SPOILER: Frequently Asked QuestionsOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Hoe kan ik Radio 49 beluisteren?
Dit kan (tijdelijk) via de webpagina van Radio49 bij Listen2MyRadio.![]()
Klik hier voor onze Facebookpagina waar vooraf aangemelde radioshows vermeld worden.
Vind je Radio 49 leuk?
Je kunt ons steunen door middel van een éénmalige of maandelijkse donatie. Radio 49 is namelijk niet kostenloos.
Voor meer informatie kun je via DM of PM contact opnemen met Peaceman.![]()
DISCLAIMER
Radio 49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's.
Godmother of Radio 49
And now I think of my life as vintage wine
How fragile we are
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:31 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Nu met die demonstraties in Amsterdam hadden we het er hier thuis pas nog over, omdat de parallel met die van toen werd gelegd en dat Ban de Bom poppetje op TV kwam…
En ik meen het ookquote:
Nee dat is van een middelmatig bandje uit Liverpoolquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef Melting het volgende:
[..]
Je bedoeld gisteren?![]()
[ afbeelding ]
Hollenboerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
De artiest hierna, heeft geen koud busje.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Die heb ik van just me in hangervorm gekregen en daar ben ik zeer dankbaar voor…
Ik ken geen artiest die 'hot van' heet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef Melting het volgende:
De artiest hierna, heeft geen koud busje.
Zo meteen zeg je...... oh die!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken geen artiest die 'hot van' heet.
Hot Van Morrisonquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:37 schreef livelink het volgende:
[..]
Ik ken geen artiest die 'hot van' heet.
Kan me voorstellen. Ik heb nog meegelopen bij die demonstratie. Was diep onder de indruk toen. Nu zou ik niet meer vrijwillig in zo'n menigte gaan staan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Die heb ik van just me in hangervorm gekregen en daar ben ik zeer dankbaar voor…
Was toch super dat we het er in het topic over gehad hadden en dat ik die gewoon had liggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:36 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Die ja.
Zou je wel meelopen in een witte mars?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik heb nog meegelopen bij die demonstratie. Was diep onder de indruk toen. Nu zou ik niet meer vrijwillig in zo'n menigte gaan staan.
tja.... gelukkig was Bea hier niet minderjarigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef MadMaster het volgende:
Groepshug!
https://www.flevolandsgeh(...)A49B31A670322%29.jpg
Dat vertelde je toen en van het 1 kwam toen het ander en bleek just me er zelfs een hangertje van te hebben…quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef livelink het volgende:
[..]
Kan me voorstellen. Ik heb nog meegelopen bij die demonstratie. Was diep onder de indruk toen. Nu zou ik niet meer vrijwillig in zo'n menigte gaan staan.
Ik loop nergens meer in mee. Tegenwoordig hou ik helemaal niet van dat groepsvertoon.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:38 schreef Melting het volgende:
[..]
Zou je wel meelopen in een witte mars?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |