Echt, de hypocritie... dat sommige meiden ertoe bereid zijn omdat ze graag genoeg willen, maakt het nog niet ok...quote:Op zondag 16 januari 2022 18:42 schreef Momo het volgende:
Schijnbaar zien sommige mensen het anders omdat het meiden zijn. Maar als je talentvolle voetballer alleen een contract bij bijvoorbeeld Liverpool of PSG zou krijgen als je de trainer zou pijpen, dan zou dat ook heel fout zijn. Ook als je boven de 18 jaar bent.
Ik vind het 'citeren' van dit filmpje om te bewijzen dat Anouk machtsmisbruik oké vindt niet zo snugger. Het is toch duidelijk dat ze het niet aanmoedigt of goedkeurt. Ze stelt in feite: mensen zeggen dat je 'bij jezelf moet blijven,' maar daar red je het in dit vak doorgaans niet mee. Je redt het wel als je een masker opzet, imiteert, over lijken gaat, je omhoog neukt.quote:
Van de laatste vraag ik mij af of hij zelf ook niet helemaal netjes is. Vind hem zo nep lief overkomen. Maar ik kan het mis hebben.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:47 schreef ChipsZak. het volgende:
Ik wacht eigenlijk op een reactie van Gordon (heeft regelmatig z’n woordje wel klaar) alsook van Wendy (die slappe story telt niet) en Galjaard.
Ik verwacht dat zij ook veel skeletten in hun kast hebben (Wendy & Galjaard). Staat dan misschien los hiervan maar Galjaard was toch ook op een bepaalde manier betrokken bij De Molletjes?
Ook hoop ik nog dat Ewbank ooit komt opduiken. Die zat zo diep met Borsato dat ik me niet kan voorstellen dat die niet weet heeft gehad van Marco’s creepy handjes. Al is dat misschien voor het #Borsatoo-topic.
Wie? Borsato of Iewbank? Van beiden denk ik namelijk dat het viespeuken zijn.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:50 schreef Eikenbomen het volgende:
[..]
Van de laatste vraag ik mij af of hij zelf ook niet helemaal netjes is. Vind hem zo nep lief overkomen. Maar ik kan het mis hebben.
En die krijgt dan zijn eigen gate.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:52 schreef DKUp het volgende:
Verhalen over Ewbank volgen nog wel een keer.
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten,quote:
Ik maak die gate niet aan, no wayquote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten,.
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef quirina het volgende:
Mooi! Ik hoopte al dat Anouk zich uit zou spreken.
HULDE!
Iewbank hoeft niet zo lastig te zijn,quote:
Als Maan echt de constante factor is, opteer ik voor maanzaadgate.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:54 schreef ChipsZak. het volgende:
[..]
En die gatenaam laat dan níet zo lang op zich wachten,.
Delen mag altijd!quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er behoefte aan een samenvatting van een premium-artikel over Jeroen en Linda of is die al ergens gedeeld? (Telegraaf 18:30)
Zet alles dan gewoon ff op een rijtje hier.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:23 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
Jeroen heeft ook al een seksbunker in de tuin.
Ga je juicen?quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Is er behoefte aan een samenvatting van een premium-artikel over Jeroen en Linda of is die al ergens gedeeld? (Telegraaf 18:30)
Ze weet natuurlijk ook wel dat TVOH niet terugkeert, dus ze kan dit vrijblijvend roepen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.
Anouk heeft ook idd een clausule in haar contract, maar ik denk niet dat die zich daar druk om maakt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
En die kan zomaar eenzijdig vertrekken? Heeft geen contractuele afspraken oid? Als het haar niet bevalt stapt ze zo op. Of is dit slechts een masker waar ze het in dat twitter filmpje over heeft.
Yes pleasequote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Gezien de omstandigheden denk ik dat ze wel onder haar contract uit kan komen.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef Tengano het volgende:
[..]
Gevlucht naar het buitenland GENOTquote:Op zondag 16 januari 2022 18:55 schreef letmehearyouscream het volgende:
Misschien moet ik toch ook eens een abo overwegen, maar ik trek haar zo slechtquote:Op zondag 16 januari 2022 18:59 schreef ootjekatootje het volgende:
[..]
De telegram groep van Yvonne a ¤10,- per maand. Die had een tweede video.
Doei en dan straks Yvonne in mijn nek. De rest was ook niet zo interessant, Marco die een deelneemster thuis in de nacht lastigvalt.quote:Op zondag 16 januari 2022 18:56 schreef Poefbank het volgende:
[..]
Zet alles dan gewoon ff op een rijtje hier.
Ze lurkt in die video’s niet aan die beker, dat scheelt veel.quote:Op zondag 16 januari 2022 19:00 schreef Deisyy het volgende:
[..]
Misschien moet ik toch ook eens een abo overwegen, maar ik trek haar zo slecht
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |