het wel heel heftig lijkt me.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren toch als je een verstopping hebt?
Ja zal het niet goed met je gaan neequote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan is het wel heel heftig lijkt me.
Zo'n megacolon.
Altijd en anders zijn er wel mensen die je per DM op de hoogte brengen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Puala het volgende:
[..]
jij wilt beweren dat je niet altijd poep praat/typt
Mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Als je ooit het geluk hebt echt stapel- en stapelverliefd te worden op iemand dan mag/moet je deze om het kwartier draaien en luisteren want hier gaat het leven zo'n beetje om, en dan niet alleen het plaatje an sich maar er ook zo instaan als je aan de relatie begint, fladderen en dromen en springen en doen.
#WijzeRaadVanUS.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |