Ik hoop nog steeds dat Lillehammer voor 2030 nog een bid gaat doen.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:15 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Brisbane is nog een uur later dan Tokio zelfs. Of is dat tijdens de zomer weer anders?
Vancouver zou ik jammer vinden, zo kort na 2010. Wanneer gaan we nou weer eens naar Scandinaviė?
Jij hoeft in ieder geval niet vroeg te slapen om nog iets mee te krijgen!quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:24 schreef Nattekat het volgende:
[..]
LA zal heel kwalitatief uitermate teleurstellend zijn voor iedereen die nog een beetje leven heeft
De eerste sporten vroeg in de avond en door tot pakweg 8:00. Eigenlijk niet te doen zonder een groot deel van de middag op te geven. Tokio gaf ons nog wat uurtjes aan het eind van de avond/begin van de nacht.
Wat zou helpen is dat het gat wat in Tokio tussen 6 en 9 zat dan tussen 23 en 2 valt. Dan heb je in ieder geval nog de mogelijkheid om de belangrijkste nachturen te pakken.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:27 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik verwacht dus dat ze het wel iets centraler primetime proberen te houden in murica, dus tussen 3-6 in de nacht ergens de vinalesessies van atletiek en zwemmen. En dan alles daarop afgestemd, dus de sportdag ongeveer van 6 tot 6, met hier en daar een groepsfasepotje na zessen in de ochtend en golf dat al om een uurtje of vijf begint. Dan loopt de sportdag van 9 tot 9.
Inderdaad zou je liever hebben dat het allemaal 1 of 2 uurtjes eerder begint, ook omdat de meest spectaculaire sport nog niet in de ochtend zal zijn.
Helemaal niet slapen wordt ditquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:32 schreef franklop het volgende:
[..]
Jij hoeft in ieder geval niet vroeg te slapen om nog iets mee te krijgen!
Ik vond Tokio erger dan dit. Ik ga pas slapen als de vrouw wakker wordt en omgekeerd, dat is ideaal. En als ik slaap werkt zij toch.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:34 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Wat zou helpen is dat het gat wat in Tokio tussen 6 en 9 zat dan tussen 23 en 2 valt. Dan heb je in ieder geval nog de mogelijkheid om de belangrijkste nachturen te pakken.
Eigenlijk is het tijdsverschil te groot om er ooit wat van te maken dat werkt.
Knotsgek qua slaapritme wss wel.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:35 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Helemaal niet slapen wordt dit
Al moet ik het nog maar zien of ik over 7 jaar nog steeds zo knotsgek ben.
Iets andere tijden dan Tokyo, maar verder toch niet zo enorm onmogelijk ofzo? Ook in LA is het gewoon een kwestie van je ritme zo verschuiven dat je in de lokale ochtend wakker wordt en de lokale avond gaat slapenquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:36 schreef franklop het volgende:
[..]
Knotsgek qua slaapritme wss wel.
@:heywoodu
quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:36 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vond Tokio erger dan dit. Ik ga pas slapen als de vrouw wakker wordt en omgekeerd, dat is ideaal. En als ik slaap werkt zij toch.
Hebben ze nog mazzel dat Eurosport die sport niet heeft ingepikt.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:52 schreef Remco het volgende:
De NOS heeft nog nooit zoveel live ijshockey uitgezonden.
Voor LA zit je vrij snel in het ritme. Die eerste nacht doortrekken tot het einde van de sport is wel een 'zwaar' maar daarna ben je moe genoeg om te gaan slapen en dan wakker te worden als de sport weer begint.quote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets andere tijden dan Tokyo, maar verder toch niet zo enorm onmogelijk ofzo? Ook in LA is het gewoon een kwestie van je ritme zo verschuiven dat je in de lokale ochtend wakker wordt en de lokale avond gaat slapen
Alles kan, maar in onze avond slapen is natuurlijk een stuk makkelijker vol te houden dan in de zomer rond het middaguurquote:Op donderdag 10 februari 2022 11:37 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Iets andere tijden dan Tokyo, maar verder toch niet zo enorm onmogelijk ofzo? Ook in LA is het gewoon een kwestie van je ritme zo verschuiven dat je in de lokale ochtend wakker wordt en de lokale avond gaat slapen
'Net u net lekker zit in de huidige sport die we uitzenden, gaan we even naar een andere sport. Maar maak het u niet te gemakkelijk, want we gaan zo weer ergens anders naartoe.'quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt genant als je ES1 kijkt. Je ziet van alles maar tegelijkertijd niets.
Ik prijs me gelukkig dat ik bijna letterlijk nog geen seconde heb gezien van de werken van Sander Kleikers. Niet alleen vanwege het geswitch (en het feit dat Sander een natte wind is), maar ook omdat ze er continu spoilers tussendoor gooien.quote:Op donderdag 10 februari 2022 15:14 schreef Frozen-assassin het volgende:
Echt genant als je ES1 kijkt. Je ziet van alles maar tegelijkertijd niets.
Had hier ook wel gekund.quote:
Is dat geen 3000m gemengd geworden?quote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef wimderon het volgende:
Staat morgen de 3000 meter voor mannen niet op het program?
Nee woensdag.quote:Op zondag 13 februari 2022 18:14 schreef wimderon het volgende:
Staat morgen de 3000 meter voor mannen niet op het program?
Diegene die de TP al hebben gereden zijn dus in het nadeel!quote:
quote:Op zondag 13 februari 2022 18:20 schreef Remco het volgende:
OWS / [schaatsen] Vrijdag 17 februari, de 3000 meter voor mannen.
De originele 3000 meter mannen is gewoon uit 2006, wat extreem lang geleden.
En absoluut niet te doen mijn eigen semi-grappige bijdragen terug te lezen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |