Valt er iets te verpesten, dan?quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef molloot200 het volgende:
Sowieso de studio jury gaat alles verpesten, ik voel het nu al
Brooke is de enige keuze denk ik, de rest klinkt echt dated. Hopen dat Brooke die kan zingen.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Valt er iets te verpesten, dan?
Vroeger was alles beter zonder die gekkigheid!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef NailQueen het volgende:
Ik ben er niet zo fan van om oude winnaars erbij te trekken. Die hebben een hele andere en vooral ouderwetse kijk op het ESF
Er bestaat altijd iets als "het slechtste van het slechtste"quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:42 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Valt er iets te verpesten, dan?
That's richquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:46 schreef Momo het volgende:
Brooke je bent uitgeschoten met de foundation
Ja maar dat vind Europa leuk!quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Die Rachel is een klassiek getrainde soprano maar ze zingt nep-The Ride
Die hebben ook al regelmatig over Brooke getweet en geschreven dus de 12 punten zijn binnen voor haar.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:40 schreef molloot200 het volgende:
Okay de WiwiWilliam counter voor 2022 seizoen staat nu op 2 toch? Albaniė en Ierland nu
Beetje alsof Elina Nechayeva die Storm van Victor Scone gaat zingenquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:47 schreef molloot200 het volgende:
Die Rachel is een klassiek getrainde soprano maar ze zingt nep-The Ride
Dat is precies wat er gebeurtquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef Cee het volgende:
Begin steeds meer te denken dat Ierland een beetje de richting van de UK op gaat als het gaat om benadering tot het ESF. Zo quasi cynisch, totaal niet meer op de hoogte.
De richting lijkt me nog een understatement. Het interesseert de omroep duidelijk helemaal niets.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef Cee het volgende:
Begin steeds meer te denken dat Ierland een beetje de richting van de UK op gaat als het gaat om benadering tot het ESF. Zo quasi cynisch, totaal niet meer op de hoogte.
Toch jammer dat Sean Murphy Jameson O'Guinness het niet gered heeftquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:49 schreef molloot200 het volgende:
Patrick O'Sullivan de man met de meest Ierse naam van deze voorronde.
Zit nog steeds in m’n top 5 van 2021.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
En eerlijk, ik vond Maps als lied wel finalewaardig. Alleen jammer dat Lesley zo niet kon zingen.
Story of my life vond ik best leukquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
En eerlijk, ik vond Maps als lied wel finalewaardig. Alleen jammer dat Lesley zo niet kon zingen.
Dat was voor mij de dark horse. Totdat ik de repetites zag.quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:51 schreef molloot200 het volgende:
Dit was 1979quote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:43 schreef Momo het volgende:
[..]
Vroeger was alles beter zonder die gekkigheid!
Gemiste kans voor Misscatylovequote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:56 schreef Nexum het volgende:
Deze jury’s zouden schijt in de pot nog ophemelen
Die viel me al op in de postcardquote:
The Mama'squote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Dit heb ik toch al eerder gehoord? Maar dan beter?
Ja dit is gewoon een heel matige The Mamas plaatje. Maar dan te slecht voor The Mamasquote:Op vrijdag 4 februari 2022 22:58 schreef Sableheart het volgende:
Dit heb ik toch al eerder gehoord? Maar dan beter?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |