SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP![]()
Helaas heb je het niet altijd zelf voor het zeggenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:29 schreef Budapestenaar het volgende: [..] Mooi en zeer waar
Ik had dat graag willen bereiken met iemand van wie ik veel hield
![]()
Nee, bij sommige relaties komt de eindstreep eerder in zicht dan je zelf zou willenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Goitske het volgende:
[..]
Helaas heb je het niet altijd zelf voor het zeggen
Dat moet toch juist kledingloos, die auditie?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, heb je een zwart glittertruitje en kun je dan eens iets zingen?
Dat is die andere auditie, toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:34 schreef Puala het volgende:
[..]
Dat moet toch juist kledingloos, die auditie?
ik kan niet zingenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:33 schreef Budapestenaar het volgende:
Ballie, heb je een zwart glittertruitje en kun je dan eens iets zingen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:38 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dan kun je geen plekje krijgen in de Wiebeldansband.
Hoe gaat het met je eetdagboek?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef bitterbal het volgende:
Wat kan je toch een buikpijn hebben hé
Geloof dat k iets verkeerdsheb gegetenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetdagboek?
Zit op de pot met een emmertje in de aanslag.quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ik gooide m'n beha net in de mayonnaise. Topdag.
Elke dag is ook feest bij jou hèquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Ja. Als je poept is er ook slijm om het wat soepeler te laten verlopen. Niet op je telefoon kotsen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Zit op de pot met een emmertje in de aanslag.
Wist je dat je voordat je moet overgeven extra speeksel aanmaakt?
Nee bovenkant is wat gezakt geloof kquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja. Als je poept is er ook slijm om het wat soepeler te laten verlopen. Niet op je telefoon kotsen.
klagen op fok is een makkelijkere uitwegquote:Op zondag 16 januari 2022 20:49 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Hoe gaat het met je eetdagboek?
fok == dagboek voor velenquote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
klagen op fok is een makkelijkere uitweg
Dan heb je wel ergere problemen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Weet je wat mij erg lijkt. Als je gerrie aan de bovenkant er uit komt.
quote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
t kan, maar dan heb je wel iets meer dan een beetje buikpijnquote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
Ik heb dat wel eens gehad denk ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:54 schreef bitterbal het volgende:
t is een keer een andere vorm van witte kwakquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
Jlaw.gifquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik heb dat wel eens gehad denk ik.
ik las kwarkquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
t is een keer een andere vorm van witte kwak![]()
Dat kan gebeuren toch als je een verstopping hebt?quote:Op zondag 16 januari 2022 20:55 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dan heb je wel ergere problemen.
jij wilt beweren dat je niet altijd poep praat/typtquote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ehmquote:Op zondag 16 januari 2022 20:52 schreef CherryLips het volgende:
darmkanker dingen..quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef Puala het volgende:
[..]
t kan, maar dan heb je wel iets meer dan een beetje buikpijn
Niet :p.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja maar dan is het wel heel heftig lijkt me.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:56 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Dat kan gebeuren toch als je een verstopping hebt?
Ja zal het niet goed met je gaan neequote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ja maar dan is het wel heel heftig lijkt me.
Zo'n megacolon.
Altijd en anders zijn er wel mensen die je per DM op de hoogte brengen.quote:Op zondag 16 januari 2022 20:57 schreef Puala het volgende:
[..]
jij wilt beweren dat je niet altijd poep praat/typt
Mooiquote:Op zondag 16 januari 2022 20:53 schreef UitStraling het volgende:
Als je ooit het geluk hebt echt stapel- en stapelverliefd te worden op iemand dan mag/moet je deze om het kwartier draaien en luisteren want hier gaat het leven zo'n beetje om, en dan niet alleen het plaatje an sich maar er ook zo instaan als je aan de relatie begint, fladderen en dromen en springen en doen.
#WijzeRaadVanUS.
De smaakquote:
Daar verschillen de meningen over.quote:
oh t moest per dmquote:Op zondag 16 januari 2022 20:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Altijd en anders zijn er wel mensen die je per DM op de hoogte brengen.
Banaanquote:Op zondag 16 januari 2022 21:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
Daar verschillen de meningen over.
Er zitten er hier die elke dag ermee ontbijten met een banaan
Beste manier om een banaan te etenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:02 schreef Puala het volgende:
[..]
Banaan![]()
![]()
Mannen die banaan eten door hem even achterin hun keel te douwen. Mijn hoofd![]()
![]()
Wel je kleedje mee? Ik krijg het dan altijd zo koud op de wc.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat k klaar was. Zit weer op de pot
Heb mijn smurftrui aan. Is nu genoegquote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel je kleedje mee? Ik krijg het dan altijd zo koud op de wc.
Chinees is gewoon lekker normaal eten hoor.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:05 schreef bitterbal het volgende:
Dacht dat k klaar was. Zit weer op de pot
Ik was m'n bami van vorige week vergeten weg te gooien. Zat nog in een bakje in de koelkastquote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Chinees is gewoon lekker normaal eten hoor.
Moet ze wel uitkijken zo ze die omslaat.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:06 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Wel je kleedje mee? Ik krijg het dan altijd zo koud op de wc.
En je zou denken dat ze daar regelmatig gerrie derrie hebben. Of juist niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
Ook kut als je zo'n gat in grond hebt als toilet en je krijgt gerrie derrie
Dat is niet meer zo lekkerquote:Op zondag 16 januari 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Ik was m'n bami van vorige week vergeten weg te gooien. Zat nog in een bakje in de koelkastkwam het vanmorgen tegen.
Nee zijn die bacteriën inmiddels wel gewend denk kquote:Op zondag 16 januari 2022 21:08 schreef CherryLips het volgende:
[..]
En je zou denken dat ze daar regelmatig gerrie derrie hebben. Of juist niet.
Als ik zo'n pleebeestje zou zijn zou ik toch even omhoog kijken op en rustig momentje.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:07 schreef bitterbal het volgende:
Ook kut als je zo'n gat in grond hebt als toilet en je krijgt gerrie derrie
Wachtend op de volgende laagquote:Op zondag 16 januari 2022 21:09 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Als ik zo'n pleebeestje zou zin zou ik toch even omhoog kijken op en rustig momentje.
En juiste moment je pluutje uitklappen :pquote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Rustig momentje afwachten en ff snel omhoog loeren
Dit lijkt me zo'n hel. Sowieso overal waar het niet thuis is. Maar al helemaal in een hostel ofzo.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
K had een keer voedselvergiftiging of buikgriep in thailand. Sliep k low budget. Dus moest naar het openbare toilet
Man man man. Zat daar met kikkers en allerlei andere beestjes op de grond
Ja ok, slappiequote:Op zondag 16 januari 2022 21:11 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Vanwege de poep verhalen nu
[..]
Vanwege de poep verhalen nu :p
Ja das toch ranzigquote:Op zondag 16 januari 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Er was eens zo'n docu over de Ganges. Was iemand zich aan het wassen en z'n tanden aan het poetsen terwijl even verderop iemand zat te bouten en een eindje verderop een of ander kadaver dreef. Die man zei ook tegen de blanke documentairemaker dat hij niet dat water in moest gaan want hij zou er ontzettend ziek van worden
Ja dit was praktisch buiten maar kon er niet weg. Het bleef komen. Sloeg nergens op. Denk dat k nog nooit zo ziek ben geweestquote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Dit lijkt me zo'n hel. Sowieso overal waar het niet thuis is. Maar al helemaal in een hostel ofzo.
link?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:09 schreef CherryLips het volgende:
Er was eens zo'n docu over de Ganges. Was iemand zich aan het wassen en z'n tanden aan het poetsen terwijl even verderop iemand zat te bouten en een eindje verderop een of ander kadaver dreef. Die man zei ook tegen de blanke documentairemaker dat hij niet dat water in moest gaan want hij zou er ontzettend ziek van worden
Mexico lijkt me echt tof maar ik zou drie weken op de pot zitten.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:13 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Ja dit was praktisch buiten maar kon er niet weg. Het bleef komen. Sloeg nergens op. Denk dat k nog nooit zo ziek ben geweest
Ik wil helemaal niet in die plee zitten als je aan de schijft bent.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:12 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En juiste moment je pluutje uitklappen :p
Welke smaak?quote:
Nou ja misschien niet als je voorzichtig bent met wat je eet. K maakte toen de fout om toch mijn tanden te poetsen met kraanwater.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mexico lijkt me echt tof maar ik zou drie weken op de pot zitten.
Wat is dit voor forking zelfcensuur.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in die plee zitten als je aan de schijft bent.
Oh.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ik wil helemaal niet in die plee zitten als je aan de schijft bent.
sliertjes en bonkjes tochquote:Op zondag 16 januari 2022 21:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Bruine brokjes.
O nee brokkelen was kotsen toch.
Dat is weer een ander gatquote:
daar kun je ook gewoon eerste klas voer krijgen hoor in een internationaal hotel,quote:Op zondag 16 januari 2022 21:14 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Mexico lijkt me echt tof maar ik zou drie weken op de pot zitten.
Dat je daar uberhaubt naar luistert....quote:Op zondag 16 januari 2022 21:24 schreef FranticDJ het volgende:
Ik hoor in dat liedje hyper hyper hyper van Davina Michelle steeds het woordje 'precum'
Nieuw talent moet ook een kans krijgen in de top2000quote:Op zondag 16 januari 2022 21:25 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Dat je daar uberhaubt naar luistert....
Talent wel ja. Davina Michelle nietquote:Op zondag 16 januari 2022 21:26 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
Nieuw talent moet ook een kans krijgen in de top2000
Dat geld voor Maan, maar Davina is wel tof hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 21:27 schreef Bomenverzameling het volgende:
[..]
Talent wel ja. Davina Michelle niet
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je slechte darmen hebt of er leggen beestjes lachend hun nageslacht in je oren of je schijt jezelf compleet leeg bij de eerste de beste vreemde ui dan ben je ook wel een beetje erg ongewenst op deze planeet en hadden je ouders een betere partner moeten zoeken om zich voort te planten, dat is ook een beetje de natuur en evolutie.
Zeg dit ook even tegen je eigen faal oudersquote:Op zondag 16 januari 2022 21:29 schreef UitStraling het volgende:
Als je slechte darmen hebt of er leggen beestjes lachend hun nageslacht in je oren of je schijt jezelf compleet leeg bij de eerste de beste vreemde ui dan ben je ook wel een beetje erg ongewenst op deze planeet en hadden je ouders een betere partner moeten zoeken om zich voort te planten, dat is ook een beetje de natuur en evolutie.
Liters lijnzaadolie drinkenquote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nou ja zit ook vaak op het toilet![]()
had gewoon door moeten roken
Voor jou gaat dat niet op joh, soms maakt de natuur en de evolutie gewoon een foutje maar dat gaat totaal niet voor jou joh, jij bent er zo eentje, zo'n speciaaltje.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Voor jou gaat dat niet op joh, soms maakt de natuur en de evolutie gewoon een foutje maar dat gaat totaal niet voor jou joh, jij bent er zo eentje, zo'n speciaaltje.
#NaardepreutPraten
Dan was je nu grijs van binnen geweest en had je zes octaven lager gepraatquote:Op zondag 16 januari 2022 21:32 schreef bitterbal het volgende:
[..]
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan was je nu grijs van binnen geweest en had je zes octaven lager gepraat
Olijfolie toch, niet gelezen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:36 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Liters lijnzaadolie drinken
Ken jij haar stem dan?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dan was je nu grijs van binnen geweest en had je zes octaven lager gepraat
Geïntrigeerd nu.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar ze heeft weleens gezegd dat ze geen hoog stemmetje heeft.
Beeld van bal met z’on verrookte zware van nelle doorgerookte vrouwenstemquote:Op zondag 16 januari 2022 21:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
NeeMaar ze heeft weleens gezegd dat ze geen hoog stemmetje heeft.
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beeld van bal met z’on verrookte zware van nelle doorgerookte vrouwenstem
Wat heb jij voor een stem?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:45 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Beeld van bal met z’on verrookte zware van nelle doorgerookte vrouwenstem
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:48 schreef UitStraling het volgende:
Bal heeft echt zo'n lief verlegen stemmetje denk ik.
Lager dan die van mij kan bijna niet.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:48 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Eerder aan de lage kant dan aan de hoge kant
Zonder vocaroo is dit statement echt waardeloosquote:Op zondag 16 januari 2022 21:49 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Lager dan die van mij kan bijna niet.
Oh ja. Sorryquote:Op zondag 16 januari 2022 21:51 schreef Lospedrosa het volgende:
[..]
Nee dacht zo klinkt je Haagse accent.
ja anouk klinkt wel een stuk haagser jaquote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat Bitterbal best wel Haags kan klinken, maar dan wel wat liever dan bijv Anouk....
Zelfde kapsel ook?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef Bomenverzameling het volgende:
Ik denk dat Bitterbal best wel Haags kan klinken, maar dan wel wat liever dan bijv Anouk....
Verborg zich steeds achter de boekenkast.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Daphne, schijtmooi Amsterdams Joods mooi wijf was dat met dikke volle tieten en een immer opgezwollen schaamheuvel maar tering wat dat had dat mens een zware sigarenstem ook al was ze pas 34, moest altijd even aanleggen wat dat betreft
Was dit op de Wallen? Klinkt als een advertentie bijna.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:54 schreef UitStraling het volgende:
Daphne, schijtmooi Amsterdams Joods mooi wijf was dat met dikke volle tieten en een immer opgezwollen schaamheuvel maar tering wat dat had dat mens een zware sigarenstem ook al was ze pas 34, moest altijd even aanleggen wat dat betreft
Ik mis haar een beetje, leuke tijd gehad.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:55 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Verborg zich steeds achter de boekenkast.
Staat er nog een vocaroo van jou online? Of deed je toen niet mee? Ik weet nog wel dat Voxs heel netjes kon praten.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:50 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Zonder vocaroo is dit statement echt waardeloos
Voxs, die kwam altijd uitermate beschaafd overquote:Op zondag 16 januari 2022 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat er nog een vocaroo van jou online? Of deed je toen niet mee? Ik weet nog wel dat Voxs heel netjes kon praten.
Ik welquote:Op zondag 16 januari 2022 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Staat er nog een vocaroo van jou online? Of deed je toen niet mee? Ik weet nog wel dat Voxs heel netjes kon praten.
Nee. Ik denk dat Ballie haar Egyptische krullen niet afscheert...quote:
Die is non-existentquote:Op zondag 16 januari 2022 21:57 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker.quote:Op zondag 16 januari 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voxs, die kwam altijd uitermate beschaafd over
Miauw, wat heeft die een mooie stem danquote:Op zondag 16 januari 2022 21:57 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Voxs, die kwam altijd uitermate beschaafd over
quote:Op zondag 16 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is non-existent
Ik wil Voxs eigenlijk wel als stem voor mijn meditaties.`damn goeie stem heeft die!
Jij was bij Voxs toen ze ging slaapwandelen?quote:Op zondag 16 januari 2022 21:58 schreef Recce het volgende:
[..]
Zeker.Totdat ze ging slaapwandelen.
Dan werd het wat warrig.
Die komt ook erg beschaafd overquote:Op zondag 16 januari 2022 21:59 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Miauw, wat heeft die een mooie stem dan
Voxs zou wel mijn dagelijkse mantra kunnen zijn,quote:Op zondag 16 januari 2022 21:58 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Die is non-existent
Ik wil Voxs eigenlijk wel als stem voor mijn meditaties.`damn goeie stem heeft die!
You know?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Die komt ook erg beschaafd over
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:00 schreef bitterbal het volgende:
ik heb een hallo jongens ringtone voor etto. Nu kijken hoe ik die hier krijg
In de 40+ SC ging ze af en toe slaapposten.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:00 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Jij was bij Voxs toen ze ging slaapwandelen?
O wow, dan ben je echt hardcore FOK!kerquote:Op zondag 16 januari 2022 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
In de 40+ SC ging ze af en toe slaapposten.
Oh lol echtquote:Op zondag 16 januari 2022 22:02 schreef Recce het volgende:
[..]
In de 40+ SC ging ze af en toe slaapposten.
En dan nog maal dertig, mooiste vrouwenstem die ik ken.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Nee, puur op basis van hoe ze schrijft. Ook erg verzorgd.
Nah, als ze zei dat ze ging slapen, duurde dat altijd nog minstens een uur en dan werden de posts er niet helderder op.quote:
Helaas is ze gestopt met FOK!-en.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:02 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
O wow, dan ben je echt hardcore FOK!ker
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
@:EttovanBelgie
https://linksharing.samsu(...)jQth0Ah4z59UWQkH41mA
Oh dat ken ik welquote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef Recce het volgende:
[..]
Nah, als ze zei dat ze ging slapen, duurde dat altijd nog minstens een uur en dan werden de posts er niet helderder op.
Glaasje wijn erbij?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:05 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh dat ken ik welandere redenen ook vaak
tenminste toen…
Wow, jouw stem klinkt heel anders dan ik had verwachtquote:Op zondag 16 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
ja maar das toch altijd zoquote:Op zondag 16 januari 2022 22:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wow, jouw stem klinkt heel anders dan ik had verwacht
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Iets hoger toch. En wat Haagser
Is dat jouw stem?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:10 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja denk echt in een gesprek hoor je dat haagse meer
Ja, beschaafde stem hoorquote:Op zondag 16 januari 2022 22:11 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Huh, ik vind dit juist een heel leuke stem, veel te beschaafd ook.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:03 schreef bitterbal het volgende:
te laatquote:Op zondag 16 januari 2022 22:14 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Als je zijn naam noemt in een zin kom je nooit meer van hem af.
Jij klinkt als zo'n upperclasswijf waar ik een half uur moet lullen op het randje van wat ik zelf ben om de benen wijd te krijgen maar totaal niet als bitterbal, wel heel leuk juist daardoor hoor.quote:
Ik hoor wel iets Haags.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:15 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://linksharing.samsu(...)RLUUEW6ujuDkjAyE4K38
Upperclass. Dat ben ik echt totaal nietquote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij klinkt als zo'n upperclasswijf waar ik een half uur moet lullen op het randje van van wat ik zelf ben om de benen wijd te krijgen maar totaal niet als bitterbal, wel heel leuk juist daardoor hoor.
Dankjequote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef Recce het volgende:
[..]
Ik hoor wel iets Haags.Je articuleert goed.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:18 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Jij klinkt als zo'n upperclasswijf waar ik een half uur moet lullen op het randje van wat ik zelf ben om de benen wijd te krijgen maar totaal niet als bitterbal, wel heel leuk juist daardoor hoor.
De plonsquote:Op zondag 16 januari 2022 22:19 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hoor je de badkamerecho niet in de opname?
Nee dat weet ik ook wel maar wat een mooie stem johquote:Op zondag 16 januari 2022 22:19 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Upperclass. Dat ben ik echt totaal niet
neejoh. te laag. maar goed denk niemand zijn eigen stem mooi vindtquote:Op zondag 16 januari 2022 22:20 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nee dat weet ik ook wel maar wat een mooie stem joh
Is toch niet te laag man? Je bent toch geen kleuter!quote:Op zondag 16 januari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neejoh. te laag. maar goed denk niemand zijn eigen stem mooi vindt
nee maar vidn het niet vrouwelijk klinkenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:21 schreef Recce het volgende:
[..]
Is toch niet te laag man? Je bent toch geen kleuter!
Prachtig, chique ook een beetje.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:20 schreef bitterbal het volgende:
[..]
neejoh. te laag. maar goed denk niemand zijn eigen stem mooi vindt
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig, chique ook een beetje.
Eeuhm, ik denk niet dat er iemand is die je stem niet vrouwelijk vindt klinken.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:22 schreef bitterbal het volgende:
[..]
nee maar vidn het niet vrouwelijk klinken
ja geen idee.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:23 schreef Recce het volgende:
[..]
Eeuhm, ik denk niet dat er iemand is die je stem niet vrouwelijk vindt klinken.
Ja, zit ook speelsheid in. Goedgekeurd.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:22 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Prachtig, chique ook een beetje.
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, zit ook speelsheid in. Goedgekeurd.
Ja, maar dat vindt iedereen. Behalve Uitstraling waarschijnlijk.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee.![]()
hadden jullie dat vroeger niet ook, dat je het verschrikkelijk vond je eigen stem te horen?
wat vind jij van je eigen stem?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef Recce het volgende:
[..]
Ja, maar dat vindt iedereen. Behalve Uitstraling waarschijnlijk.
Hoezo vroeger.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:24 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja geen idee.![]()
hadden jullie dat vroeger niet ook, dat je het verschrikkelijk vond je eigen stem te horen?
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:25 schreef UitStraling het volgende:
Dankjewel voor zo'n mooie stem en dit is even niet naar de preutpraten.
Je kunt het ook hier uploaden misschien? https://vocaroo.comquote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
https://www.mboxdrive.com/output_m4atomp3.net.mp3
En zo?
Je klinkt als zo'n influencermeisjequote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]
En zo?
ja maar die linkjes doen het toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef Recce het volgende:
[..]
Je kunt het ook hier uploaden misschien? https://vocaroo.com
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Je klinkt als zo'n influencermeisje
Jawel, bij mij wel.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef bitterbal het volgende:
[..]
ja maar die linkjes doen het toch?
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
Ja man, hetzelfde hè, gekke lieve koekwous dat je er bent, gaan jullie kinderen maken in 2022?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:28 schreef Solotovski het volgende:
Heeeey die US grote vriend (ahahah)
wat wens ik jou dit jaar zo onwijs veel goeds toe. ongekend
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:29 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:30 schreef CherryLips het volgende:
Maar als ik dan eens tinychat ofzo voorstel schiet iedereen in de stress.
quote:Tinychat is an online video chat community.
Nee, opbokken met die tyfuskinderenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:31 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Ja man, hetzelfde hè, gekke lieve koekwous dat je er bent, gaan jullie kinderen maken in 2022?
Ja ballie is opeens allemaal raar aan het doenquote:
ben je morgen weer vergetenquote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben verliefd op de stem van bitterbal, heb ik weer
Is dit de vocale balprimeur voor jou?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef LTVDK het volgende:
[..]
Ja ballie is opeens allemaal raar aan het doen
Glaasje water voor US.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef UitStraling het volgende:
Ik ben verliefd op de stem van bitterbal, heb ik weer
Beetje wel jaquote:Op zondag 16 januari 2022 22:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Is dit de vocale balprimeur voor jou?
Nou nou, hoe is net eigenlijk, lang geleden dat we elkaar gesproken hebben?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:33 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Nee, opbokken met die tyfuskinderen
Oh god, was jij daar toen bij toen we dat een keer gingen doen en echt iedereen met rare vermommingen achter de cam ging zittenquote:
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god, was jij daar toen bij toen we dat een keer gingen doen en echt iedereen met rare vermommingen achter de cam ging zitten![]()
nee kan niet zingen tochquote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zingt ze geen liedje via whatsapp op je verjaardag?
Best goed eigenlijk en ja dat kwam door een onterechte permbanquote:Op zondag 16 januari 2022 22:36 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou nou, hoe is net eigenlijk, lang geleden dat we elkaar gesproken hebben?
Wij hebben ook geweldig genoten.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk en ja dat kwam door een onterechte permban
ja die tijd beviel prima
Volgens mij heel even. Toen was alleen ChocoFan (heette die toen anders?) er nog en Isax, dacht ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh god, was jij daar toen bij toen we dat een keer gingen doen en echt iedereen met rare vermommingen achter de cam ging zitten![]()
Neequote:Op zondag 16 januari 2022 22:37 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Zingt ze geen liedje via whatsapp op je verjaardag?
Bij Isa zag je alleen een hele grote knot op het hoofd weet ik nogquote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heel even. Toen was alleen ChocoFan (heette die toen anders?) er nog en Isax, dacht ik.
Nou ja je bent ook wel een schraal relpubertje toch?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:38 schreef Solotovski het volgende:
[..]
Best goed eigenlijk en ja dat kwam door een onterechte permban
ja die tijd beviel prima
Serieus? Heb ik jou gemist?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:39 schreef Recce het volgende:
[..]
Volgens mij heel even. Toen was alleen ChocoFan (heette die toen anders?) er nog en Isax, dacht ik.
Ja en die was heel irritant iets aan het roepen steeds, dacht ik.quote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Bij Isa zag je alleen een hele grote knot op het hoofd weet ik nog
Dat zou je soms wel denken hequote:Op zondag 16 januari 2022 22:40 schreef UitStraling het volgende:
[..]
Nou ja je bent ook wel een schraal relpubertje toch?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |