Kwark is de nieuwe drank. Niet meegekregenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:32 schreef utopia2.0 het volgende:
In plaats van drank krijgen ze kwark
wat is nur vor de uitzending?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geraldine zei het tegen vera in de live
Met pijn in mijn hart "Bloem" gestemd. Maar alleen omdat ik een ex heb die Annemarie heetquote:
Freaky, die fles azijn van 100 jaar oud?? bedoel je zo iemand??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef capuchon_jongen het volgende:
Stel je voor morgen nieuwe bewoonster:
Een soort Kitty 2.0 maar nog een vleugje erger
Als Kitty dit terug ziet, denk ik dat ze het BB complex in brand komt stekenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef RobjeGeus het volgende:
6 mensen in de keuken slaan als idioten met lepels op pannen...wat een feest dat kitty weg is__!
geen gist volgens mijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef Tourniquet het volgende:
Ze hebben gist en suiker toch? Kunnen ze zelf geen alcoholische drank brouwen?
Ik denk dat het voor ze ook wel voelt als een Bevrijdingsdagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef MMXMMX het volgende:
OMG het lijkt wel bevrijdings dag in de keuken
We gaan het nog jammer vinden dat ze weg isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef RobjeGeus het volgende:
6 mensen in de keuken slaan als idioten met lepels op pannen...wat een feest dat kitty weg is__!
Mag ik stemmen voor 2 nieuwe bewoners?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef Silves het volgende:
[..]
Freaky, die fles azijn van 100 jaar oud?? bedoel je zo iemand??
"Denk het niet Job!"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:36 schreef pid1961 het volgende:
[..]
We gaan het nog jammer vinden dat ze weg is
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Denk ergens dat ze gewoon geen herhaling willen riskeren van Jill vorig jaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:35 schreef capuchon_jongen het volgende:
Toch een beetje flauwtjes van BB dat er geen feest meer is na de liveshows
Een muziekje kan wel toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Denk ergens dat ze gewoon geen herhaling willen riskeren van Jill vorig jaar
Ach, laten we blij zijn dat het Grace niet isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
AUB Kristoff hou je muil, je kan niet zingen![]()
Stagair 1: Zullen we wat drank er in gooien?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:37 schreef Stargazing het volgende:
[..]
Denk ergens dat ze gewoon geen herhaling willen riskeren van Jill vorig jaar
Hij is zangerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:38 schreef Fritsie1960 het volgende:
AUB Kristoff hou je muil, je kan niet zingen![]()
Oeps, jij bent erg. En dan zeker een briefje er jn met gefoptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:33 schreef Burner82 het volgende:
Als ze lef hebben, versieren ze haar huis snel met ballonnen
Die hoor ik dan nog liever dan die nep (keur)slagerzangertquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:39 schreef D. het volgende:
[..]
Ach, laten we blij zijn dat het Grace niet is
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:37 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Gesprekje vanmiddag Vera en Dimitri .....![]()
Vera over haar verdiet met Dimitri - 15 januari 2022.Is het uit?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |