quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn gewoon blij dat Kitty is opgerot.
Vooruitziende blik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef 5thencounter het volgende:
Hoeren In This House... ik wist het
[ afbeelding ]
Stel Kitty is nog ergens in de buurt en hoort ze nu gillen en schreeuwen van plezier.... Bel de security dan maar... (als ze nog niet is afgevoerd...)quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef spapaars het volgende:
Ze zijn gewoon blij dat Kitty is opgerot.
Niet zo heel vreemd na een kleine 2 weken dictatuurquote:
Tenzij je het iedere week moet doen, maar idd haha.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:27 schreef -sabine- het volgende:
Peter pakt zijn koffer uit. Moet een heerlijk gevoel zijn.
Hun hebben dat niet gezien, was alleen voor de uitzending.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Verbaas me erover dat dimi en vera of een van de andere zich niet afvragen wie het zijn die hun nep vinden
Volgens mij wist het hele huis al dat dat Kitty wasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:21 schreef Koos1958 het volgende:
Verbaas me erover dat dimi en vera of een van de andere zich niet afvragen wie het zijn die hun nep vinden
Nee geraldine zei het tegen vera in de livequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:28 schreef zodeju het volgende:
[..]
Hun hebben dat niet gezien, was alleen voor de uitzending.
Kitty drukte een heel groot stempel op de sfeer.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef Flow3r het volgende:
Vera nu wel leuk met de meiden, denk dat Kitty toch een grote stempel gedrukt heeft
Dacht net aan de kids en familie, krijgen ze dit ook nog thuisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef zodeju het volgende:
[..]
Kitty drukte een heel groot stempel op de sfeer.
Denk het wel..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Krijgen ze geen drank omdat het ongepast (lockdown horeca) zou zijn?
Dat zou best kunnen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Lijkt me niet, vorig jaar hadden ze ook feestjes tijdens de LD.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Als het je niet uitmaakt, blijf er dan ook niet zo in hangen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:25 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Kan mij dat nou schelen man, het is TV. We zien haar wel terug, of niet. Lekker belangrijk verder.
Nu veertje ook nog gemakkelijke kledij, en we zijn er.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef Whuzz het volgende:
Amy doet vast ff d'r makkelijke kleertjes weer aan... zodat ze helemaal los kan.
Oh, heb dat gemist denk ik.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nee geraldine zei het tegen vera in de live
Zou raar zijn, bij de talkshows zitten ze ook gewoon aan de wijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef spapaars het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |