SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ik kan het je wel uitleggen maar het niet voor je begrijpen........
quote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:42 schreef Snowsquall het volgende:
om 5.00u klaar staan........wat een heerlijk relaxed leventje lijkt me dat
Lekker glibberen door de koeien diarree ipv lekker slapenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Ze denkt dat ze het snaptquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:43 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij snapt ze het niet allemaal 100%
Geen gasten ontvangen in een half afgemaakt pandquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Dit wordt dus een aflevering zonder aannemers, lekkages, vergunningen, verbouwbudget, burgemeester
Gelukkig geen sjambrûh d’oodtquote:Op zaterdag 5 februari 2022 21:47 schreef Dutch_view het volgende:
Dit wordt dus een aflevering zonder aannemers, lekkages, vergunningen, verbouwbudget, burgemeester
Mij ook, nul ervaring en we beginnen gewoon een bedrijf terwijl we de taal ook nog eens niet beheersen........Typisch NzLs volgens mij...quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:09 schreef Kreator het volgende:
Het verbaast me elke keer weer hoe weinig mensen nadenken of plannen voordat ze zulke levensveranderende dingen doen.
ice bucket challenge genotquote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:16 schreef Dutch_view het volgende:
Ik mis de emmer koud water over het kalf heen gooien
Ik denk dat vooral hij wilde. In Nederland was het financieel niet mogelijk; vandaar dat ze naar Frankrijk zijn vertrokken.quote:Op zaterdag 5 februari 2022 22:22 schreef Snowsquall het volgende:
Wiens droom was deze emigratie eigenlijk?
vast van een Hollanderquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:30 schreef Dutch_view het volgende:
Voor 2 ton een ruïne kopen, well done
2jr samen idd.........EN met een vent die 27jr ouder is......quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:32 schreef Dutch_view het volgende:
Net een jaar samen en dan meteen al zulke plannen, je moet maar durven
hahah ja als je hem hoort opsommen wat er allemaal moet gebeurenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:53 schreef Snowsquall het volgende:
Volgens mij hadden ze beter een stuk grond kunnen kopen en daar op bouwen
hadden beter het aankoopbedrag van 2ton kunnen investeren in een stuk grondquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:01 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]
Anders red je het niet met 2 ton
Klopt, opnieuw bouwen lijkt me goedkoper dan deze megaklus.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:02 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
hadden beter het aankoopbedrag van 2ton kunnen investeren in een stuk grond![]()
Hou je vast nog geld over ook
nee we zijn Nederlanders, een klein knieperig potje jamquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:06 schreef derLudolf het volgende:
Geef die kerel dan ook een fles wijn en kaas.
Ja en dan wel evt willen bezuinigen op een zwembad.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:08 schreef Kreator het volgende:
Vloerverwarming. Altijd keihard nodig in Zuid Portugal waar het altijd lekker weer is.
Ik ga op vakantie en ik neem meequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Snowsquall het volgende:
Gasten moeten zelf stroom meenemen
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:07 schreef Snowsquall het volgende:
Gasten moeten zelf stroom meenemen
Met de warme zon er op schijnendquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Ennuh, drinkwater via een tuinslang
Tyleenslang lijkt me wel het minstequote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Lekker geïnformeerd als die bron niet nodig blijkt te zijn![]()
Ennuh, drinkwater via een tuinslang
Da's met een tyleenslang ook zo, maar die is tenminste geschikt voor drinkwater.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:20 schreef Dutch_view het volgende:
[..]
Met de warme zon er op schijnend
Legionella genot
ja dit kun je nooit meer terugverdienenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:21 schreef monkyyy het volgende:
Zet eruit als een rip-centjes project
Het lijkt me alles behalve een sympathieke man.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:25 schreef Meridiaan het volgende:
Wel sympathieke mensen, ik hoop dat het ze lukt.
Dapper/Knettergek is het wel
quote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:23 schreef Dutch_view het volgende:
Lidl broodjes halen voor de gasten
25.quote:Op zaterdag 12 februari 2022 21:34 schreef Snowsquall het volgende:
2jr samen idd.........EN met een vent die 27jr ouder is......
Reken ik ook goed, ik kiek nie zo nauwquote:
Als er een huist staat kan je ervan uit gaan dat er water was, ligt er geen leiding dan een bron en vaak de bekende watertank naast of onder het huis. Stroom is ook een bekend verhaal, had beter geld kunnen investeren in zonnepanelen en een generator zoals de anderen doenquote:Op zaterdag 12 februari 2022 22:18 schreef derLudolf het volgende:
Lekker geïnformeerd als die bron niet nodig blijkt te zijn
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |