Of gewoon ditquote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik fijn met de radio spelen..
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:04 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kan ik fijn met de radio spelen..
quote:
93 binnen de bebouwde kom.quote:
Echt wel.quote:
als het het een nicht was was het woord bofkont hilarischerquote:
Ow, ben jij zo 1? Die met 5km/u harder dan de maximumsnelheid iedereen links inhaalt en lang twijfelt of er genoeg ruimte is rechts om weer in te voegen?quote:Op zondag 16 januari 2022 22:05 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik niet![]()
maar nog nooit een bekeuring gehad voor te hard rijden
quote:Op zondag 16 januari 2022 22:43 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ow, ben jij zo 1? Die met 5km/u harder dan de maximumsnelheid iedereen links inhaalt en lang twijfelt of er genoeg ruimte is rechts om weer in te voegen?
Ja, ik heb op het moment weer een Viva terugvalquote:Op maandag 17 januari 2022 01:00 schreef SolidasRock het volgende:
[..]
Ik ken jou he? Jij bent heel lang niet meer geweest maar kwam hier vroeger wel eens toch?
Best wel, maar heb dan ook beetje mijn ritme helemaal verneukt afgelopen weekend.quote:
je moet ook niet het hele weekend orgies hebbenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:23 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Best wel, maar heb dan ook beetje mijn ritme helemaal verneukt afgelopen weekend.
Heer Konijn.quote:Op maandag 17 januari 2022 01:11 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja, ik heb op het moment weer een Viva terugval
En dat vertel je me nu pas nadat jij er maar op bleef aandringen door te gaanquote:Op maandag 17 januari 2022 09:24 schreef dud0r het volgende:
[..]
je moet ook niet het hele weekend orgies hebben
leugens want ik heb helemaal geen tijd in het weekendquote:Op maandag 17 januari 2022 09:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
En dat vertel je me nu pas nadat jij er maar op bleef aandringen door te gaan![]()
Heeft haags dan weer eens dat levensechte masker van je opgehadquote:Op maandag 17 januari 2022 09:42 schreef dud0r het volgende:
[..]
leugens want ik heb helemaal geen tijd in het weekend
Dat zou kunnen. @Haags kom eens vertellenquote:Op maandag 17 januari 2022 09:54 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Heeft haags dan weer eens dat levensechte masker van je opgehad![]()
Achja, maakt ook niet uit verder. We hebben het weer gezellig gehadquote:Op maandag 17 januari 2022 09:57 schreef dud0r het volgende:
[..]
Dat zou kunnen. @:haags kom eens vertellen
gelukkig maar.quote:Op maandag 17 januari 2022 09:58 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Achja, maakt ook niet uit verder. We hebben het weer gezellig gehad
Muis was er niet bijquote:Op maandag 17 januari 2022 09:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
gelukkig maar.
is muis ondertussen al zwanger? na 27 man erover gehad te hebben in een avond is de kans wel aanwezig natuurlijk
ook altijd lekker.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:39 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Muis was er niet bij![]()
We hadden een exclusief mannen weekend
@Mickytjuh heeft live meegekekenquote:Op maandag 17 januari 2022 10:39 schreef dud0r het volgende:
[..]
ook altijd lekker.
@:mickytjuh wil de beelden wel zien daarvan
vandaar dat ze nog zo laat wakker was zaterdag op zondagquote:Op maandag 17 januari 2022 10:45 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
@:Mickytjuh heeft live meegekeken
Inderdaad, die heeft het allemaal zien gebeuren via de livestreamquote:Op maandag 17 januari 2022 10:46 schreef dud0r het volgende:
[..]
vandaar dat ze nog zo laat wakker was zaterdag op zondag
joehoe ben ik weerquote:Op maandag 17 januari 2022 10:43 schreef dud0r het volgende:
@:greysbones @:maily @:solidasarock @:freshfruit @:mrsloveable @:tot
waar zijn jullie
gelukkig maar ik miste je alquote:
klopt.quote:
kijk BB en post in de COSquote:
ja ik kijk dat niet dus dan ga ik daar ook niet posten.quote:Op maandag 17 januari 2022 10:58 schreef greysbones het volgende:
[..]
kijk BB en post in de COS
maar probeer ook hier te posten![]()
kan jullie niet missen
en Mickytjuh is ook in de COS
quote:Op maandag 17 januari 2022 10:59 schreef dud0r het volgende:
[..]
ja ik kijk dat niet dus dan ga ik daar ook niet posten.
Ik weet dat ze daar ook is. Maar als ik haar mis app ik haar gewoon
Niet voor niks dat ik haar reserveman benquote:
En dat is een understatementquote:
je hebt nog evenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik wilde nog vaat nog hebben gedaan voor de lunch begint
wat wilde je nog hebben?quote:Op maandag 17 januari 2022 11:07 schreef DerRabbit het volgende:
Owja, ik wilde nog vaat nog hebben gedaan voor de lunch begint
Een paar volkoren puntjes met belegen kaas en een likje mosterd bittequote:
ik heb tijger bollenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Een paar volkoren puntjes met belegen kaas en een likje mosterd bitte
laat je kinderen eens lekker fietsenquote:Op maandag 17 januari 2022 11:36 schreef greysbones het volgende:
de was
en opruimen
en taxi chauffeuren
Ik eet lunch bij jouquote:Op maandag 17 januari 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb tijger bollen
met rosbief gehaald
Ja maar daar heb ik hier niets aanquote:Op maandag 17 januari 2022 11:37 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb tijger bollen
met rosbief gehaald
1 moet van 10 tot 10 werken en dan met de trein naar huisquote:Op maandag 17 januari 2022 11:37 schreef dud0r het volgende:
[..]
laat je kinderen eens lekker fietsen
maar ik welquote:Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ja maar daar heb ik hier niets aan
wordt ze hard vanquote:Op maandag 17 januari 2022 11:38 schreef greysbones het volgende:
[..]
1 moet van 10 tot 10 werken en dan met de trein naar huis
zou ze pas om half 12 thuis zijn
vind ik een beetje sneu
ze is 17quote:
nou vooruit dan maarquote:Op maandag 17 januari 2022 11:40 schreef greysbones het volgende:
[..]
ze is 17
en de stad waar ze werkt loopt om die tijd genoeg gajes
Ik ben klaar met de afwas, heb 4 puntjes met kaas en mosterd en een hele pot loeihete pleurquote:
quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de afwas, heb 4 puntjes met kaas en mosterd en een hele pot loeihete pleur![]()
ik had een boterham met duo penotti en eentje met walnoten chocopasta.quote:Op maandag 17 januari 2022 11:55 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Ik ben klaar met de afwas, heb 4 puntjes met kaas en mosterd en een hele pot loeihete pleur![]()
zal je zo eens foto''s van mijn "bolletje" sturen. Kan je daar stiekem van genieten terwijl er visite isquote:Op maandag 17 januari 2022 12:12 schreef greysbones het volgende:
ik heb visite dus kan nog niet genieten van mijn bolletje
ik wachtquote:Op maandag 17 januari 2022 12:15 schreef dud0r het volgende:
[..]
zal je zo eens foto''s van mijn "bolletje" sturen. Kan je daar stiekem van genieten terwijl er visite is
quote:Op maandag 17 januari 2022 10:43 schreef dud0r het volgende:
waar zijn jullie
oke oke. check je dm zo maar.quote:
Sow, lekker decadent voor de maandag lunchquote:Op maandag 17 januari 2022 12:02 schreef dud0r het volgende:
[..]
ik had een boterham met duo penotti en eentje met walnoten chocopasta.
zo rol ikquote:Op maandag 17 januari 2022 12:19 schreef DerRabbit het volgende:
[..]
Sow, lekker decadent voor de maandag lunch![]()
echt jomguhquote:Op maandag 17 januari 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
zo, greys haar dm inbox weer even goed gevuld
groot hequote:
@work ...quote:Op maandag 17 januari 2022 10:43 schreef dud0r het volgende:
waar zijn jullie
nou vooruit dan maarquote:
ik heb al wel even de boekhouding bij gewerktquote:Op maandag 17 januari 2022 13:01 schreef dud0r het volgende:
ik ben al keihard bezig met werk. nou ja ik zit naar de jaarplannen te luisteren
DM inbox even goed bijvullenquote:Op maandag 17 januari 2022 12:38 schreef dud0r het volgende:
zo, greys haar dm inbox weer even goed gevuld
Harde werkster van ons allemaalquote:Op maandag 17 januari 2022 13:01 schreef greysbones het volgende:
[..]
ik heb al wel even de boekhouding bij gewerkt
boh maak me gekquote:Op maandag 17 januari 2022 13:04 schreef DerRabbit het volgende:
Zal ik jouw
[..]
DM inbox even goed bijvullen
wat is dat op de eerste fotoquote:Op maandag 17 januari 2022 13:42 schreef ToT het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
Zo, die heeft z'n eetlust ook weer terug!
Pak rijstwafels is inmiddels bijna half leeg!
haring zo te zienquote:Op maandag 17 januari 2022 13:55 schreef greysbones het volgende:
[..]
wat is dat op de eerste foto
lijkt wel brain
brrrrrrrquote:Op maandag 17 januari 2022 13:57 schreef ToT het volgende:
[..]
Whaha!Hoezo niet? Ik laat hem geen hersenen eten!
quote:
quote:
Lust je wel worst? 😏quote:
Hij at het al toen hij zijn eerste tandjes kreeg!quote:
Mij kan je daarmee ook wel blij maken.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:02 schreef ToT het volgende:
[..]
Hij at het al toen hij zijn eerste tandjes kreeg!
Maar het afgelopen jaar helemaal niet meer; hij vond het een tijd lang niks meer aan. Maar nu vindt hij het weer hartstikke lekker!
Ikzelf heb er net 2 gegeten.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:05 schreef Superbadeendje het volgende:
[..]
Mij kan je daarmee ook wel blij maken.
Deze feestneus hier hou ik wel een beetje vanquote:Op maandag 17 januari 2022 14:09 schreef hemarookworst het volgende:
[..]
alleen een broodje knalworst
De rijstwafels mag hij houden.quote:Op maandag 17 januari 2022 14:08 schreef ToT het volgende:
[..]
Ikzelf heb er net 2 gegeten.Achteraf gezien had ik nog wat meer aan hem kunnen geven, maar hij is ook super blij met die rijstwafels!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |