Ook zeker niet de laatstequote:Op dinsdag 8 maart 2022 21:23 schreef FlippingCoin het volgende:
[..]
Leek niet de eerste versnapering die dag
Hij is al bijna 60. Als ie nou ook nog zou roken.quote:Op woensdag 9 maart 2022 07:25 schreef TaksiZonderSuiker het volgende:
Ik snap niet dat die Peter maar alles blijft vreten wat los en vast zit. Hij is gevaarlijk moddervet, als hij zo doorgaat word ie niet oud.
Als je het voor minder kunt doen moet je je melden bij de gemeentequote:Op donderdag 10 maart 2022 22:54 schreef praadje het volgende:
Peter de grote weldoener. Biedt 4000 bedden aan. Hoorde net dat hij per vluchteling 27.000 euro per jaar krijgt. 18.00 euro per dag. (VI vandaag) Helaas voor hem heeft nog niemand van de gemeente gereageerd. Massa is kassa.
Nou ja, als je als volwassene Flügel als echt lekker ziet en gebakken boterhamworst vreet zegt dat genoeg over je stijl en smaakquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:20 schreef Drass het volgende:
Ze wilde toch classy producten of heb ik te hoge eisen?
Snobquote:Op vrijdag 11 maart 2022 18:20 schreef Drass het volgende:
Ze wilde toch classy producten of heb ik te hoge eisen?
Pay peanuts get monkeysquote:Op dinsdag 15 maart 2022 20:40 schreef Snowsquall het volgende:
Man man man. wat moet dat personeel achter de vodden aan gezeten worden.....
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |