quote:
Lekker glijdenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Mijn topper in satijnen nigligee roept me dan
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)quote:Op zondag 16 januari 2022 18:39 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Rietsiehier, rietsiedaar, rietsieboem
@:pearlbitch
Hahaha lekker ding! Ik ken hem hoor, maar liet het aan jou om het te postenquote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Deze is nog leuker (ongekuiste versie)
Gewoon 344 miljoen weergaven... voor een Nederlands nummer !! Dat moet een record zijn !quote:
Dat moet je aan riazop vragen,die schijnt nogal op de hoogte te zijn van hoeveel views er ingekocht zijn op nederrap oid.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Gewoon 344 miljoen weergaven... voor een Nederlands nummer !! Dat moet een record zijn !
PS: Kom naar naar pappa
quote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Dat moet je aan riazop vragen,die schijnt nogal op de hoogte te zijn van hoeveel views er ingekocht zijn op nederrap oid.
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.quote:
Er waren/zijn bedrijfjes die views inkochten/kopen om dit soort clips te boosten op yt.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Gast_op_Afstand_GOA het volgende:
[..]
Snap weinig van je post... Is het fake??
Die ga ik zingen bij de Voicequote:
Goed bezigquote:Op zondag 16 januari 2022 19:01 schreef Pearlbitch het volgende:
[..]
Ik ook al de hele dag En vandaag nog 2 politieagenten aan het lachen gemaakt ook.
Wie niet???quote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ga ik zingen bij de Voice![]()
Kijken wie bij mij op de hotelkamer wil komen![]()
Keuze genoegquote:Op zondag 16 januari 2022 19:03 schreef oma-Nijn het volgende:
[..]
Die ga ik zingen bij de Voice![]()
Kijken wie bij mij op de hotelkamer wil komen![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |