SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
inburgeringscursus examen gemaakt door Kwiwi
https://www.quiz-maker.com/Q4Z92ACUP
Nee maar dat komt dus door de migrainequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:30 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Mijn ‘je moet eten’ radar is over het algemeen vrij stuk. Ik heb eigenlijk niet zo snel of vaak trek in bepaalde dingen.
Mannenondergoed is toch nooit "spanned"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:26 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Randomness![]()
Maar even, hebben mannen ook onderbroeken voor niet spannend![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:35 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ja, maar dan de sedan. Met een kont dus.
gewoon lopenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:39 schreef bitterbal het volgende:
Ik hoop dat ik dit jaar een elektrische scooter kan kopen
oh nicequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:41 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, dat is een coupé. Is ‘m ook niet
[ afbeelding ]
Weet ik niet precies. Maar meer dan ik aan een auto wil uitgevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nicemooie auto. Waskost die?
Twee keer de helftquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:43 schreef bitterbal het volgende:
[..]
oh nicemooie auto. Waskost die?
Koop zo’n Aixam. Zit je lekker droogquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:44 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Nee scooter is handig met de boodschappen ook
Dat lijkt me dan wel weer leuk. Maar zo’n Talisman krijg ik amper op mijn plekje in de parkeergarage gevrot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:45 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Oh. Zag je al naar Hongarije cruisen ermee.
is dat zo'n ding wat er gek uitziet?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:45 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Koop zo’n Aixam. Zit je lekker droog
Gewoon een weekje overslaanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:48 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik moet nog badkamersoppen, maar ik ben ook moe. En ik heb helemaal niks gedaan vandaag
https://www.viabovag.nl/a(...)edia-systeem-lv17n52quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:48 schreef bitterbal het volgende:
[..]
is dat zo'n ding wat er gek uitziet?
Meh, niet echt. Nog wel gegeten maar consistentie was niet wat het moest zijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
Heb je de kaasfondue nog kunnen redden, Kwiwi?
Deze mogen toch over het fietspad?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
mag hier denk ik ook niet de maastunnel mee door
Echt?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze mogen toch over het fietspad?
Gaat ook lastig van de roltrapquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef bitterbal het volgende:
[ afbeelding ]
mag hier denk ik ook niet de maastunnel mee door
https://www.mobiliteitspl(...)-de-plaats-op-de-wegquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef datismijnmening het volgende:
[..]
Deze mogen toch over het fietspad?
neequote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Zit ik zo in m'n eentje Weet ik veel te spelen?
tering wat een geldquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.viabovag.nl/a(...)edia-systeem-lv17n52
Vroem vroem!
boink boink boinkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:51 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Gaat ook lastig van de roltrap
Voor de echte patserquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:54 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wel een GTI. Die gaat waarschijnlijk wel 46 km per uur
Ik kijk zo ook wel even, het is hier wel een soort van halve zotte inval door het halve huis dus geen idee of ik alles mee kan doen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Weet ik veelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:50 schreef CherryLips het volgende:
Denk aan de maatregelen !!!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:56 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik kijk zo ook wel even, het is hier wel een soort van halve zotte inval door het halve huis dus geen idee of ik alles mee kan doen.
daar had ik deze voor iddquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:53 schreef kwiwi het volgende:
[..]
Kun je een auto voor kopenDacht die kosten 5000/6000 ofzo.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Vind die van jou mooierquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:59 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Volgens mij is dit model nooit verder gekomen dan de conceptfase.
Het zijn er nu 3 die lawaai maken voor minstens 9. Hoeveel bezoekers hou je dan aan? 3 of 9quote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:58 schreef Muskusboktor57 het volgende:
[..]
Denk aan de maatregelen !!!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:01 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Het zijn er nu 3 die lawaai maken voor minstens 9. Hoeveel bezoekers hou je dan aan? 3 of 9
Wat een lelijke autoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 19:49 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
https://www.viabovag.nl/a(...)edia-systeem-lv17n52
Vroem vroem!
nee mn telefoon begon net te koeren dat ie verbonden wasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan weer niet verbinden, hebben jullie dat ook?
Nee deze keer niet, de vorige keer wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:06 schreef liesje1979 het volgende:
Ik kan weer niet verbinden, hebben jullie dat ook?
ja die kon ik alquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Dat filmpje? Ik moest keihard lachen.
Ik dacht, sneeuw foto haar amalia… zoietsquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:33 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
ja die kon ik al
die foto.. was een wilde gok
dat was ook mijn redeneringquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht, sneeuw foto haar amalia… zoiets
Ik weet inmiddels al dat jullie veel beter scoren dan ik dus die illusie heb ik al niet meer. Ik ben altijd ongeveer gelijk met Ama.quote:
Ik had ook dezelfde fout. En die van Opel had ik bij de vorige gegokt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef FranticDJ het volgende:
ik heb mn punten gemist, maar had alleen die 800m niet.. dus gok 38/40
Ik vond hem het meest op Constantijn lijken.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:34 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik dacht, sneeuw foto haar amalia… zoiets
nja die neus van Laurentien herken je ook welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Ik vond hem het meest op Constantijn lijken.
Die had ik wel goed, beiden. Maar het leek me al nogal onlogisch dat er dan opeens zo'n poolstokhoogspring setting zou zijn bij een outdoor zevenkamp.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:36 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik had ook dezelfde fout. En die van Opel had ik bij de vorige gegokt.
Ik dacht die 800, dat is dan vast 1000 of 500 dus die hoort er niet bijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:37 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Die had ik wel goed, beiden. Maar het leek me al nogal onlogisch dat er dan opeens zo'n poolstokhoogspring setting zou zijn bij een outdoor zevenkamp.
eerste wat in je op komt is vaak t bestequote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:39 schreef liesje1979 het volgende:
Ik had een fout die ik eigenlijk wel wist, die van het vijfde wiel aan de wagen. Maar dat leek te makkelijk dus gokte ik op de tweede viool.
maar als je 't als kook kruid wil halen (vers iig) dan is het lavasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Een maggiplant heet gewoon een maggiplant.
Oftewel lavasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:49 schreef liesje1979 het volgende:
Een maggiplant heet gewoon een maggiplant.
Gewoon in je tuin zetten of in een pot. Die dingen zijn niet dood te krijgenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:50 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
maar als je 't als kook kruid wil halen (vers iig) dan is het lavas
heb geen tuinquote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:51 schreef Goitske het volgende:
[..]
Gewoon in je tuin zetten of in een pot. Die dingen zijn niet dood te krijgen
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 20:55 schreef Budapestenaar het volgende:
Ik had dus gisteren een broek aan die totaal uitgescheurd was langs de bilnaad
De hele dag. Bij een externe partijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:00 schreef bitterbal het volgende:
[..]![]()
hoe lang heb je er mee rondgelopen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:07 schreef CherryLips het volgende:
Ik kan Lunteranen niet meer aankijken.
Ik heb andere kwaliteiten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:06 schreef Ygritte het volgende:
Wij zijn wel beter dan de gasten in ieder geval
Ik vraag mij dus nu af of dit bij alle klederdracht figuren zo zit. Dus ook die met die zeeuwse ijzers, staphorster stipwerken of urker kapjesquote:
Kan ook op een balkon. Ik zou niet zonder een kruidentuintje kunnen in een grote pot. Heb geen lavas staan dat is niet dood te krijgen als je het eenmaal hebt staanquote:
I know, maar ik heb er op dit moment echt geen tijd voor (en balkon op het noordenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef Goitske het volgende:
[..]
Kan ook op een balkon. Ik zou niet zonder een kruidentuintje kunnen in een grote pot. Heb geen lavas staan dat is niet dood te krijgen als je het eenmaal hebt staan
Ik ben vooral blij dat ik dat allemaal niet aan hoef. Het is niet charmant en je hebt 20kg kleding aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:13 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Ik vraag mij dus nu af of dit bij alle klederdracht figuren zo zit. Dus ook die met die zeeuwse ijzers, staphorster stipwerken of urker kapjes
Ik doe er echt werkelijk geen fluit aan. Ja knippen wat nodig is, in het voorjaar gaan we een paar planten in die de winter niet overleefd hebben en geef water hoog zomer maar ben jij natuurlijk door je werk soms wel heel veel achter elkaar aan wegquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:14 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
I know, maar ik heb er op dit moment echt geen tijd voor (en balkon op het noorden)
Lijkt me niks. Dan knipt zo’n kapper in je oor in zo’n donkere zaalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:24 schreef bitterbal het volgende:
Kapsalon Theater breidt zich steeds verder uit
Steeds meer cabaretiers en theaters hebben zich aangemeld voor de protestactie Kapsalon Theater. Diverse theaters door het hele land worden woensdag omgebouwd tot kapsalon, massagestudio of schoonheidssalon. Terwijl mensen daar geknipt worden, treden er artiesten op.
Ruim twintig theaters door heel Nederland doen inmiddels mee aan de actie van initiatiefnemers Sanne Wallis de Vries en Diederik Ebbinge. Ook hebben zich steeds meer cabaretiers gemeld. Naast de eerder bevestigde namen Jochem Myjer en Claudia de Breij, zijn ook cabaretiers Dolf Jansen, Roué Verveer, Rayen Panday en Theo Maassen erbij.
De actie werd opgezet omdat vrijdag tijdens de persconferentie duidelijk werd dat theaters nog niet open mogen, maar onder meer kapsalons wel.
Hopelijk moet je dan net lachen om een goede grap die Sanne Wallis de Vries dan maaktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:26 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Lijkt me niks. Dan knipt zo’n kapper in je oor in zo’n donkere zaal
Lijkt mij niet waarschijnlijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk moet je dan net lachen om een goede grap die Sanne Wallis de Vries dan maakt
Vergeten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:32 schreef Ama het volgende:
Nu een 6.4 want was vijf antwoorden vergeten.
Kijk de finale nog wel even moet toch wachten tot WIDM online staat.quote:
Enorm! Ook paar keer al foutmelding gehad.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
Jongens is fok zo traag als corpulente feces of ligt het aan mij?
niet echt hier..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
quote:
Ah ok!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:36 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Kijk de finale nog wel even moet toch wachten tot WIDM online staat.
[..]
Enorm! Ook paar keer al foutmelding gehad.
Is ook net of de vragen je liggen bij dit soort dingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:29 schreef FranticDJ het volgende:
Ik vond deze aflevering serieus niet heel moeilijk
Ik vind haar niet bepaald grappig, dus dat lijkt me sterkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:31 schreef bitterbal het volgende:
[..]
Hopelijk moet je dan net lachen om een goede grap die Sanne Wallis de Vries dan maakt
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:34 schreef Ygritte het volgende:
foute antwoorden weg kan strepenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:39 schreef Goitske het volgende:
[..]
Is ook net of de vragen je liggen bij dit soort dingen.
Dat misschien welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:30 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Wordt geen nachtwerk vandaag
Nou dat ookquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:40 schreef FranticDJ het volgende:
of dat je
[..]
foute antwoorden weg kan strepen
Dat klinkt wel grappig.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag wordt hier een soort levend ganzenbord gespeeld...
Als je op een vakje komt, moet je een bepaalde "sportieve" opdracht uitvoeren. bijvoorbeeld zoveel keer opdrukken...
Als ik op tijd terug kom uit het zkh ga ik wel meedoen...![]()
hoewel het grappig klinkt.. niks voor mijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:44 schreef Bomenverzameling het volgende:
Woensdag wordt hier een soort levend ganzenbord gespeeld...
Als je op een vakje komt, moet je een bepaalde "sportieve" opdracht uitvoeren. bijvoorbeeld zoveel keer opdrukken...
Als ik op tijd terug kom uit het zkh ga ik wel meedoen...![]()
Dat denk ik nietquote:
Nee, dat niet.. maar ben een avond /nachtmensquote:
Jup staat opquote:
Ik vroeger ook, maar de laatste jaren totaal niet meerquote:Op zaterdag 15 januari 2022 21:50 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Nee, dat niet.. maar ben een avond /nachtmens
het afgelopen jaar is dat afgenomen bij mij,al wordt het vaak toch nog wel na 0:00quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, maar de laatste jaren totaal niet meer
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:09 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Ik vroeger ook, maar de laatste jaren totaal niet meer
Zet je dan ook Henk Wijngaard op?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:20 schreef mschol het volgende:
[..]
ik heb geen veren![]()
daarnaast, nu aan et trucken
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:17 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Ben je nu langzaam een ochtendmens aan het worden?
waar gaat dit overquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ygritte Lol nou ik heb hem dus vanmiddag gehaald en net even snel een stukje geprobeerd. Maar op de hoogste stand is het redelijk lastig om hem te houden waar je hem hebben wil. Hij ging alle kanten op. Nu heb ik morgen denk ik in beide armen spierpijn, in mijn prikarm en in mijn boorarm.
Ik ben nu al slaperigquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:15 schreef mschol het volgende:
[..]
het afgelopen jaar is dat afgenomen bij mij,al wordt het vaak toch nog wel na 0:00
wie?!?!?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Zet je dan ook Henk Wijngaard op?
ik ga er vandaag ook geen latertje van maken hoor, heb echt even wat extra slaap nodig door die stomme booster, nog 2 korte ritjes (20min) denk ikquote:
HUE HUEquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
@:Ygritte Lol nou ik heb hem dus vanmiddag gehaald en net even snel een stukje geprobeerd. Maar op de hoogste stand is het redelijk lastig om hem te houden waar je hem hebben wil. Hij ging alle kanten op. Nu heb ik morgen denk ik in beide armen spierpijn, in mijn prikarm en in mijn boorarm.
Oh lolquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef liesje1979 het volgende:
Was even een snelle poging, kan pas zien hoe het resultaat is als het weer droog is, maar leuk is het iig wel.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:28 schreef Ygritte het volgende:
[..]
Oh loldat viel bij mij wel redelijk mee
Voor de rest wel satisfying?
Ja het is inderdaad wel een stuk leuker danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:29 schreef liesje1979 het volgende:
[..]
Was even een snelle poging, kan pas zien hoe het resultaat is als het weer droog is, maar leuk is het iig wel.
Nu WIDM.
ik heb hem er ook inzitten hue huequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:27 schreef mschol het volgende:
[..]
ik ga er vandaag ook geen latertje van maken hoor, heb echt even wat extra slaap nodig door die stomme booster, nog 2 korte ritjes (20min) denk ik
hangt ook van de ontvanger afquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
valt nu nog meer. Dag 2 was erger bij Modeurna toch?
Koenquote:
Tja ... surviving, rete druk op werk, slow start januari zit er niet in. Dit jaar wordt waarschijnlijk gekkenhuisquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en bij jouw?There are 2 Situations that drives an man Crazy: With and without wife
Wanneer een man de deur van zijn auto voor zijn vrouw openhoud is of de auto nieuw of zijn vrouw
Sorry, mind closed until further notice🍷
Oh, ik zag je vraag over Chia (pudding) een paar dagen geleden, maar dat koop je bij de Tuinen / HBquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:22 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]Nee dat ook niet direct. Maar ik word wel elke ochtend zo rond 7 uur, half 8 wakker. En rond middernacht gaat het lampje weer uit.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:42 schreef crv het volgende:
[..]
Tja ... surviving, rete druk op werk, slow start januari zit er niet in. Dit jaar wordt waarschijnlijk gekkenhuisdruk op werk ook, aantal projecten die (soms teveel) aandacht kosten. Voor de rest rommelt het lekker verderSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. en bij jouw?
Same shit, different day
SC hopper present
Ja, en ?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:45 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
De buitenlamp bij de oprit achter met bewegingssensor staat aan
Nog steeds bij zelfde baas?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:46 schreef Koen66 het volgende:
[..]
druk op werk ook, aantal projecten die (soms teveel) aandacht kosten. Voor de rest rommelt het lekker verder
Hij is nu weer uit, maar ik krijg daar altijd een beetje de kriebels van als dat ding ineens aan gaatquote:
voor mij hetzelfde als bij prik 1, helaasquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:35 schreef Koen66 het volgende:
valt nu nog meer. Dag 2 was erger bij Modeurna toch?
9 van de 10 keer gewoon een kat.... maar ja.... die ene keer hè....quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is nu weer uit, maar ik krijg daar altijd een beetje de kriebels van als dat ding ineens aan gaat
*geeft baksteen aan 4EBEquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Hij is nu weer uit, maar ik krijg daar altijd een beetje de kriebels van als dat ding ineens aan gaat
Niet bewegen danquote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:51 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, of een blaadje \ vliegjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:54 schreef crv het volgende:
[..]
9 van de 10 keer gewoon een kat.... maar ja.... die ene keer hè....
[ afbeelding ]
quote:
Ook niet ademen?quote:
Is het bestequote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Of ik gooi Wattenschijfje los..
[..]
Ook niet ademen?
Heb je ook een bordje bij de voordeur hangen? Hier waakt Wattenschijfje.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:58 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Of ik gooi Wattenschijfje los..
[..]
Ook niet ademen?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:00 schreef Citizen.Erased het volgende:
[..]
Heb je ook een bordje bij de voordeur hangen? Hier waakt Wattenschijfje.
Hmmm en dat was met chocoladesmaak, toch?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 22:44 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Oh, ik zag je vraag over Chia (pudding) een paar dagen geleden, maar dat koop je bij de Tuinen / HB
Daar kom jij al
Je koopt daar de chiazaadjes en je doet daar zelf cacaopoeder en melk naar keuze bijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:08 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmmm en dat was met chocoladesmaak, toch?
Mijn ouders hebben een keer gehad dat ze iemand voor het raam zagen staan tijdens een bliksemflits. Soort scène uit een horrorfilm.quote:
En hoe wordt het dan pudding? Of maak je er gewoon een papje van?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:09 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Je koopt daar de chiazaadjes en je doet daar zelf cacaopoeder en melk naar keuze bij
Yep, nog steeds. Heb ook geen echte ambitie tot iets andersquote:
dat woordquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef mschol het volgende:
[..]
soms vind ik dat lekker snel/makkelijk
veel hangt af van wat voor soort munt je gebruiktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is muntthee in een restaurant lekkerder dan wanneer ik het zelf maak?
je moet er wel echte munten ingooienquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:14 schreef CherryLips het volgende:
Waarom is muntthee in een restaurant lekkerder dan wanneer ik het zelf maak?
De zaadjes nemen het vocht op en het wordt een soort puddingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:11 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En hoe wordt het dan pudding? Of maak je er gewoon een papje van?
drad was van plan vrijwel hetzelfde te typenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef mschol het volgende:
[..]
je moet er wel echte munten ingooien
Lekker manquote:
Hmm, okéquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
De zaadjes nemen het vocht op en het wordt een soort pudding
Ik maak het altijd de avond van te voren en gooi her in de koelkast
Is natuurlijk wat je er zelf bij bedenktquote:
Oude stuivers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:15 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
veel hangt af van wat voor soort munt je gebruikt
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Hmm, okéIk houd dit even in beraad
maar dat proef je welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:17 schreef CherryLips het volgende:
[..]
Nee gewoon zo'n bosje van de markt. Ik zie het verschil niet
En je gezondheid gaat ook nog steeds vooruit? Dat is wel fijn natuurlijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik op zoek moet voor alternatieven voor brood enz, maar tot nu toe bevalt het erg goed
heb je een foto van dat prutje? ben benieuwd naar de textuurquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:18 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]![]()
Het is dat ik op zoek moet voor alternatieven voor brood enz, maar tot nu toe bevalt het erg goed
Ja, de laatste keer was de bloeddruk prima en de suikers dalendequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:20 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
En je gezondheid gaat ook nog steeds vooruit? Dat is wel fijn natuurlijk.
Dat wandelingetje moet ik mezelf ook wel toe verplichten af en toe. Maar meestal vind ik het gelukkig gewoon wel lekker om een uurtje rond te stappenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:22 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Ja, de laatste keer was de bloeddruk prima en de suikers dalende![]()
Had alleen ff geen zin meer in een wandelingetje vandaag, alhoewel ik wel naar schoonloeder heb gelopen.
Dus voldoende beweging
Ziet eruit als diarreequote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:20 schreef FranticDJ het volgende:
[..]
heb je een foto van dat prutje? ben benieuwd naar de textuur
hoe is het mondgevoelquote:
Ja, het is wel heerlijk als je eenmaal bezig bentquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:23 schreef Budapestenaar het volgende:
[..]
Dat wandelingetje moet ik mezelf ook wel toe verplichten af en toe. Maar meestal vind ik het gelukkig gewoon wel lekker om een uurtje rond te stappen
zonde van het weekend, volgende booster begin week plannen maarquote:
Gel-achtig zacht met zachtere pitjes, beetje vergelijkbaar met maanzaad maar net een slag groter qua textuur, maar is verder smaakloos.quote:
gatverdegatverquote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gel-achtig zacht met zachtere pitjes, beetje vergelijkbaar met maanzaad maar net een slag groter qua textuur, maar is verder smaakloos.
Je moet dit nog zelf opleuken.
griesmeelpudding achtig? of meer rijstepap?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 23:27 schreef 4EverBlackEyed het volgende:
[..]
Gel-achtig zacht met zachtere pitjes, beetje vergelijkbaar met maanzaad maar net een slag groter qua textuur, maar is verder smaakloos.
Je moet dit nog zelf opleuken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |