Ja wow.. er eventjes overheen kijken dat is echt walgelijk. Dan moet je echt wel op social media helemaal kapot worden gemaakt. Want je hebt echt iets SUPER ergs gedaan. Iets wat andere mannen NOOIT zouden doen. Je hebt helemaal gelijk kneus!quote:Op maandag 14 februari 2022 06:09 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Ja ondertussen heb je datzelfde riedeltje al 20 keer afgestoken. Ik heb het gelezen, maar ik geef je geen gelijk en zal je ook nooit gelijk geven. Dat muurtje mag laag zijn maar het was nog steeds de keuze van Leroy om er overheen te kijken. Ik kan hetzelfde aan jou vragen trouwens: kan jij wel lezen? ik ben niet de enige die al solid argumenten heeft gegeven waarom mensen niet akkoord zijn met je rant maar je leest/luistert gewoon niet.
Ik heb ook net de definitie van een forum voor je opgezocht en als je dat gelezen had zou je niet zo een achterlijke reactie sturen dat niet eens een antwoord maar gewoon hetzelfde stukje dat je jezelf ondertussen heb ingestudeerd.
Laten we het gewoon weer hebben over deze week een niet meer een incident van een week geleden steeds naar boven halen.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???
Nederland is aan het rotten. En het wordt met de dag erger!!!!!!!!!!!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[ Bericht 3% gewijzigd door Lonneke1983 op 15-02-2022 06:45:10 ]
Je reageert met dít hele relaas, beginnend met "goed zo" op de reactie van Dotteke waarin ze aangeeft dat deze discussie nu wel zo'n beetje klaar is....quote:Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???
Het gaat mij niet om hoe mensen over Leroy denken of wie gelijk heeft. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Dit dus.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef rinardo het volgende:
BB doet expres het licht uit wanneer ik voor mn kast sta 14-02 om 00.15 Snapjuhh
BB geeft expres de kookplaat een ERROR geven ,wanneer ik moet koken Snapjuhh
BB gebruikt expres de keuken camera Rudy niet wanneer ik kook. Snapjuhh
BB heeft expres het stroomapparaat voor mij hoger gezet, zodat ik de challenge verloor en niet het eten van thuis kreeg. Snapjuhh
BB Heeft expres mijn verkeerde neef gestuurd voor de Emmer/spijker/ballon challenge. Snapjuhh
BB liet mij expres over fukking heel veel lego steentjes lopen snapjuhh
BB Liet mij met de strek challenge expres lager staan, zodat mijn armen meer gestrekt waren dan die van Hanne, snapjuhh
De groep liet mij expres een derde keer steen papier schaar doen omdat ik de 1e twee keer had gewonnen, de 2e keer verloor ik met 3 x steen achterelkaar. Snapjuhh
Ik zweer het ''er zit een adertje onder het gras ''
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
Waar maak jij je in godsnaam druk over? Ik geef je een advies, laat het gaan, het geeft je rust.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
En weer een user persoonlijk aanvallen. Doe eens normaal vriend en reageer is normaal inhoudelijk, zonder users aan te vallen. Daar ben ik persoonlijk wel een keer klaar mee.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 04:29 schreef Haradutas88 het volgende:
[..]
Ja wow.. er eventjes overheen kijken dat is echt walgelijk. Dan moet je echt wel op social media helemaal kapot worden gemaakt. Want je hebt echt iets SUPER ergs gedaan. Iets wat andere mannen NOOIT zouden doen. Je hebt helemaal gelijk kneus!
Je moet je KAPOT SCHAMEN!!!!!!!!!!!
Ditquote:Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef rinardo het volgende:
BB doet expres het licht uit wanneer ik voor mn kast sta 14-02 om 00.15 Snapjuhh
BB geeft expres de kookplaat een ERROR geven ,wanneer ik moet koken Snapjuhh
BB gebruikt expres de keuken camera Rudy niet wanneer ik kook. Snapjuhh
BB heeft expres het stroomapparaat voor mij hoger gezet, zodat ik de challenge verloor en niet het eten van thuis kreeg. Snapjuhh
BB Heeft expres mijn verkeerde neef gestuurd voor de Emmer/spijker/ballon challenge. Snapjuhh
BB liet mij expres over fukking heel veel lego steentjes lopen snapjuhh
BB Liet mij met de strek challenge expres lager staan, zodat mijn armen meer gestrekt waren dan die van Hanne, snapjuhh
De groep liet mij expres een derde keer steen papier schaar doen omdat ik de 1e twee keer had gewonnen, de 2e keer verloor ik met 3 x steen achterelkaar. Snapjuhh
Ik zweer het ''er zit een adertje onder het gras ''
[ link | afbeelding ]
[ link | afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 15 februari 2022 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is pissed... Filmpje in de spoiler ..
Hanne moet tegen de muur geplakt worden, is een stom kind en een achterlijke imbeciel.Die gast word er zaterdag uit gestemd en dan zijn we van dat nietszeggende figuur af.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
Wil je niet meemaken lijkt me. Vat buskruit. Alles opgekropt en dan bammmmm.quote:Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me af hoelang het gaat duren voordat hij helemaal gaat flippen.
"koekwaus"quote:Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef rinardo het volgende:
Veel gebruikte uitspraken van Leroy
''zeverkut''
"achterlijke mongolen"
"idioten"
"kontenlikkers"
"imbeciel"
"kut"
"ik ga haar achter het behang plakken"
" ik wil haar tegen de muur plakken"
''Het zijn hier allemaal mongolen''
Een betere vraag is: Zijn dochter kan lezen!?quote:
Heb ik van pappa geleerd.quote:Op woensdag 16 februari 2022 06:11 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Een betere vraag is: Zijn dochter kan lezen!?
of zijn dochter zoekt zelf forums op!?
all jokes aside ik hoop eigenlijk dat ze niet eens meer mag kijken. Sorry maar het zal je vader maar zijn, zit daar het hele huis vol te schelden achter de rug, vertoont pervers alfamannetjes gedrag.
Niet bepaald iemand waar ze een voorbeeld aan moet nemen.
Stel dat ze kijkt en ze begint haar vriendjes op de speelplaats ook "fucking mongool" "zeverkut" "idioot" "koekwaus",... te noemen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |