SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerdAllemaal cabaretteketet!
Ja. "Legal" zal wel hebben geadviseert dat dit echt een enorm risico isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Steven_Stil het volgende:
BB wil die muts liefst snel kwijt voordat de rekening van de nazorg te hoog gaat oplopen.
Heeft er helemaal niets mee te maken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Doe zelf normaal, of je het er mee eens bent of niet, dat is waar BB zich aan houdt.
Alleen maar Slettebakken over..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef BB-King het volgende:
Ligt het aan mij of is de sfeer meteen stukken beter in het huis.
Snap ik ook niet. Ik lag na een halve week in UC Amsterdam met dervingsveschijnselen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:08 schreef Whuzz het volgende:
Nou BB, kom op met die flessen champagne, bitterballen, bier, wijn, DJ, vuurwerk, opblaaspoppen.
Hij woont er volgens mij niet altijd, maar hij heeft er wel een gigantisch huis laten bouwen voor zichzelf.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:06 schreef Jockari het volgende:
[..]
Ah woont die in Aalten ? Wist wel van Nederland.
Kijk, dat zijn nog eens topictitels.quote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef utopia2.0 het volgende:
Omdat er geen topictitel aanwezig is, zou ik de volgende titel aan kunnen bevelen.
Kitty afgevoerd door vier mannen in witte roze pakken
Ja dat wel, de wanhoop nabijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef Benny het volgende:
Ik hoop serieus dat Kitty de nodige hulp krijgt. Ze heeft het nodig
Bij de feiten houden volgende keer..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:10 schreef freaky40 het volgende:
Wie heeft het lef om mijn TT aan te passen? Wat is dat voor cencuur zooi hier.
Nou echt hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:11 schreef Benny het volgende:
Ik hoop serieus dat Kitty de nodige hulp krijgt. Ze heeft het nodig
Klappuh hebbuhquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:12 schreef Fritsie1960 het volgende:
Bewoners: de voorraadkamer is open....
Doen ze die deur open staat Kitty daar![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |