Ja, zat jij maar in het stadion.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:57 schreef Paul het volgende:
Zat ik maar in het stadion, dan was dit allemaal niet zo gegaan
Had het nog wel willen zien idd.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:55 schreef Themeparktommy het volgende:
Utrecht die niet in de wedstrijd zit had wel even 1 op 1 gescoord tegen de beste keeper van Nederland. Ok
waarom? daar zullen er ongetwijfeld veel mensen corona hebbenquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef maxi-mus het volgende:
[..]
Ja, zat jij maar in het stadion.
Ajax ontsnapt.
Het maakt wel wat goed wat betreft sfeer en beleving, zo zonder publiek.quote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef KingRoland het volgende:
Paul is wel een hele slechte verliezer
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grensquote:Op zondag 16 januari 2022 12:58 schreef _UserName_ het volgende:
[..]
Het maakt wel wat goed wat betreft sfeer en beleving, zo zonder publiek.
Is Korneel Evers al ziedend?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grens
En wat win je daar precies mee?quote:Op zondag 16 januari 2022 12:59 schreef Paul het volgende:
[..]
Ik kan je zeggen dat alle Utrechtsupporters nu in het stadion ziedend zouden zijn en alles afbreken na die grens
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |