Ik weet niet of je nou trots moet zijn als club dat je een compleet stadion elke wedstrijd kunt vullen met doorgesnoven tokkies.quote:
Berghuis is naar Ajaxquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:12 schreef yats het volgende:
[..]
Ik weet niet of je nou trots moet zijn als club dat je een compleet stadion elke wedstrijd kunt vullen met doorgesnoven tokkies.
Ik denk dat Feyenoord ook aan goede voornemens gedaan heeft door geen domme grove overtredingen te maken waardoor die Vitessespelers geen reden hebben dat te doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:19 schreef Caland het volgende:
Al bijna 20 minuten gespeeld en er heeft nog geen Vitessespeler kermend van de pijn op de grond gelegen
Hopelijk hebben ze dus aan goede voornemens gedaan
Dit is toch een belachelijke gele kaart?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef yats het volgende:
En zodra je dat post maakt Feyenoord meteen zo'n overtreding
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:22 schreef Caland het volgende:
Openda springt over een been heen
En gaat vervolgens kermend naar de grond
Ik was te vroeg
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.
Dat is knap Yatsie. Jij hep zeker dolby surroundquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef yats het volgende:
[..]
Hou toch op man. Je hoorde letterlijk het contact van de scheenbeschermer die geraakt werd.
Vloet is op de velden dus bloedeloos zal helaas wel meevallenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:23 schreef maxi-mus het volgende:
Wordt dit weer zo'n bloedeloze avond met bijzonder weinig goals?
Ik snuif en drink niet al mijn geld weg en heb daardoor geld voor een betere tv. Ik snap dat jij als Feyenoorder je dat moeilijk voor kunt stellen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:24 schreef Caland het volgende:
[..]
Dat is knap Yatsie. Jij hep zeker dolby surround
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |