Dat bepaal jij nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef Silves het volgende:
[..]
Bij de feiten houden, volgende keer..
wat stond er dan??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft het lef om mijn TT aan te passen? Wat is dat voor cencuur zooi hier.
Je had ook een minder trollige TT kunnen kiezen natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Heerlijk. Nu kunnen ze tenminste zeggen wat ze dachten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:05 schreef Whuzz het volgende:
Peter nog even flink natrappen: "Ja, als mijn moeder overlijd, dan ben ik weg. Dat kun je toch niet maken? Om dan in het huis te blijven!"
Ik was het nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Wie?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef MacDeMarco het volgende:
is iedereen al aan de kitty detox?
vanavond kann zij nog niet naar huis?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef Silves het volgende:
Alleen haar reactie, toen de presentator zei, een pluspuntje je kunt naar de begrafenis, werd ze nog kwader, en erover heen lullen..
Het is maar TV, maak je niet zo drukquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Jammer genoeg is ze daar te eigenwijs voor....ze wil ook niks horen dan haar eigen beleving. Het ligt allemaal aan andere want ze is te goed.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef B00STER het volgende:
Enige waar Kitty wel eerlijk in was is dat ze echt zichzelf was in het huis. Toen ze net in de studio kwam 'hoopte' ik ergens dat zou blijken dat ze een actrice was, of ingehuurd. Maar ze blijkt gewoon echt zo te zijn. Iedereen mag zijn/haar eigen mening hebben uiteraard, maar ik ben blij met deze keuze. Ik hoop dat ze hulp krijgt, oprecht.
Op een gegeven moment keek Geraldine gewoon angstig naar haar net.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:14 schreef zodeju het volgende:
[..]
Jammer genoeg is ze daar te eigenwijs voor....ze wil ook niks horen dan haar eigen beleving. Het ligt allemaal aan andere want ze is te goed.
Ik snap je adoratie naar dat mens toe iets beter, je bent net zo zuurquote:
Denk dat je "bedoening" bedoelt.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |