Bij het tactisch kiezen ga ik dan hulp nodig hebben, ik heb er slechts 3 gezien.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:54 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Dat lijkt me een beter plan. Wel een beetje tactisch gekozen uiteraard.
quote:He stood in the 2008 Haltemprice and Howden by-election as a candidate for Make Politicians History and received 29 votes, despite announcing that he was trying to enter the record books by receiving no votes.
Dan ga ik even naar de wc.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:54 schreef Aoibhin het volgende:
[..]
Je weet wat ik nu ga voorstellen qua meet-idee he...?
1998 in elk geval.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Bij het tactisch kiezen ga ik dan hulp nodig hebben, ik heb er slechts 3 gezien.
Wie heeft er überhaupt ooit zin in Limburgquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
De maker van de kaart had weinig zin om Limburg te tekenen
Nee, ik was hier nooit fan vanquote:1963 Annie Palmen Een Speeldoos
Annie Palmen is nog Miss Zandvoort geweest. Het is immers altijd leuk om in een negatief stukje tekst nog iets positiefs te verwerken. Nu hebben we dat echter gehad, en resteert een buitengewoon waardeloze Nederlandse inzending, die ook nog op bijzonder bekakte wijze de wereld ingezongen werd. Volgens Annie lag haar laatste plaats aan het orkest. Dat excuus nemen wij niet mee in de beoordeling. 2.69
Dat hoorde toen ook nog niet bij Nederland meen ik me te herinnerenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef H_T het volgende:
De maker van de kaart had weinig zin om Limburg te tekenen
Het probleem is dat het verhaal sterker is dan de melodie. En er heel weinig internationale juryleden zijn die Nederlands begrijpen.quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef Aoibhin het volgende:
En nu Nederland![]()
Ik vind dit een vergeten leuke inzending van Nederland. Echt lief
2012 ook maarquote:
Ja, ik ken het deelnemersveld nietquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef Wickedangel het volgende:
[..]
Annie Miss Zandvoort? Met die neus?
En tientallen jaren later maakte Willeke Alberti gewoon dezelfde fout...quote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:57 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Het probleem is dat het verhaal sterker is dan de melodie. En er heel weinig internationale juryleden zijn die Nederlands begrijpen.
of cancellen we John de Molquote:
Ik denk dat we gewoon het beste weer bij 1956 kunnen beginnenquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:55 schreef Sableheart het volgende:
[..]
Bij het tactisch kiezen ga ik dan hulp nodig hebben, ik heb er slechts 3 gezien.
Vergeleken met vorige nummer een hele grote verbeteringquote:Op zaterdag 22 januari 2022 21:59 schreef Sableheart het volgende:
Dit nummer van Duitsland is ook leuk
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |