abonnement Unibet Coolblue
pi_203216752
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:32 schreef Dazalbest het volgende:
Wellicht heeft meneer de Mol zijn handen ook niet thuis gehouden.... dat zou echt een verhaal zijn joh.... :X
Die zou mij het minste van iedereen verbazen.
pi_203216754
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:32 schreef Dazalbest het volgende:
Wellicht heeft meneer de Mol zijn handen ook niet thuis gehouden.... dat zou echt een verhaal zijn joh.... :X
Als de uit-de-wind-houd-theorie blijkt te kloppen moet het dit wel zijn, want bij het programma is hij niet meer betrokken.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 januari 2022 @ 10:36:35 #53
487409 Dazalbest
Het gaat zoals het gaat
pi_203216796
Kunnen ze eindelijk die hele familie de Mol en bijhorende kliek opdoeken...

Al heb ik nog niet het idee dat zoiets nu met BOOS gaat uitkomen...
  Miss 200.000.000! zondag 16 januari 2022 @ 10:41:42 #54
367000 roos94
pi_203216850
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:33 schreef Medusa666 het volgende:

[..]
Die zou mij het minste van iedereen verbazen.
Mij juist wel, John de Mol geeft mij aseksuele vibes

Maar neem aan dat Rietbergen nu zijn tvcarriere en zijn relatie kwijt is?
  Moderator zondag 16 januari 2022 @ 10:44:38 #55
184769 crew  Deisyy
pi_203216887
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mij juist wel, John de Mol geeft mij aseksuele vibes
Ik denk juist dat hij heel veel scheve schaatsen in de kast heeft :o
Ik ga gaten graven! Want waar gaten zijn is hoop!
  zondag 16 januari 2022 @ 10:45:18 #56
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203216895
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mij juist wel, John de Mol geeft mij aseksuele vibes
hij deed het op Willeke Alberti, die zie ik niet echt interesse hebben in een 19 jarig zangeresje. Al verbaast niks me meer in dit hele gebeuren
Same shit, different day
SC hopper present
pi_203216901
Prachtig dat al die 'ideale schoonzonen' zo keihard door de mand aan het vallen zijn. Al die jarenlang zorgvuldig opgebouwde mediapersoonlijkheden die onderuit geschoffeld worden omdat ze hun lul niet in de broek kunnen houden.

Die hele #MeToo kan mij niet lang genoeg duren. Niet omdat ik blij ben met slachtoffers, maar in de wetenschap dat het toch wel gebeurt en het goed is dat het uitlekt.

Maar wel één kanttekening die ik blijf maken. Zolang er 'artiesten' zoals Maan en Samantha zijn die met plezier hun keeltje laten smeren voor een kans op een carrière, blijven dit soort beschuldigingen altijd lastig te bewijzen. Want wie zegt dat deze seksuele escapades niet oorspronkelijk met wederzijdse toestemming waren, maar uit wraakoverwegingen naar buiten komen omdat de heer in kwestie toch wat minder verliefd was als hij zei, of zijn beloftes rondom een carrière voor de dame niet waar kon maken?

Vrouwen die hun lichamelijke integriteit inzetten om verder te komen, zijn wellicht ook wel in staat om de integriteit van een ander te vernietigen voor wat meer aandacht?

En ik begrijp wel dat dit glad ijs is, maar ik heb zelf een soortgelijke situatie meegemaakt waarbij een stagiaire bereid was tot bepaalde zaken om verder te komen en na een afwijzing beschuldigingen ging uiten.

Het moet goed uitgezocht worden, maar enige reservering is op zijn plaats. Al zou het me bij de heren in kwestie niets verbazen als ze met loze beloftes in broekjes van jonge dames komen.
  zondag 16 januari 2022 @ 10:46:04 #58
319685 Mubassie
Hallo kindertjes
pi_203216904
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Maar neem aan dat Rietbergen nu zijn tvcarriere en zijn relatie kwijt is?
Waar geld zit gebeuren vieze dingen. Dus wat je aanneemt is echt nog niet zeker :)
pi_203216916
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mij juist wel, John de Mol geeft mij aseksuele vibes

Beetje in de hoek bij Rutte
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
pi_203216917
quote:
88s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef Koen66 het volgende:

[..]
hij deed het op Willeke Alberti, die zie ik niet echt interesse hebben in een 19 jarig zangeresje. Al verbaast niks me meer in dit hele gebeuren
Compensatie. Als het gemiddeld maar age approperiate is.
pi_203216932
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:45 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:
Prachtig dat al die 'ideale schoonzonen' zo keihard door de mand aan het vallen zijn. Al die jarenlang zorgvuldig opgebouwde mediapersoonlijkheden die onderuit geschoffeld worden omdat ze hun lul niet in de broek kunnen houden.

Die hele #MeToo kan mij niet lang genoeg duren. Niet omdat ik blij ben met slachtoffers, maar in de wetenschap dat het toch wel gebeurt en het goed is dat het uitlekt.

I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 januari 2022 @ 10:51:43 #62
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203216962
Alhoewel ik de zwaar politiek correcte Tim Hoffman liever zelf gecancelt zie worden moet dit natuurlijk tot op de bodem uitgezocht worden.

Iedere vorm van machtsmisbruik moet aangepakt
Same shit, different day
SC hopper present
pi_203216999
quote:
1s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:41 schreef roos94 het volgende:

[..]
Mij juist wel, John de Mol geeft mij aseksuele vibes

Maar neem aan dat Rietbergen nu zijn tvcarriere en zijn relatie kwijt is?
Nou ja, Linda is op de hoogte van wat er nu is uitgekomen. Dus de relatie zal alleen over zijn als ze zich laat leiden door de publieke opinie.

Al komen er nu ook nieuwe geruchten over recentere viespeukerij van Jeroen.
pi_203217016
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wat vond ik Samantha vreselijk gisteren bij Boulevard. Snapte al nooit waarom zij echt in elk programma boven komt, ik kan werkelijk geen één hit van Samantha bedenken.
pi_203217032
ik denk ook dat Martijn Krabbe aangeklaagd word , want een presentator was ook een verdachte las ik laatst ergens
ken geen andere presentator daar.

Dat is wel de laatste waarvan ik zoiets zou denken
pi_203217046
Ik denk niet dat Jeroen iemand uit de wind houdt. Hij is de zwager van Koning John. Dat zal bij hen in Hilversum echt wel status zijn.

Ik denk dat Jeroen een klaploper is die blij is met zijn rijke vrouwtje, maar ook narcistische kenmerken heeft en aan sex verslaafd is. En ik denk dat Linda ook weer een deurmat is die zich lekker door haar vriendje laat bedriegen. En niet alleen durft te zijn omdat ze zo onzeker is over zichzelf. Maar met het in stand houden van het gedrag is ze medeschuldig. Vind ik.

Goh waar hadden we dit verhaal de laatste tijd nog meer gehoord?

Het relaas van de sexverslaafde narcist en de deurmat?
  zondag 16 januari 2022 @ 10:58:10 #67
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203217047
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:56 schreef Skylertje het volgende:
ik denk ook dat Martijn Krabbe aangeklaagd word , want een presentator was ook een verdachte las ik laatst ergens
ken geen andere presentator daar.

Dat is wel de laatste waarvan ik zoiets zou denken
Dat is zo ongeveer de eerste waarvan ik dat verwacht. (naast dat hij al eens eerder zo'n gevalletje heeft gehad)
pi_203217052
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef Michellee het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wat vond ik Samantha vreselijk gisteren bij Boulevard. Snapte al nooit waarom zij echt in elk programma boven komt, ik kan werkelijk geen één hit van Samantha bedenken.
Jeroen Rietbergen, Marco Borsato, Ali B en Martijn Krabbe kunnen haar pluspunten beter waarderen.
pi_203217055
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:56 schreef Skylertje het volgende:
ik denk ook dat Martijn Krabbe aangeklaagd word , want een presentator was ook een verdachte las ik laatst ergens
ken geen andere presentator daar.

Dat is wel de laatste waarvan ik zoiets zou denken
Oh you sweet child of summer :D
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
  zondag 16 januari 2022 @ 10:59:02 #70
132454 Koen66
Sweet Lake City
pi_203217061
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef Michellee het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wat vond ik Samantha vreselijk gisteren bij Boulevard. Snapte al nooit waarom zij echt in elk programma boven komt, ik kan werkelijk geen één hit van Samantha bedenken.
Dat snap ik bij meer mensen niet, al is deze wel erg opvallend. Wellicht heeft ze gedreigd om als klokkenluider naar buiten te treden tenzij ze werk voor d'r hebben. Gezien d'r acties in een show als De Verraders lijkt ze me daar prima toe in staat
Same shit, different day
SC hopper present
pi_203217067
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:58 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat is zo ongeveer de eerste waarvan ik dat verwacht. (naast dat hij al eens eerder zo'n gevalletje heeft gehad)
Toen heeft ie toch zijn vrouw verkracht en in elkaar gebeukt? Dat is in ieder geval nog huiselijk. Het leek me echt een familieman.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:00:13 #72
433238 Tengano
Try not to think of me
pi_203217072
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef Michellee het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wat vond ik Samantha vreselijk gisteren bij Boulevard. Snapte al nooit waarom zij echt in elk programma boven komt, ik kan werkelijk geen één hit van Samantha bedenken.
Misschien kan ze wel heel goed kluiven.
  zondag 16 januari 2022 @ 11:01:35 #73
470661 maxi-mus
are you not entertained?
pi_203217092
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:59 schreef BehoorlijkKritisch het volgende:

[..]
Toen heeft ie toch zijn vrouw verkracht en in elkaar gebeukt? Dat is in ieder geval nog huiselijk. Het leek me echt een familieman.
Dat was het verhaal wel, al moet ik even de kanttekening maken dat het niet bewezen is. Maar ik heb het altijd een enorme engnek gevonden die zichzelf helemaal geweldig vindt.
pi_203217101
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 10:55 schreef Michellee het volgende:
Misschien een beetje mosterd na de maaltijd, maar wat vond ik Samantha vreselijk gisteren bij Boulevard. Snapte al nooit waarom zij echt in elk programma boven komt, ik kan werkelijk geen één hit van Samantha bedenken.
Ze is wel geslaagd in haar rol als 'De Verrader'.
pi_203217122
quote:
0s.gif Op zondag 16 januari 2022 11:01 schreef maxi-mus het volgende:

[..]
Dat was het verhaal wel, al moet ik even de kanttekening maken dat het niet bewezen is. Maar ik heb het altijd een enorme engnek gevonden die zichzelf helemaal geweldig vindt.
Kleine mannen zijn per definitie niet te vertrouwen. Die hebben altijd compensatiedrang en dan moet het zwakkere geslacht het vaak ontgelden.

Maar goede kanttekening. Martijn heeft ook wel een verleden van zichzelf omringen met vrouwen die vallen in de categorie 'never stick your dick in...'
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')