abonnement bol.com Unibet Coolblue
  zondag 13 februari 2022 @ 05:23:14 #101
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203640476
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 01:52 schreef Stargazing het volgende:

[..]
jij hebt duidelijk jouw mening.
De meeste mensen hebben een andere mening.
Hier zal je allesinds je gelijk niet halen, probeer ergens anders opnieuw. Laten we het daarbij laten. Fijne dag nog :)
De meeste mensen? LOL. Dan heb jij veel gemist. Op social media is ongeveer 90% op de hand van Leroy. Hij wordt namelijk beschuldigd van iets wat hij absoluut niet heeft gedaan. Nouchine was het zogenaamde slachtoffer en ook zij zei dat er niets aan de hand was. Als het slachtoffer zich al absoluut NIET het slachtoffer voelt, waarom zeur je er dsn over door? Op FOK is een TOETEN topic waar mannen alles proberen om tieten om konten van vrouwelijke bewoners te capturen. ik zie jouw verontwaardiging totaal niet in dat topic. Hoe komt dat? Is jouw verontwaardiging een beetje selectief? Waarom zie ik geen berichten van jou in dat TIETEN topic?? Dat is heel erg vreemd. Snap je dat een beetje of ben je echt te simpel om te begrijpen dat je selectief iemand probeert kapot te maken en je verder nergens druk om maakt?

Jij bent een heel triest en sneu persoon en blijkbaar word je heel erg opgewonden als je iemand zonder geldige reden helemaal kapot kunt maken. Jij deugt NIET! En probeer daar maar eens mee te leven!
  zondag 13 februari 2022 @ 05:33:00 #102
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203640481
quote:
0s.gif Op zaterdag 12 februari 2022 07:22 schreef Hatsikidee2022 het volgende:

[..]
Mijn hemel, wat maak je je druk om een vreemde.

Sowieso snap ik niet zo goed waarom, aangezien ze direct daarna (in de uitzending) Leroy z’n zegje hebben laten doen en Grace zelfs nog in de dagboekkamer aangeeft dat er echt niks aan de hand was.

Daartegenover mogen mensen hun eigen conclusie trekken. Veel hier (waaronder ik) vinden het een viespeuk. Hij kijkt niet “per ongeluk” over het muurtje. Hij doet het meerdere keren en vrij lang ook. Dat hij daarna aan z’n piemel zit vind ik wel wat opgeblazen, maarja. Zoals gezegd; iedereen mag zijn eigen conclusie trekken.

Dat jij hier dan constant zit over smaad en laster en advocaten en mensen uitschelden en rapporteren bij Fok :'). Je kan ook gewoon lekker wegblijven van een publiekelijk forum waar mensen hun mening geven als je daar niet normaal op kan reageren.

Weet je zeker dat je geen familie bent? Ik zie best overeenkomsten namelijk…
De muurtjes zijn heel laag gemaakt door Big Brother. Je komt er echt niet onderuit dat je soms perongeluk een TIET ziet van een medebewoner. WOW... een tiet. Mensen, nog niet zo lang geleden lagen bijna alle meisjes en vrouwen topless op het strand. En nu schieten we in de stress als een BB bewoner over een door BB laag gebouwd muurtje een tiet ziet van een vrouwelijke medebewoner? Snappen jullie nou serieus niet dat er iets hier serieus fout gaat?
BB maakt zelf de muurtjes zo laag zodat je er overheen kunt kijken. Ik zou er ook gewoon overheen kijken mensen! Big Brother maakt die muurtjes toch zelf zo laag! Maar als je er dan overheen kijkt, moet je blijkbaar dood. Dan moet je opgehangen worden en publiekelijk te schande worden gezet.

En de mensen die zich hier zo enorm aan storen laten natuurlijk ook in het TIETEN topic van FOK weten dat het walgelijk is wat daar gebeurt. Oh wacht.... NIEMAND die hier loopt teklagen over Leroy heeft enige reactie gegeven op de mannen die vanalles proberen om tieten en konten en kutten te capturen van de vrouwen in Big Brother. Dat is best wel raar. Zijn die mensen een beetje selectief in hun verontwaardiging misschien?

En nog 1 keer dan: Nouchine schijnt volgens sommigen het slachtoffer te zijn van acties van Leroy. Maar Nouchine heeft gezegd DAT ZE LEROY NIETS KWALIJK NAM!!!!

Dus waarom blijven mensjes hier zeuren over het zogenaamd perverse gedrag van Leroy? Hebben jullie een slechte ervaring met mannen ofzo? Willen jullie alle mannen aan de schandpaal nagelen? Wat is er aan de hand? Vertel het maar gerust aan ons.
pi_203647519
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  zondag 13 februari 2022 @ 15:50:08 #104
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_203647592
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 05:23 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
De meeste mensen? LOL. Dan heb jij veel gemist. Op social media is ongeveer 90% op de hand van Leroy. Hij wordt namelijk beschuldigd van iets wat hij absoluut niet heeft gedaan. Nouchine was het zogenaamde slachtoffer en ook zij zei dat er niets aan de hand was. Als het slachtoffer zich al absoluut NIET het slachtoffer voelt, waarom zeur je er dsn over door? Op FOK is een TOETEN topic waar mannen alles proberen om tieten om konten van vrouwelijke bewoners te capturen. ik zie jouw verontwaardiging totaal niet in dat topic. Hoe komt dat? Is jouw verontwaardiging een beetje selectief? Waarom zie ik geen berichten van jou in dat TIETEN topic?? Dat is heel erg vreemd. Snap je dat een beetje of ben je echt te simpel om te begrijpen dat je selectief iemand probeert kapot te maken en je verder nergens druk om maakt?

Jij bent een heel triest en sneu persoon en blijkbaar word je heel erg opgewonden als je iemand zonder geldige reden helemaal kapot kunt maken. Jij deugt NIET! En probeer daar maar eens mee te leven!
"Iemand kapotmaken zonder geldige reden" _O-
Ten eerste maak ik hem niet kapot. Ik geef mijn mening en die is echt wel terecht.
2. 90% ? Ofwel heb je de 90% die hem pervers vind en de 10% waar jij toe behoort op een of andere manier omgedraaid, of het word tijd voor een nieuwe bril.
en 3. het feit dat je dezelfde argumenten blijft herhalen wil zeggen dat je diep vanbinnen beseft dat Leroy in de fout is gegaan want ik heb nog geen redelijk argument gehoord. Het enige dat ik je tot nu toe zag doen is alles afschuiven op FOK omdat er een Tieten topic is.
Kleine tip: als je geloofwaardig wil overkomen, hou de focus op het onderwerp zelf en geef geen andere dingen die er volledig los van staan de schuld. Het is niet omdat er een tieten topic is dat automatisch iedereen hier daarin kijkt/post. Sommigen komen hier enkel voor de streamverslagen.

Je noemt mij sneu en zielig maar jij bent degene die mensen online zit aan te vallen omdat ze je geen gelijk geven en jij bent degene die blijkbaar enorm gefrustreerd raakt van een online forum.

Volgens mij heb jij ook geen idee wat "forum" exact betekent dus ik heb specaal voor jou even de definitie opgezocht:
'Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiėren met andere leden'.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stargazing op 13-02-2022 16:23:32 ]
pi_203647803
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 05:33 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
De muurtjes zijn heel laag gemaakt door Big Brother. Je komt er echt niet onderuit dat je soms perongeluk een TIET ziet van een medebewoner. WOW... een tiet. Mensen, nog niet zo lang geleden lagen bijna alle meisjes en vrouwen topless op het strand. En nu schieten we in de stress als een BB bewoner over een door BB laag gebouwd muurtje een tiet ziet van een vrouwelijke medebewoner? Snappen jullie nou serieus niet dat er iets hier serieus fout gaat?
BB maakt zelf de muurtjes zo laag zodat je er overheen kunt kijken. Ik zou er ook gewoon overheen kijken mensen! Big Brother maakt die muurtjes toch zelf zo laag! Maar als je er dan overheen kijkt, moet je blijkbaar dood. Dan moet je opgehangen worden en publiekelijk te schande worden gezet.

En de mensen die zich hier zo enorm aan storen laten natuurlijk ook in het TIETEN topic van FOK weten dat het walgelijk is wat daar gebeurt. Oh wacht.... NIEMAND die hier loopt teklagen over Leroy heeft enige reactie gegeven op de mannen die vanalles proberen om tieten en konten en kutten te capturen van de vrouwen in Big Brother. Dat is best wel raar. Zijn die mensen een beetje selectief in hun verontwaardiging misschien?

En nog 1 keer dan: Nouchine schijnt volgens sommigen het slachtoffer te zijn van acties van Leroy. Maar Nouchine heeft gezegd DAT ZE LEROY NIETS KWALIJK NAM!!!!

Dus waarom blijven mensjes hier zeuren over het zogenaamd perverse gedrag van Leroy? Hebben jullie een slechte ervaring met mannen ofzo? Willen jullie alle mannen aan de schandpaal nagelen? Wat is er aan de hand? Vertel het maar gerust aan ons.
Verzin misschien eens nieuwe argumenten want in elke post herhaal je gewoon 10x hetzelfde.
Ik zal dat ook eens doen:
Het is niet omdat er een tieten topic is dat automatisch iedereen hier daarin kijkt/post. En tot Leroy was er nog GEEN ENKELE man of dit of vorig jaar in het huis die betrapt is op gluren of dat zelfs deed.
1x is perongeluk
2,3x terugkijken na die eerste is pervers gluren.
Die comment die hij er ook bijmaakte was ook ongepast, zeker als je beseft dat BB in zijn geheel al nauwlettend in de gaten wordt gehouden op vlak van grensoverschrijdend gedrag door een eerder incident.
De live uitzending heeft trouwens niet alles getoond. Wees blij dat hij er zo goed vanaf kwam want als ze het hele stuk hadden getoond in de uitzending dan was Leroy er minder goed vanaf gekomen.

En Nouchine mag nog zeggen dat ze het niets vind, dat wil niet zeggen dat hij niet verkeerd was.
Daarbij Nouchine wil zich niet de oorzaak van drama voelen. Ze wil geen drama of gedoe, dat heeft ze al aangegeven en dat blijkt ook uit haar gedrag. Heb je er al bij stilgestaan dat het misschien daarom is dat ze er niets van zegt?

[ Bericht 2% gewijzigd door Stargazing op 13-02-2022 16:37:28 ]
  zondag 13 februari 2022 @ 16:40:09 #107
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203648202
quote:
Gatverdamme. :r
pi_203652214
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 05:33 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
De muurtjes zijn heel laag gemaakt door Big Brother. Je komt er echt niet onderuit dat je soms perongeluk een TIET ziet van een medebewoner. WOW... een tiet. Mensen, nog niet zo lang geleden lagen bijna alle meisjes en vrouwen topless op het strand. En nu schieten we in de stress als een BB bewoner over een door BB laag gebouwd muurtje een tiet ziet van een vrouwelijke medebewoner? Snappen jullie nou serieus niet dat er iets hier serieus fout gaat?
BB maakt zelf de muurtjes zo laag zodat je er overheen kunt kijken. Ik zou er ook gewoon overheen kijken mensen! Big Brother maakt die muurtjes toch zelf zo laag! Maar als je er dan overheen kijkt, moet je blijkbaar dood. Dan moet je opgehangen worden en publiekelijk te schande worden gezet.

En de mensen die zich hier zo enorm aan storen laten natuurlijk ook in het TIETEN topic van FOK weten dat het walgelijk is wat daar gebeurt. Oh wacht.... NIEMAND die hier loopt teklagen over Leroy heeft enige reactie gegeven op de mannen die vanalles proberen om tieten en konten en kutten te capturen van de vrouwen in Big Brother. Dat is best wel raar. Zijn die mensen een beetje selectief in hun verontwaardiging misschien?

En nog 1 keer dan: Nouchine schijnt volgens sommigen het slachtoffer te zijn van acties van Leroy. Maar Nouchine heeft gezegd DAT ZE LEROY NIETS KWALIJK NAM!!!!

Dus waarom blijven mensjes hier zeuren over het zogenaamd perverse gedrag van Leroy? Hebben jullie een slechte ervaring met mannen ofzo? Willen jullie alle mannen aan de schandpaal nagelen? Wat is er aan de hand? Vertel het maar gerust aan ons.
Je valt in herhaling. Goed verhaal ook ^O^ . En de enige die het hier constant over zijn perverse gedrag heeft, ben jij zelf. Dit forum is al met hele andere dingen bezig :')
pi_203653275
Met dank aan Monique__ 1 uitspraak van Leroy.

Leroy: Altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend [kijkt om zich heen] kijken om me heen, analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobo'. En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie, en dat is misschien ook niet altijd eerlijk, maar dan kijk ik al wel, dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is 'poef'.
En daar heb ik moeite mee hier. Als ze naar me toe komen zo van hehehe dan denk ik 'pffff' en daar heb ik moeite mee hier, dat ik die persoon al, zo van ja weet je wel, het is gewoon wat ik denk en zie, ja pff ja, weet je wel, snap je? Dat is het moeilijke wat ik dan niet kan, want de conclusie heb ik al in mijn hoofd zitten.
pi_203653497
quote:
0s.gif Op zondag 13 februari 2022 23:21 schreef Li0nHeart het volgende:
Met dank aan Monique__ 1 uitspraak van Leroy.

Leroy: Altijd als ik ergens kom dan vergelijk ik me altijd met een militair of zo , oplettend [kijkt om zich heen] kijken om me heen, analyseren , weet je wel en verder dan maak ik in mijn hoofd zo van poef poef poef poef 'dat is zo'n persoon , dat is zo'n persoon pobobobobo'. En dan heb ik eigenlijk gelijk al een conclusie, en dat is misschien ook niet altijd eerlijk, maar dan kijk ik al wel, dan ga ik anders kijken. Dan denk ik die persoon is 'poef'.
En daar heb ik moeite mee hier. Als ze naar me toe komen zo van hehehe dan denk ik 'pffff' en daar heb ik moeite mee hier, dat ik die persoon al, zo van ja weet je wel, het is gewoon wat ik denk en zie, ja pff ja, weet je wel, snap je? Dat is het moeilijke wat ik dan niet kan, want de conclusie heb ik al in mijn hoofd zitten.
.... wat? die gast heeft al veel lulverhaaltjes verteld maar... wat?

[ Bericht 1% gewijzigd door Stargazing op 14-02-2022 01:11:10 ]
  maandag 14 februari 2022 @ 05:51:40 #111
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203654372
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 16:04 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Verzin misschien eens nieuwe argumenten want in elke post herhaal je gewoon 10x hetzelfde.
Ik zal dat ook eens doen:
Het is niet omdat er een tieten topic is dat automatisch iedereen hier daarin kijkt/post. En tot Leroy was er nog GEEN ENKELE man of dit of vorig jaar in het huis die betrapt is op gluren of dat zelfs deed.
1x is perongeluk
2,3x terugkijken na die eerste is pervers gluren.
Die comment die hij er ook bijmaakte was ook ongepast, zeker als je beseft dat BB in zijn geheel al nauwlettend in de gaten wordt gehouden op vlak van grensoverschrijdend gedrag door een eerder incident.
De live uitzending heeft trouwens niet alles getoond. Wees blij dat hij er zo goed vanaf kwam want als ze het hele stuk hadden getoond in de uitzending dan was Leroy er minder goed vanaf gekomen.

En Nouchine mag nog zeggen dat ze het niets vind, dat wil niet zeggen dat hij niet verkeerd was.
Daarbij Nouchine wil zich niet de oorzaak van drama voelen. Ze wil geen drama of gedoe, dat heeft ze al aangegeven en dat blijkt ook uit haar gedrag. Heb je er al bij stilgestaan dat het misschien daarom is dat ze er niets van zegt?
Dus het slachtoffer zegt dat het geen probleem was en daar heb jij schijt aan?

-Niet op de man spelen-

[ Bericht 3% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2022 06:11:53 ]
  maandag 14 februari 2022 @ 05:57:47 #112
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203654381
quote:
1s.gif Op zondag 13 februari 2022 15:52 schreef Stargazing het volgende:

[..]
"Iemand kapotmaken zonder geldige reden" _O-
Ten eerste maak ik hem niet kapot. Ik geef mijn mening en die is echt wel terecht.
2. 90% ? Ofwel heb je de 90% die hem pervers vind en de 10% waar jij toe behoort op een of andere manier omgedraaid, of het word tijd voor een nieuwe bril.
en 3. het feit dat je dezelfde argumenten blijft herhalen wil zeggen dat je diep vanbinnen beseft dat Leroy in de fout is gegaan want ik heb nog geen redelijk argument gehoord. Het enige dat ik je tot nu toe zag doen is alles afschuiven op FOK omdat er een Tieten topic is.
Kleine tip: als je geloofwaardig wil overkomen, hou de focus op het onderwerp zelf en geef geen andere dingen die er volledig los van staan de schuld. Het is niet omdat er een tieten topic is dat automatisch iedereen hier daarin kijkt/post. Sommigen komen hier enkel voor de streamverslagen.

Je noemt mij sneu en zielig maar jij bent degene die mensen online zit aan te vallen omdat ze je geen gelijk geven en jij bent degene die blijkbaar enorm gefrustreerd raakt van een online forum.

Volgens mij heb jij ook geen idee wat "forum" exact betekent dus ik heb specaal voor jou even de definitie opgezocht:
'Een forum is een plaats waar mensen online samenkomen om berichten te plaatsen of te lezen, bestanden te delen en om te discussiėren met andere leden'.
Lees de andere social media eens! Maar kun je eigenlijk wel lezen? Ik betwijfel het.
Nouchine drukt tot 2x toe haar vingers tussen de billen van Salar. Erger is het haast niet mogelijk. Komt niet in de buurt van waar Leroy van wordt beschuldig. Maar waarom staat Nederland niet op de kop vanwege die handeling van een meisje in Big Brother? Dat vind ik heel raar. Maar intussen heeft Big Brother de muurtjes tussen de douches heel laag gemaakt zodat iedereen daar overheen kan kijken. Als iemand dat dan, al lang niet perongeluk, ook even kort doet, moet die persoon verwijderd worden uit het programma?

_niet doen_ Grace steekt tot 2x toe haar vingers tussen de billen van Salar en NIEMAND hoor je over die aanranding/verkrachting. Wat gaat hier mis mensen? Als een van de mannen zijn vingers tussen de billen van een vrouwelijke bewoner had gestoken, was Nederland te klein geweest. Dan moest die persoon echt zo ongeveer opgehangen worden. Maar nu was het een vrouw die dat deed bij een man en om de een of andere vreemde reden ZEGT NIEMAND ER IETS OVER!!!!!!!!

Hier klopt iets niet. Hier klopt iets HEEL ERG NIET!!!!!!!!!!!!!

[ Bericht 0% gewijzigd door Dotteke op 14-02-2022 10:57:39 ]
pi_203654393
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 05:51 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Dus het slachtoffer zegt dat het geen probleem was en daar heb jij schijt aan?

Jij bent een HEEL ERG ZIEK persoon! Gadverdamme. Ik heb medelijden met je ouders. Die hebben echt een walgelijk kind op deze aarde gezet!
Jij noemt mij ziek maar ik ben niet degene die opgefokt raakt door een discussie? Je kan je gelijk niet halen dus begin je maar met persoonlijke aanvallen? Jij bent echt grappig _O-

[ Bericht 0% gewijzigd door Stargazing op 14-02-2022 06:29:39 ]
pi_203654401
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 05:57 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Lees de andere social media eens! Maar kun je eigenlijk wel lezen? Ik betwijfel het.
Nouchine drukt tot 2x toe haar vingers tussen de billen van Salar. Erger is het haast niet mogelijk. Komt niet in de buurt van waar Leroy van wordt beschuldig. Maar waarom staat Nederland niet op de kop vanwege die handeling van een meisje in Big Brother? Dat vind ik heel raar. Maar intussen heeft Big Brother de muurtjes tussen de douches heel laag gemaakt zodat iedereen daar overheen kan kijken. Als iemand dat dan, al lang niet perongeluk, ook even kort doet, moet die persoon verwijderd worden uit het programma?

Stelletje hypocriete smeerlappen zijn jullie!!!!!!!!!!!!! Grace steekt tot 2x toe haar vingers tussen de billen van Salar en NIEMAND hoor je over die aanranding/verkrachting. Wat gaat hier mis mensen? Als een van de mannen zijn vingers tussen de billen van een vrouwelijke bewoner had gestoken, was Nederland te klein geweest. Dan moest die persoon echt zo ongeveer opgehangen worden. Maar nu was het een vrouw die dat deed bij een man en om de een of andere vreemde reden ZEGT NIEMAND ER IETS OVER!!!!!!!!

Hier klopt iets niet. Hier klopt iets HEEL ERG NIET!!!!!!!!!!!!!
Ja ondertussen heb je datzelfde riedeltje al 20 keer afgestoken. Ik heb het gelezen, maar ik geef je geen gelijk en zal je ook nooit gelijk geven. Dat muurtje mag laag zijn maar het was nog steeds de keuze van Leroy om er overheen te kijken. Ik kan hetzelfde aan jou vragen trouwens: kan jij wel lezen? ik ben niet de enige die al solid argumenten heeft gegeven waarom mensen niet akkoord zijn met je rant maar je leest/luistert gewoon niet.
Ik heb ook net de definitie van een forum voor je opgezocht en als je dat gelezen had zou je niet zo een achterlijke reactie sturen dat niet eens een antwoord maar gewoon hetzelfde stukje dat je jezelf ondertussen heb ingestudeerd.
pi_203654417
Ik snap dat je je gelijk wil halen maar het zal hier niet lukken.
Een forum is een plaats waar mensen kunnen discussiėren en het recht hebben om hun eigen mening te hebben.
Jij word kwaad omdat niemand meegaat in je ingestudeerde riedeltje, je maakt je echt veel te druk om een discussie.
Een forum is echt niet de juiste plek voor jou als je niet tegen kritiek of verschillende meningen kunt.

[ Bericht 14% gewijzigd door Stargazing op 14-02-2022 06:39:40 ]
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 06:19:15 #116
388664 crew  Dotteke
pi_203654424
Zullen we het gezellig houden hier, elkaars mening respecteren en niet persoonlijk worden.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 14 februari 2022 @ 10:54:06 #117
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203656442
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 06:06 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Jij noemt mij ziek maar ik ben niet degene die opgefokt raakt door een discussie? Je kan je gelijk niet halen dus begin je maar met persoonlijke aanvallen? Jij bent echt grappig _O-
Laat die gast toch lullen. Verspilde energie en hij speelt alleen maar op de man met zijn uitspraken. Daar komt bij dat die Leroy een ontiegelijk grote kneus is, waar ik mij niet te druk om zou maken.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 14 februari 2022 @ 10:56:05 #118
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203656459
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 06:06 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Jij noemt mij ziek maar ik ben niet degene die opgefokt raakt door een discussie? Je kan je gelijk niet halen dus begin je maar met persoonlijke aanvallen? Jij bent echt grappig _O-
Laat die gast toch lullen. Verspilde energie en hij speelt alleen maar op de man met zijn uitspraken. Daar komt bij dat die Leroy een ontiegelijk grote kneus is, waar ik mij niet te druk om zou maken.
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 06:19 schreef Dotteke het volgende:
Zullen we het gezellig houden hier, elkaars mening respecteren en niet persoonlijk worden.
Ik zie telkens maar één persoon persoonlijk worden en niet zo'n klein beetje ook.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  Moderator maandag 14 februari 2022 @ 10:57:12 #119
388664 crew  Dotteke
pi_203656476
quote:
1s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:56 schreef utopia2.0 het volgende:

[..]
Laat die gast toch lullen. Verspilde energie en hij speelt alleen maar op de man met zijn uitspraken. Daar komt bij dat die Leroy een ontiegelijk grote kneus is, waar ik mij niet te druk om zou maken.
[..]
Ik zie telkens maar één persoon persoonlijk worden en niet zo'n klein beetje ook.
De rust is wedergekeerd, haal het nu niet weer omhoog.
Berichten zijn verwijderd en posten aangepast.
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
  maandag 14 februari 2022 @ 11:21:03 #120
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203656807
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De rust is wedergekeerd, haal het nu niet weer omhoog.
Berichten zijn verwijderd en posten aangepast.
Ik zie een posting staan waar ik op reageer. Volgens mij zitten we op een forum, waar mits je binnen de regels blijft gewoon op kunt reageren. Ik houd mij niet stil voor één user, die helemaal uit zijn plaat gaat als hij zijn gelijk niet haalt. Zal jou een plezier doen, maar wil het wel gezegd hebben.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  maandag 14 februari 2022 @ 12:16:27 #121
487228 Draak31
Een jonge frisse vent
pi_203657538
Ik heb de beelden nog eens bekeken en krijg er toch wel de kriegels van hoor. Gatverdamme.
  maandag 14 februari 2022 @ 22:14:36 #122
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
pi_203667487
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 00:27:48 #124
255257 Flow3r
Forever in my life O(+>
  dinsdag 15 februari 2022 @ 04:25:19 #125
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203667711
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 10:57 schreef Dotteke het volgende:

[..]
De rust is wedergekeerd, haal het nu niet weer omhoog.
Berichten zijn verwijderd en posten aangepast.
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???

Nederland is aan het rotten. En het wordt met de dag erger!!!!!!!!!!!!!
  dinsdag 15 februari 2022 @ 04:29:21 #126
495303 Haradutas88
Life is a bitch
pi_203667714
quote:
0s.gif Op maandag 14 februari 2022 06:09 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Ja ondertussen heb je datzelfde riedeltje al 20 keer afgestoken. Ik heb het gelezen, maar ik geef je geen gelijk en zal je ook nooit gelijk geven. Dat muurtje mag laag zijn maar het was nog steeds de keuze van Leroy om er overheen te kijken. Ik kan hetzelfde aan jou vragen trouwens: kan jij wel lezen? ik ben niet de enige die al solid argumenten heeft gegeven waarom mensen niet akkoord zijn met je rant maar je leest/luistert gewoon niet.
Ik heb ook net de definitie van een forum voor je opgezocht en als je dat gelezen had zou je niet zo een achterlijke reactie sturen dat niet eens een antwoord maar gewoon hetzelfde stukje dat je jezelf ondertussen heb ingestudeerd.
Ja wow.. er eventjes overheen kijken dat is echt walgelijk. Dan moet je echt wel op social media helemaal kapot worden gemaakt. Want je hebt echt iets SUPER ergs gedaan. Iets wat andere mannen NOOIT zouden doen. Je hebt helemaal gelijk kneus!

Je moet je KAPOT SCHAMEN!!!!!!!!!!!
pi_203667770
Leroy kan echt enorm slecht tegen zijn verlies.
Als hij een opdracht haalt is het goed en gaat hij er wekenlang over door. ( bv. de legoblokjes )
Als hij een opdracht verliest is het niet eerlijk en moet er wel manipulatie in het spel zijn volgens hem.
Als er iets fout loopt of niet naar zijn zin gaat is het ook altijd de schuld van een ander.
Hij staat ook niet achter zijn eigen keuzes en verzint uitvluchten om zijn keuzes goed te praten.
Iedereen is volgens hem ook slecht en vals in dat huis, hij is de enige die oprecht is vind hij zelf.

[ Bericht 5% gewijzigd door Stargazing op 15-02-2022 06:20:13 ]
pi_203667867
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???

Nederland is aan het rotten. En het wordt met de dag erger!!!!!!!!!!!!!
Laten we het gewoon weer hebben over deze week een niet meer een incident van een week geleden steeds naar boven halen.
Waarom de mensen klagen over Leroy gaat helemaal niet over het incident op de badkamer maar over het feit dat hij een slechte verliezer en domme opmerkingen maakt, maar jij denkt dat het om dat ene ding gaat.
We weten je standpunt nu erover, respect andere hun standpunten maar blijft het niet steeds naar voren halen. Het is klaar nu.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.


[ Bericht 3% gewijzigd door Lonneke1983 op 15-02-2022 06:45:10 ]
pi_203667887
Als alles goed gaat is hij deze week toch weg en kan deze topic, net als Leroy zelf, in de vergetelheid verdwijnen. Leroy krijgt toch al meer aandacht dan hij waard is.
Slap excuus voor een man, en een nog slechtere speler.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 07:23:47 #130
124373 Ireth
Sjongejongejonge....
pi_203668045
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???

Nederland is aan het rotten. En het wordt met de dag erger!!!!!!!!!!!!!
Je reageert met dķt hele relaas, beginnend met "goed zo" op de reactie van Dotteke waarin ze aangeeft dat deze discussie nu wel zo'n beetje klaar is....


:')
❤️ #TeamTom ❤️ #TeamGlenn ❤️ #TeamJimmy ❤️ #TeamPannekoek ❤️
🥳"Als de kijker alles ziet, dan komt dat helemaal goed"🥳
pi_203668268
BB doet expres het licht uit wanneer ik voor mn kast sta 14-02 om 00.15 Snapjuhh
BB geeft expres de kookplaat een ERROR geven ,wanneer ik moet koken Snapjuhh
BB gebruikt expres de keuken camera Rudy niet wanneer ik kook. Snapjuhh
BB heeft expres het stroomapparaat voor mij hoger gezet, zodat ik de challenge verloor en niet het eten van thuis kreeg. Snapjuhh
BB Heeft expres mijn verkeerde neef gestuurd voor de Emmer/spijker/ballon challenge. Snapjuhh
BB liet mij expres over fukking heel veel lego steentjes lopen snapjuhh
BB Liet mij met de strek challenge expres lager staan, zodat mijn armen meer gestrekt waren dan die van Hanne, snapjuhh
De groep liet mij expres een derde keer steen papier schaar doen omdat ik de 1e twee keer had gewonnen, de 2e keer verloor ik met 3 x steen achterelkaar. Snapjuhh
Ze doen het expres Ik heb alles gekookt en dan komen ze niet eten.

Ik zweer het ''er zit een adertje onder het gras ''





[ Bericht 1% gewijzigd door rinardo op 15-02-2022 19:44:08 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
  Moderator dinsdag 15 februari 2022 @ 07:44:04 #132
388664 crew  Dotteke
pi_203668304
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???

Nederland is aan het rotten. En het wordt met de dag erger!!!!!!!!!!!!!
Het gaat mij niet om hoe mensen over Leroy denken of wie gelijk heeft. Iedereen heeft zijn eigen mening en dat mag.

Waar het mij om gaat is het aanvallen naar users en dat was wat jij deed.

Iedereen mag een mening hebben en als dat niet met elkaar overeenkomt is dat geen reden om mensen die anders denken aan te vallen.
En in bovenstaand bericht doe je het weer. Gewoon niet meer doen
Wie mij niet heeft grootgebracht, zal mij ook niet klein krijgen!
pi_203668354
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef rinardo het volgende:
BB doet expres het licht uit wanneer ik voor mn kast sta 14-02 om 00.15 Snapjuhh
BB geeft expres de kookplaat een ERROR geven ,wanneer ik moet koken Snapjuhh
BB gebruikt expres de keuken camera Rudy niet wanneer ik kook. Snapjuhh
BB heeft expres het stroomapparaat voor mij hoger gezet, zodat ik de challenge verloor en niet het eten van thuis kreeg. Snapjuhh
BB Heeft expres mijn verkeerde neef gestuurd voor de Emmer/spijker/ballon challenge. Snapjuhh
BB liet mij expres over fukking heel veel lego steentjes lopen snapjuhh
BB Liet mij met de strek challenge expres lager staan, zodat mijn armen meer gestrekt waren dan die van Hanne, snapjuhh
De groep liet mij expres een derde keer steen papier schaar doen omdat ik de 1e twee keer had gewonnen, de 2e keer verloor ik met 3 x steen achterelkaar. Snapjuhh

Ik zweer het ''er zit een adertje onder het gras ''

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dit dus.


En effe over die steen papier schaar...
Hoe dom moet eigenlijk wel niet zijn om 3 keer steen te doen.
Peter heeft terecht gewonnen, Leroy moet maar niet zo een gatachterlijke ezel zijn.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:10:09 #134
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203673572
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 04:25 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Goed zo! De hele zaak over Leroy was enorm opgeblazen. Zijn kindje zit ook te kijken. Het is walgelijk om te zien hoe mensen iemand veroordelen die - volgens mij - perongeluk even over een door BB veel te laag gebouwd muurtje kijkt en dan gwoon even wordt weggezet als pervers! Wat mij betreft kan Leroy Big Brother aanklagen wegens smaad en laster. Leroy boog meteen voorover toen hij meer zag dan hij wilde van Nouchine. Dat hebben we allemaal duidelijk kunnen zien. Maar nu moet zijn dochter lezen hoe haar vader op TV wordt weggezet als een pervers en ziek iemand, terwijl Nouchine duidelijk heeft aangegeven dat Leroy NIETS fout heeft gedaan.
En die capture hierboven dat hij even zijn jongeheer checkt.... wow... Is dat echt weer een poging om hem als pervers neer te zetten? IEDERE vent doet dat! Mensen die een vader van een dochter hierover kapot willen maken, zijn echt heel erg ziek in hun hoofd en hebben echt hulp nodig! Zeer dringend!
En waarom zie ik die mensen niet klagen in het TIETEN topic??? Beetje selectief verontwaardigd?
Jullie maken het beeld wat een meisje van haar vader heeft totaal kapot om NIETS!!! Nouchine zag er niets fouts in en de andere bewoners ook niet! Jullie moeten je verrot schamen hoe jullie hier een bewoner om niets kapot maken en daarmee ook de dochter van die bewoner. Zijn jullie daar trots op???

Nederland is aan het rotten. En het wordt met de dag erger!!!!!!!!!!!!!
Waar maak jij je in godsnaam druk over? Ik geef je een advies, laat het gaan, het geeft je rust.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 14:12:16 #135
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203673595
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 04:29 schreef Haradutas88 het volgende:

[..]
Ja wow.. er eventjes overheen kijken dat is echt walgelijk. Dan moet je echt wel op social media helemaal kapot worden gemaakt. Want je hebt echt iets SUPER ergs gedaan. Iets wat andere mannen NOOIT zouden doen. Je hebt helemaal gelijk kneus!

Je moet je KAPOT SCHAMEN!!!!!!!!!!!
En weer een user persoonlijk aanvallen. Doe eens normaal vriend en reageer is normaal inhoudelijk, zonder users aan te vallen. Daar ben ik persoonlijk wel een keer klaar mee.
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_203675087
Ik vond hem in het begin echt relaxt, maar het is echt een grote jaloerse kleuter met een calimerocomplex _O-
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203675098
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 07:41 schreef rinardo het volgende:
BB doet expres het licht uit wanneer ik voor mn kast sta 14-02 om 00.15 Snapjuhh
BB geeft expres de kookplaat een ERROR geven ,wanneer ik moet koken Snapjuhh
BB gebruikt expres de keuken camera Rudy niet wanneer ik kook. Snapjuhh
BB heeft expres het stroomapparaat voor mij hoger gezet, zodat ik de challenge verloor en niet het eten van thuis kreeg. Snapjuhh
BB Heeft expres mijn verkeerde neef gestuurd voor de Emmer/spijker/ballon challenge. Snapjuhh
BB liet mij expres over fukking heel veel lego steentjes lopen snapjuhh
BB Liet mij met de strek challenge expres lager staan, zodat mijn armen meer gestrekt waren dan die van Hanne, snapjuhh
De groep liet mij expres een derde keer steen papier schaar doen omdat ik de 1e twee keer had gewonnen, de 2e keer verloor ik met 3 x steen achterelkaar. Snapjuhh

Ik zweer het ''er zit een adertje onder het gras ''

[ link | afbeelding ]

[ link | afbeelding ]
Dit _O_
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoė: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
pi_203677017
Leroy is pissed... Filmpje in de spoiler ..
Hanne moet tegen de muur geplakt worden, is een stom kind en een achterlijke imbeciel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 15 februari 2022 @ 18:51:12 #139
435768 utopia2.0
Trust me Trust you!
pi_203677508
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 18:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Leroy is pissed... Filmpje in de spoiler ..
Hanne moet tegen de muur geplakt worden, is een stom kind en een achterlijke imbeciel.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Die gast word er zaterdag uit gestemd en dan zijn we van dat nietszeggende figuur af. ;)
Behandel een ander zoals jezelf ook behandeld wil worden.
pi_203678757
Vraag me af hoelang het gaat duren voordat hij helemaal gaat flippen.
pi_203678972
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 19:39 schreef Lonneke1983 het volgende:
Vraag me af hoelang het gaat duren voordat hij helemaal gaat flippen.
Wil je niet meemaken lijkt me. Vat buskruit. Alles opgekropt en dan bammmmm.
pi_203679964
Leroy zou onmiddelijk uit het huis gegooid moeten worden. Die officiėle waarschuwing doet hem duidelijk niets. Wie niet horen wil, moet maar voelen. Hij beseft niet eens dat hij fout bezig is. Hij verdiend het niet eens om nog tot zaterdag in dat huis te blijven, wat hij zei over dat hij Hanne achter het behang wilde plakken vind ik er echt over want dat kwam ook echt uit het niets en dat is al bijna een bedreiging.
pi_203680035
Leroy gaat nog even door : 'Ik heb het al eerder gezegd, maar eigenlijk ben ik klaar met die hele poppenkast hier. Mongooltjes allemaal. Het zijn allemaal stuk voor stuk idioten. Ze mogen ervan vinden wat ze ervan vinden, het interesseert me geen ene kut. Dan ben ik heel grof hoe ik nu doe, maar dat meen ik ook echt. Ik hou niet van dat soort mensen.. kontenlikkers. '
pi_203680230
Veel gebruikte uitspraken van Leroy

''zeverkut''
"achterlijke mongolen"
"idioten"
"kontenlikkers"
"imbeciel"
"kut"
"ik ga haar achter het behang plakken"
" ik wil haar tegen de muur plakken"
''Het zijn hier allemaal mongolen''
" Ik kots over ze''
"koekwaus"
"ik kots op haar(Hanne)"

[ Bericht 6% gewijzigd door rinardo op 16-02-2022 07:02:43 ]
Never explain yourself to anyone. Because the person who likes you doesn't need it. And the person who dislikes you won't believe it.
pi_203680332
quote:
0s.gif Op dinsdag 15 februari 2022 20:29 schreef rinardo het volgende:
Veel gebruikte uitspraken van Leroy

''zeverkut''
"achterlijke mongolen"
"idioten"
"kontenlikkers"
"imbeciel"
"kut"
"ik ga haar achter het behang plakken"
" ik wil haar tegen de muur plakken"
''Het zijn hier allemaal mongolen''
"koekwaus"
"ik kots op haar(Hanne)"

[ Bericht 33% gewijzigd door Stargazing op 16-02-2022 02:31:33 ]
pi_203680360
Hij zegt ook alles achter de rug. Houd zijn mond als de persoon in kwestie erbij staat maar zegt dan over zichzelf dat hij "oprecht" is.
Dat iedereen daar in het huis behalve Nawel "vals" en "achterbaks" is.

Geeft zijn ongelijk niet toe.

Als hij een spel verliest is het "niet eerlijk"
moet er wel "gemanipuleerd" zijn
moet het wel "opgezet" spel zijn.

Hij is ook nooit in fout volgens zichzelf.
pi_203680370


[ Bericht 100% gewijzigd door Stargazing op 15-02-2022 20:35:42 ]
pi_203684528
het is hier niet echt de leroy fanclub _O-
BB
pi_203684908
quote:
0s.gif Op woensdag 16 februari 2022 05:57 schreef FreshFruit het volgende:

[..]
Zijn dochter zit op FOK!?
Een betere vraag is: Zijn dochter kan lezen!?
of zijn dochter zoekt zelf forums op!?

all jokes aside ik hoop eigenlijk dat ze niet eens meer mag kijken. Sorry maar het zal je vader maar zijn, zit daar het hele huis vol te schelden achter de rug, vertoont pervers alfamannetjes gedrag.
Niet bepaald iemand waar ze een voorbeeld aan moet nemen.
Stel dat ze kijkt en ze begint haar vriendjes op de speelplaats ook "fucking mongool" "zeverkut" "idioot" "koekwaus",... te noemen.

[ Bericht 0% gewijzigd door Stargazing op 16-02-2022 06:25:35 ]
pi_203684927
quote:
1s.gif Op woensdag 16 februari 2022 06:11 schreef Stargazing het volgende:

[..]
Een betere vraag is: Zijn dochter kan lezen!?
of zijn dochter zoekt zelf forums op!?

all jokes aside ik hoop eigenlijk dat ze niet eens meer mag kijken. Sorry maar het zal je vader maar zijn, zit daar het hele huis vol te schelden achter de rug, vertoont pervers alfamannetjes gedrag.
Niet bepaald iemand waar ze een voorbeeld aan moet nemen.
Stel dat ze kijkt en ze begint haar vriendjes op de speelplaats ook "fucking mongool" "zeverkut" "idioot" "koekwaus",... te noemen.
Heb ik van pappa geleerd.
“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.



quote quotesplits me

Omdat je een nieuwe gebruiker bent willen we je erop wijzen dat het niet is toegestaan reclame te maken of FOK! te gebruiken voor commerciėle doeleinden. Blijf ontopic en wees aardig voor je medeFOK!kers.
smilie   Pagina 3 / 4
Let op: Met het plaatsen van een bericht verklaar je akkoord te gaan met onze algemene voorwaarden van 27-05-2020, privacy policy van 27-05-2020 en Policy
abonnement bol.com Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')