abonnement bol.com Unibet Coolblue
pi_203221790
Ok, ik heb een horloge gekocht voor een leuke deal op Catawiki. Enfin dat dacht ik. De verkoper vindt het bedrag te laag en wil niet verkopen.

Dus nu moet ik betalen aan Catawiki en weet ik dat de verkoper niks gaat opsturen. En volgens mij moet ik dan ook nog moeite doen om iets van die centen terug te krijgen.

Ok, zeg het maar jongens. Wat moet ik doen? Het gaat om ca. 500 euro
Hallo
pi_203221819
Verkoper heeft een leveringsplicht lijkt mij. Heeft hij daar niet voor getekend?

Catawiki moet dit regelen. Doen zij dat niet, dan hoef je uiteraard ook niets te betalen, zou ik zeggen.
pi_203221855
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:33 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Verkoper heeft een leveringsplicht lijkt mij. Heeft hij daar niet voor getekend?

Catawiki moet dit regelen. Doen zij dat niet, dan hoef je uiteraard ook niets te betalen, zou ik zeggen.
Ja volgens mij ook, is een rechtsgeldige overeenkomst. Maar had gelezen dat Catawiki schijt heeft aan dit soort situaties.
Hallo
  Kunstzinnigste/artistiekste user 2022 zondag 16 januari 2022 @ 15:41:21 #4
74056 crew  ToT
pi_203221955
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:35 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja volgens mij ook, is een rechtsgeldige overeenkomst. Maar had gelezen dat Catawiki schijt heeft aan dit soort situaties.
Dan ook schijt hebben aan de betaling? Je hebt bewijs dat de koop niet door gaat.
pi_203222047
Dit probleem moet je zo hard en zo hoog mogelijk opspelen binnen de Catawiki organisatie en ook richting de verkoper.

Als dit wordt getolereerd dan is hun hele business model aan diggelen. Als je iets veilt, dan moet je leveren. Wat die verkoper doet kan absoluut niet. En als het veilinghuis dit probleem niet oplost, kunnen ze net zo goed hun deuren sluiten.

Goed dat je het hier meldt. Ik koop ook wel eens wat op catawiki, maar na dit verhaal krijg ik bedenkingen.
pi_203222117
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:45 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:
Dit probleem moet je zo hard en zo hoog mogelijk opspelen binnen de Catawiki organisatie en ook richting de verkoper.

Als dit wordt getolereerd dan is hun hele business model aan diggelen. Als je iets veilt, dan moet je leveren. Wat die verkoper doet kan absoluut niet. En als het veilinghuis dit probleem niet oplost, kunnen ze net zo goed hun deuren sluiten.

Goed dat je het hier meldt. Ik koop ook wel eens wat op catawiki, maar na dit verhaal krijg ik bedenkingen.
Als koper ben je echt de lul want je MOET betalen aan Catawiki. Daarna gaan ze kijken wat de situatie is en of je geld terug kan krijgen als je geluk hebt. Dus dit was ook mijn laatste keer.
Hallo
  zondag 16 januari 2022 @ 15:49:42 #7
256666 leeell
I know you're lonely
pi_203222121
https://nl.linkedin.com/in/ravi-vora-a31a974 ff berichten of taggen daar
Op maandag 1 oktober 2012 18:45 schreef Chocolatebear het volgende:
Zei de man, terwijl hij een shaggie opstak en het gas open trok van zijn Tomos.
pi_203222127
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:41 schreef ToT het volgende:

[..]
Dan ook schijt hebben aan de betaling? Je hebt bewijs dat de koop niet door gaat.
Nee want ze hebben op mij een vordering. Dat is het verrotte
Hallo
pi_203222188
quote:
14s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:49 schreef leeell het volgende:
https://nl.linkedin.com/in/ravi-vora-a31a974 ff berichten of taggen daar
Ja dat is nog een mogelijkheid, maar heb liever geen privézaken in mijn zakelijke omgeving.
Hallo
pi_203222295
Als de verkoper weigert om het kavel te verzenden, neemt Catawiki contact op met de verkoper om de reden voor het niet leveren te achterhalen. ... U krijgt dan een restitutie en de verkoper kan verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele kosten voor de koper of voor Catawiki.

https://www.catawiki.com/(...)-to-ship-my-purchase

Dan zal je catawiki moeten wijzen op hun eigen voorwaarden.
Kost je op griffiekosten na, niet veel, tegenpartij verliest dit gegarandeerd.

Heb je geen advocaat voor nodig, gewoon kantonrechter.

Maw de beste keus is wel betalen aan catawiki, daarna de klacht bij ze neerleggen.
Anders stappen ze er tussenuit als partij.
pi_203222356
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als de verkoper weigert om het kavel te verzenden, neemt Catawiki contact op met de verkoper om de reden voor het niet leveren te achterhalen. ... U krijgt dan een restitutie en de verkoper kan verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele kosten voor de koper of voor Catawiki.

https://www.catawiki.com/(...)-to-ship-my-purchase

Dan zal je catawiki moeten wijzen op hun eigen voorwaarden.
Kost je op griffiekosten na, niet veel, tegenpartij verliest dit gegarandeerd.

Heb je geen advocaat voor nodig, gewoon kantonrechter.

Maw de beste keus is wel betalen aan catawiki, daarna de klacht bij ze neerleggen.
Anders stappen ze er tussenuit als partij.
Begint op marktplaats te lijken zo. Zou verwachten dat Catawiki overeenkomst rechtsgeldig is.
pi_203222432
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:58 schreef TheoddDutchGuy het volgende:
Als de verkoper weigert om het kavel te verzenden, neemt Catawiki contact op met de verkoper om de reden voor het niet leveren te achterhalen. ... U krijgt dan een restitutie en de verkoper kan verantwoordelijk worden gehouden voor eventuele kosten voor de koper of voor Catawiki.

https://www.catawiki.com/(...)-to-ship-my-purchase

Dan zal je catawiki moeten wijzen op hun eigen voorwaarden.
Kost je op griffiekosten na, niet veel, tegenpartij verliest dit gegarandeerd.

Heb je geen advocaat voor nodig, gewoon kantonrechter.

Maw de beste keus is wel betalen aan catawiki, daarna de klacht bij ze neerleggen.
Anders stappen ze er tussenuit als partij.
Wat bedoel je? Dat ik Catawiki aansprakelijk kan stellen ?
Hallo
pi_203222497
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:04 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Wat bedoel je? Dat ik Catawiki aansprakelijk kan stellen ?
Als ze je geld niet teruggeven, ja.
pi_203222537
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:07 schreef TheoddDutchGuy het volgende:

[..]
Als ze je geld niet teruggeven, ja.
Ok top. Thanks
Hallo
pi_203222612
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:49 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Als koper ben je echt de lul want je MOET betalen aan Catawiki. Daarna gaan ze kijken wat de situatie is en of je geld terug kan krijgen als je geluk hebt. Dus dit was ook mijn laatste keer.
Zie het zo: gewoon betalen. Het geld was je toch al kwijt, je hebt immers een koopovereenkomst gesloten. Alleen bevindt jouw horloge zich nu nog op een andere locatie. Ik zie dit als diefstal. Als de verkoper in Nederland is, dan kun je aangifte doen.

Als het een buitenlandse verkoper is, dan zou ik er totaal vanaf zien en ook catawiki helemaal niets betalen.

[ Bericht 2% gewijzigd door noodgang op 16-01-2022 18:01:49 (Geen geweld aanmoedigen) ]
pi_203222616
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:01 schreef KrekelJapie het volgende:

[..]
Begint op marktplaats te lijken zo. Zou verwachten dat Catawiki overeenkomst rechtsgeldig is.
Bol.com heeft ook al van die geintjes, vecht maar uit met de verkoper. Ja Duh!
Je hoort bij de betere, maar nog lang niet bij de beste
pi_203222763
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Zie het zo: gewoon betalen. Het geld was je toch al kwijt, je hebt immers een koopovereenkomst gesloten. Alleen bevindt jouw horloge zich nu nog op een andere locatie. Ik zie dit als diefstal. Als de verkoper in Nederland is, dan kun je aangifte doen.

Als het een buitenlandse verkoper is, dan zou ik er totaal vanaf zien en ook catawiki helemaal niets betalen.
Ja ik vind het heel onrechtvaardig, wil dan ook wel ten strijde trekken om mijn gelijk te halen. :9

[ Bericht 2% gewijzigd door noodgang op 16-01-2022 18:02:19 ]
Hallo
pi_203222786
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef halfway het volgende:

[..]
Bol.com heeft ook al van die geintjes, vecht maar uit met de verkoper. Ja Duh!
Klopt, heb ik ook een keer meegemaakt. Bol.com doet niks voor je bij een geschil met een partner
Hallo
pi_203223265
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:30 schreef Sebbeszweet het volgende:

Ok, zeg het maar jongens. Wat moet ik doen? Het gaat om ca. 500 euro
Advocaat inschakelen, niks betalen totdat die jurist het zegt.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203223563
quote:
7s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:48 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Advocaat inschakelen, niks betalen totdat die jurist het zegt.
Ik heb geen rechtsbijstand, dat gaat gelijk in de papieren lopen helaas
Hallo
pi_203223577
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 17:10 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ik heb geen rechtsbijstand, dat gaat gelijk in de papieren lopen helaas
Zoek pro deo.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203225004
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:49 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Als koper ben je echt de lul want je MOET betalen aan Catawiki. Daarna gaan ze kijken wat de situatie is en of je geld terug kan krijgen als je geluk hebt. Dus dit was ook mijn laatste keer.
MOET? mwa. Als je die knopjes niet indrukt bij je bank is er geen geld bij catawiki. En dan?
pi_203225158
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:48 schreef Catatafishh het volgende:

[..]
MOET? mwa. Als je die knopjes niet indrukt bij je bank is er geen geld bij catawiki. En dan?
Je moet niks natuurlijk, maar ze zijn schijnbaar vrij agressief met aanmaning etc. Daar zit ik niet op te wachten
Hallo
pi_203225193
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Je moet niks natuurlijk, maar ze zijn schijnbaar vrij agressief met aanmaning etc. Daar zit ik niet op te wachten
Dan betaal je toch alleen de veilingkosten?
Heb je al contact gezocht met Catawiki zélf? Naar mijn weten is het een Nederlands bedrijf.
Leg daar een en ander uit per mail en kom tot een overeenkomst.
Google is your friend, abuse your friends
pi_203225243
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Je moet niks natuurlijk, maar ze zijn schijnbaar vrij agressief met aanmaning etc. Daar zit ik niet op te wachten
Laat hen het dan maar bij de kantonrechter brengen. Hoef je daar meteen geen griffierechten te betalen en kun je toch je verhaal doen.
pi_203225332
Doet me denken aan een eerder topic hier op FOK waar iemand een grasmaaier (oid) op CatawikiBVA auction kocht. Verkoper bleek makkelijk onder de koop uit te kunnen als de prijs niet beviel maar koper zat er aan vast.

Edit: blijkt bva auction geweest te zijn. Sorry Catawiki.

[ Bericht 20% gewijzigd door stavromulabeta op 16-01-2022 19:12:49 ]
Representant van het failliet van de westerse liberale maatschappij
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 16 januari 2022 @ 19:06:33 #27
408813 crew  trein2000
pi_203225367
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 16:12 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Zie het zo: gewoon betalen. Het geld was je toch al kwijt, je hebt immers een koopovereenkomst gesloten. Alleen bevindt jouw horloge zich nu nog op een andere locatie. Ik zie dit als diefstal. Als de verkoper in Nederland is, dan kun je aangifte doen.

Als het een buitenlandse verkoper is, dan zou ik er totaal vanaf zien en ook catawiki helemaal niets betalen.
Dit is geen diefstal en je bent ook nog geen eigenaar geworden. Dat is juridisch gewoon quatsch.
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
pi_203225372
quote:
5s.gif Op zondag 16 januari 2022 18:57 schreef Metalfrost het volgende:

[..]
Dan betaal je toch alleen de veilingkosten?
Heb je al contact gezocht met Catawiki zélf? Naar mijn weten is het een Nederlands bedrijf.
Leg daar een en ander uit per mail en kom tot een overeenkomst.
Ja ga ik ook morgen gelijk doen. Even kijken wat ze zeggen.
Hallo
pi_203225433
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:05 schreef stavromulabeta het volgende:
Doet me denken aan een eerder topic hier op FOK waar iemand een grasmaaier (oid) op Catawiki kocht. Verkoper bleek makkelijk onder de koop uit te kunnen als de prijs niet beviel maar koper zat er aan vast.
Nou ik begin inderdaad te beseffen dat je als koper zwaar in het nadeel bent op Catawiki. Heb ook gelezen dat sommige kopers heel veel moeite hebben moeten doen om geld terug te krijgen.
Hallo
pi_203225553
Betalen met je credit card? dan loop je minder risico bij geen levering.
Wellicht wel een eigen risico van een paar tientjes.
pi_203225771
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:17 schreef WammesWaggel het volgende:
Betalen met je credit card? dan loop je minder risico bij geen levering.
Wellicht wel een eigen risico van een paar tientjes.
Ja is een goede oplossing. Als er niet geleverd wordt kan ik dat nog claimen
Hallo
  zondag 16 januari 2022 @ 19:48:15 #32
449329 Speekselklier
Komt niet meer terug
pi_203226236
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 15:30 schreef Sebbeszweet het volgende:
Ok, ik heb een horloge gekocht voor een leuke deal op Catawiki. Enfin dat dacht ik. De verkoper vindt het bedrag te laag en wil niet verkopen.
hoe kom je aan die informatie? zou je dat niet met CAtawiki overleggen? en anders, klokkie ophalen?
Tot nooit .......
pi_203226361
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef trein2000 het volgende:

[..]
Dit is geen diefstal en je bent ook nog geen eigenaar geworden. Dat is juridisch gewoon quatsch.
Dus als je een koopovereenkomst hebt en de betaling hebt verricht, dan ben je nog geen eigenaar?

Wanneer wel dan?
  Moderator / Redactie FP + Sport zondag 16 januari 2022 @ 20:00:23 #34
408813 crew  trein2000
pi_203226513
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:53 schreef SjoukjeHooynaayer het volgende:

[..]
Dus als je een koopovereenkomst hebt en de betaling hebt verricht, dan ben je nog geen eigenaar?

Wanneer wel dan?
Voor eigendomsoverdracht heb je een geldige titel (in casu koopovereenkomst), beschikkingsbevoegdheid (verkoper moet dus eigenaar zijn of anderszins gerechtigd tot verkoop (hier is derdenbescherming mogelijk)) en een levering nodig.

Je wordt dus pas eigenaar als er ook geleverd is, betaling is dan weer niet vereist. (Tenzij je dat onderling afspreekt, een eigendomsvoorbehoud)
Trots daw veur Twente bint!
We zijn gehaat en asociaal
We zijn de allermooiste club van allemaal
  Vis een optie? zondag 16 januari 2022 @ 22:31:41 #35
70532 loveli
N
pi_203229391
Tijd geleden een dergelijk topic in WGR, over iets van gereedschap, of een grasmaaier. Verkoper beweerde dat het artikel niet meer leverbaar was, maar had meer advertenties van hetzelfde artikel. Geloof niet dat er ooit iets geleverd is. Recht hebben is wat anders dan krijgen.

edit: topic gevonden:
WGR / Veiling gewonnen BVA maar krijg product niet.

[ Bericht 14% gewijzigd door loveli op 16-01-2022 22:37:14 ]
crap in = crap out
pi_203230193
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 22:31 schreef loveli het volgende:
Tijd geleden een dergelijk topic in WGR, over iets van gereedschap, of een grasmaaier. Verkoper beweerde dat het artikel niet meer leverbaar was, maar had meer advertenties van hetzelfde artikel. Geloof niet dat er ooit iets geleverd is. Recht hebben is wat anders dan krijgen.

edit: topic gevonden:
WGR / Veiling gewonnen BVA maar krijg product niet.
Dit is toch net iets anders. Bij mij komt het niet van het veilinghuis, maar de verkoper. De overeenkomst is dat het allebei rattenstreken zijn. :9
Hallo
  User die het meest klaagt 2022 maandag 17 januari 2022 @ 10:50:47 #37
414785 sirdanilot
pi_203233314
Wat zei Catawiki toen je de klantenservice belde en de situatie had uitgelegd?

Heeft catawiki reeds gereageerd op je emails aan de klantenservice met daarbij ook de screenshots van de conversatie waaruit blijkt dat verkoper voornemens is niet te leveren?

Wat was de reactie toen je Catawiki in het openbaar contacteerde op hun twitteraccount?

https://twitter.com/Catawiki
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203233929
Is opschorting een idee? Zie artikelen 6:262 en 263 BW. Laat eerst Catawiki maar eens zorgen dat de verkoper toezegt te gaan nakomen.
pi_203234101
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 10:50 schreef sirdanilot het volgende:
Wat zei Catawiki toen je de klantenservice belde en de situatie had uitgelegd?

Heeft catawiki reeds gereageerd op je emails aan de klantenservice met daarbij ook de screenshots van de conversatie waaruit blijkt dat verkoper voornemens is niet te leveren?

Wat was de reactie toen je Catawiki in het openbaar contacteerde op hun twitteraccount?

https://twitter.com/Catawiki
Catawiki gaat de verkoper nu namens mij onder druk zetten. Maar dat is in feite een tandeloze tijger, want er is geen pressiemiddel. Ik hoef niet te betalen voorlopig.

Dus al met al ben ik redelijk tevreden. Het is voor mij een wijze les, want ik kom hier nooit weer terug.
Hallo
  User die het meest klaagt 2022 maandag 17 januari 2022 @ 11:42:20 #40
414785 sirdanilot
pi_203234124
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:41 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Catawiki gaat de verkoper nu namens mij onder druk zetten. Maar dat is in feite een tandeloze tijger, want er is geen pressiemiddel. Ik hoef niet te betalen voorlopig.

Dus al met al ben ik redelijk tevreden. Het is voor mij een wijze les, want ik kom hier nooit weer terug.
Nou dat vind ik netjes opgelost door Catawiki hoor. Dit tast mijn vertrouwen niet bepaald aan.
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203234212
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:42 schreef sirdanilot het volgende:

[..]
Nou dat vind ik netjes opgelost door Catawiki hoor. Dit tast mijn vertrouwen niet bepaald aan.
Mwaaa, het is wel het minimale natuurlijk. Ze moeten die verkoper gewoon achtervolgen tot aan de poorten van de hel. Ik vind dat een verkoper wel makkelijk kan wegkomen.
Hallo
pi_203234214
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 19:06 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja ga ik ook morgen gelijk doen. Even kijken wat ze zeggen.
je hebt nog helemaal geen contact met ze gehad?

Dus je maakt wellicht een hele stampij om niets?
pi_203234225
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:41 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ik hoef niet te betalen voorlopig.
Ah ik lees het al. Inderdaad stampij om niets.
pi_203234259
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Alloch87 het volgende:
t met ze gehad?

Dus je maakt wellicht een hele stampij om niets?
Heb contact gehad, het was goed dat ik niet had betaald. Als ik had betaald dan was het lastiger geworden omdat je dan een bepaald traject in gaat. En de verkoper die komt dus gewoon weg na wat tandenloze druk vanuit Catawiki.

Dus ik kom er zonder kleerscheuren vanaf, maar natuurlijk wel genaaid omdat de verkoper hiermee weg kan komen.
Hallo
pi_203234275
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:47 schreef Alloch87 het volgende:

[..]
Ah ik lees het al. Inderdaad stampij om niets.
Ik krijg mijn gewonnen veiling niet omdat de verkoper het bedrag te laag vindt. Daar was het uiteindelijk om te doen, dus ik vind het een aardige naaistreek.
Hallo
pi_203234294
Maar dit mag dus gewoon? Veilingen zonder reserve zijn juist een kans om een mooie deal te scoren en risico van de verkoper. Als die vervolgens gewoon niks opstuurt heb je dus niks aan het hele principe van veilingen.

Zou alsnog wel een mandje van de firma Tichelaar uit Makkum kopen als die voorbij komt op catawiki.
pi_203234326
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:51 schreef Sapstengel het volgende:
Maar dit mag dus gewoon? Veilingen zonder reserve zijn juist een kans om een mooie deal te scoren en risico van de verkoper. Als die vervolgens gewoon niks opstuurt heb je dus niks aan het hele principe van veilingen.

Zou alsnog wel een mandje van de firma Tichelaar uit Makkum kopen als die voorbij komt op catawiki.
Ja dit mag dus gewoon. Je kunt gewoon iets veilen en als het bedrag niet bevalt doe je ^p^ naar de koper. Tenzij je pech hebt en de koper er een principekwestie van maakt. Dat heb ik er zelf niet voor over.

MAND :B
Hallo
pi_203234383
Wat een domper zeg...

* Het_Bokje legt popcorn weg...
M'n schoenen zijn gejat, maar ik hoef niet meer naar buiten, want er is nog wel wat.
  User die het meest klaagt 2022 maandag 17 januari 2022 @ 14:41:07 #49
414785 sirdanilot
pi_203236935
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:53 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Ja dit mag dus gewoon. Je kunt gewoon iets veilen en als het bedrag niet bevalt doe je ^p^ naar de koper. Tenzij je pech hebt en de koper er een principekwestie van maakt. Dat heb ik er zelf niet voor over.

MAND :B
Leuk verdienmodel wel als verkoper
Let's all accept each other's differences and different opinions and live together in harmony :)
pi_203237068
quote:
0s.gif Op maandag 17 januari 2022 11:49 schreef Sebbeszweet het volgende:

[..]
Heb contact gehad, het was goed dat ik niet had betaald. Als ik had betaald dan was het lastiger geworden omdat je dan een bepaald traject in gaat. En de verkoper die komt dus gewoon weg na wat tandenloze druk vanuit Catawiki.

Dus ik kom er zonder kleerscheuren vanaf, maar natuurlijk wel genaaid omdat de verkoper hiermee weg kan komen.
Ik zou zeggen dat er dan 2 opties zijn:
1. Je krijgt je geld terug. Met wat vertraging, maar ik verwacht dat je die 500 euro niet per se op korte termijn nodig hebt.
2. Catawiki zal als bemiddelende partij druk zetten op de partij die zijn deel van de overeenkomst niet nakomt.

Als kopende partij schiet je toch ook niets op met de huidige "oplossing"?
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')