SPOILER: Waar op tv te bekijken?Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Bewoners![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Alle afbeeldingen zijn klikbaar en linken naar het desbetreffende bewonertopic
Handige topics
Verslagen delen en teruglezen ➡️ Streamverslagen
Belangrijke updates? ➡️ Updates
Beelden delen en terugkijken? ➡️ Video's, filmpjes, foto's, screenshots en gifjes topic
TV? ➡️ Commentaar op tv uitzendingen
Offtopic reageren ➡️ Slowchat
Probleempje in topic of met andere FOK!ers? ➡️ TR of Feedbacktopic
Regels
Degene die het topic sluit, opent het nieuwe topic
Geef de sluiter ook de tijd om het te openen!
Topics kapen wordt niet gewaardeerd“Never argue with an idiot. They will only bring you down to their level and beat you with experience.” ― Mark Twain.
spanning en zenuwen voor de liveshowquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:34 schreef chufi het volgende:
Hoe zweet Salar? Hij doet niets dan voor de spiegel staan
Zekerquote:
Noem mij geen wijfquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
je ziet ook alles wijf
[ afbeelding ]
Dat was ook de bedoeling.quote:
Ik ben enorm benieuwd wat hier gebeurt, maar ergens durf ik het niet te vragen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:35 schreef mario390 het volgende:
[..]
je ziet ook alles wijf
[ afbeelding ]
Een kotsende oksel is ook wel interessantquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke wil je de TT even aanpassen?
Dat zijn vrouwen die een doomsday device aan het bouwen zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Ik ben enorm benieuwd wat hier gebeurt, maar ergens durf ik het niet te vragen.
Ik welquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
getsiequote:
nou als dat niet duidelijk is ,,,,,,,,,,,,,,,,quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:37 schreef B00STER het volgende:
[..]
Salar en Nawel hebben daar een veel betere oplossing voor: niet werken. Ga je ook niet zweten. Fixed!quote:
Ik bedoel meer het waarom, ik heb even een half uurtje niet opgelet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:40 schreef odie22 het volgende:
[..]
nou als dat niet duidelijk is ,,,,,,,,,,,,,,,,
Als het helpt,prima.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:42 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Soubrassen heten die. Gebruikten wij ook in de danskleding.
Even de boel luchten.quote:
Nee hoor, er komt nog geluid uitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:44 schreef Li0nHeart het volgende:
Moet BB nu ook niet even een pols check doen?
[ afbeelding ]
Vertelquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:37 schreef FreshFruit het volgende:
@:Dotteke wil je de TT even aanpassen?
gefixedquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:46 schreef Li0nHeart het volgende:
Nouchine is bezig in iets engs te veranderen blijft zichzelf
Kotsende klopt niet.Moet klotsende zijn.quote:
Donequote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:48 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Kotsende klopt niet.Moet klotsende zijn.
Misschien komt er wel een dilemma in de uitzending.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef Thaidg het volgende:
Gaat Amy nog weg of wacht ze tot na liveshow?
Hoezo weg?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef Thaidg het volgende:
Generaal Kitty overziet haar troepen.quote:
Vooralsnog blijft ze.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:49 schreef Thaidg het volgende:
Labiel eendje moet om het uur huilen en roept dan dat ze naar huis wil. Tussendoor wil ze dat niet. Moeilijk.quote:
Haar hoofd staat ook continu op janken. Mara ze moet nog even blijven. Eerst dat stuk stront uit Aalten die weg moet.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:51 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Labiel eendje moet om het uur huilen en roept dan dat ze naar huis wil. Tussendoor wil ze dat niet. Moeilijk.
in de wenkies tochquote:
Make-up talk. Ik leer enorm veel over wenkbrouwen vandaag!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:53 schreef Li0nHeart het volgende:
lastig.. makeup talk of mens-erger-je-niet talk.
quote:
Doe's ff normaal gekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:55 schreef mario390 het volgende:
kunnen meiden ook menstruatie
squirten?
Die voelt haar einde naderen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:54 schreef Donna1000 het volgende:
Zoals Kitty daar staat, wordt er gewoon eng van, stiekem in de camera kijken en dan gaan zuchten en blazen.
Seksualiteitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:55 schreef mario390 het volgende:
squirten?
Hoe kom je er op idioot.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:55 schreef mario390 het volgende:
squirten?
gadver, je wordt met de dag smeriger met je opmerkingenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:55 schreef mario390 het volgende:
squirten?
Jquote:
Je bent een pervers en vies mannetje. Zum kotzenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:55 schreef mario390 het volgende:
squirten?
Dat verklaart waarom mijn stoel zich steeds omdraait als ze gaan zingen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:57 schreef Whuzz het volgende:
Na alle aantijgingen toegen "Voice Of Holland" vanwege sexueel wangedrag, neem ik aan dat zingen in BB ook verboden wordt. Toch? Plz?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom mijn stoel zich steeds omdraait als ze gaan zingen.
Ik zat meer te denken aan pianobegeleidingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:57 schreef Whuzz het volgende:
Na alle aantijgingen toegen "Voice Of Holland" vanwege sexueel wangedrag, neem ik aan dat zingen in BB ook verboden wordt. Toch? Plz?
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:59 schreef B00STER het volgende:
[..]
Dat verklaart waarom mijn stoel zich steeds omdraait als ze gaan zingen.
Heet jij toevallig Jeroen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:00 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Ik zat meer te denken aan pianobegeleiding
Proteīne gezichtmaskertje?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:59 schreef Whuzz het volgende:
Amy vind het mooi als ze glanst. Daar heb ik een truukje voor. Kom maar even hier duckface!
Die ziet ze liever dan balonnen denk ik.quote:
Moet er netjes opstaan vanavond.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:01 schreef odie22 het volgende:
[ afbeelding ]
mag d'r huispak niet vies worden
Heb je gezopen?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:01 schreef mario390 het volgende:
[..]
de kann zij zich inscheven in de gatjes
Snap ik wel, ze is meestal juist vrolijk.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:01 schreef Li0nHeart het volgende:
Grace vindt dat ze er op deze foto als een bitch uitziet .. is niet zo blij met de keuze van BB voor deze foto.
[ afbeelding ]
Doe eerst even een lesje anatomie voor je van die rare vragen stelt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:55 schreef mario390 het volgende:
squirten?
nee , doet hij als vriendendienstquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef Whuzz het volgende:
Is Peter masseur ofzo? Hij is altijd iedereen aan het masseren en schijnt dat goed te doen.
Is ook lastig als je nog nooit een naakt vrouwenlichaam in het echt hebt gezien.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doe eerst even een lesje anatomie voor je van die rare vragen stelt.
okequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:04 schreef Dutchgirl23 het volgende:
[..]
Doe eerst even een lesje anatomie voor je van die rare vragen stelt.
Die lijken me al lang gaar. Bakt ze die door tot ze weer uiteenvallen tot hun moleculaire eenheden ofzoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:05 schreef BB-King het volgende:
Close-up van de ballen van Kitty op stream 2.
Serieus? Ik vind dat ze veel teveel plamuur gebruiktquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:03 schreef utopia2.0 het volgende:
Vera is by far de mooiste vrouw daar
Inmiddels ligt/lag de tweede lading in de pan.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:07 schreef Whuzz het volgende:
[..]
Die lijken me al lang gaar. Bakt ze die door tot ze weer uiteenvallen tot hun moleculaire eenheden ofzo
Dat gebruiken ze allemaal daar. Ook zonder make-up is ze mooi. Maar wat is de definitie van mooi.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat ze veel teveel plamuur gebruikt
Heb je het over dat mens uit Aalten?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:08 schreef Lillfex het volgende:
Wel erg dat je bang bent om naar huis te gaan
Nouchin heeft iets vind ik.. vrolijk en leuk koppiequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gebruiken ze allemaal daar. Ook zonder make-up is ze mooi. Maar wat is de definitie van mooi.
beauty is in the eye of the beholder ...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:08 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Dat gebruiken ze allemaal daar. Ook zonder make-up is ze mooi. Maar wat is de definitie van mooi.
MONGOLEN!quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Kan niet wachten op die verlossende zin: IK WIST HET
Ja je huis is toch je thuishavenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Heb je het over dat mens uit Aalten?
en dan komt de plottwist, iedereen blijftquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Fikkert2 het volgende:
Kan niet wachten op die verlossende zin: IK WIST HET
Kwa uitstraling een leuke meid, maar strontvervelendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Nouchin heeft iets vind ik.. vrolijk en leuk koppie
Iedereen blijquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
en dan komt de plottwist, iedereen blijft![]()
![]()
Of de geheime kamer wordt ingezetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
En zo is hetquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
beauty is in the eye of the beholder ...
Maar dat ze wel weet dat ze de minste stemmen had van het publiekquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
nee is nur vandaagquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:07 schreef Hznootje het volgende:
[..]
Serieus? Ik vind dat ze veel teveel plamuur gebruikt
Dat is dan weer mijn grootste angstquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
Krullen zijn ook echt naturel. Je weet dat ze die krullen gekocht heeft?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:09 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Ik vind Grace een mooie vrouw. Mooie huid, mooi gebit. Krullen.
Lekker naturel.
Amy:quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter tegen Amy : Je hebt zo'n mooie makeup .. je gaat niet bleiten he!
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
die komt nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:11 schreef Fikkert2 het volgende:
[..]
Dat is dan weer mijn grootste angst
Als dat mens uit Aalten blijft, trap ik er haar persoonlijk uitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:10 schreef odie22 het volgende:
[..]
![]()
uiteraard gaat emi bleten, maar na afloop komt de drank er inquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:11 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter tegen Amy : Je hebt zo'n mooie makeup .. je gaat niet bleiten he!
Hoeveel botox hebben ze in die lippen gespoten?quote:
Met wie wil hij als eerste gaan praten? Naam gemist.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:12 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter : als ik mag blijven ga ik bepaalde mensen uit hun kot lokken
peter heeft me iets te veel praatjes die flapdrol, maar durft niks te zeggen in de groepquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:13 schreef Whuzz het volgende:
Peter was weggegaan als Sercan er nog was. "een kindertuin, daar doe ik niet aan mee"
Niks, zijn fillers.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:13 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Hoeveel botox hebben ze in die lippen gespoten?
sommige mensen zijn beter in 1 op 1 gesprekkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:15 schreef odie22 het volgende:
[..]
peter heeft me iets te veel praatjes die flapdrol, maar durft niks te zeggen in de groep
Ja, maar die gaat hij ook niet aan. Alleen met de mensen waar het níet over gaat, om over de anderen te roddelen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:16 schreef just me het volgende:
[..]
sommige mensen zijn beter in 1 op 1 gesprekken
Kristof.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:13 schreef Li0nHeart het volgende:
Peter wil een gesprek met iemand gaan hebben, omdat hij nog helemaal niet met die persoon gesproken heeft... geen idee om wie het gaat. Hij zegt, betekent niet dat ik ga nomineren he
Boeit ook niet hoe je het noemt, het ziet er niet uitquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:16 schreef stervis het volgende:
[..]
Niks, zijn fillers.
Botox is om spieren lam te leggen met fillers vullen ze wat op.
2 minuten .. maxquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:20 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Mario is voor een half uurtje zoet
Ja maar Nick is later gekomen dan Theoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:17 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy weer kort vertellen dat ze vorig jaar reserve was. Dat het Nick of zij was die erin zou komen.. Maar toen ging Theo weg... Klopt logisch niet.. want Nick zat er samen met Theo in, maar goed.
Universitair niveau hequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:21 schreef Dutchgirl23 het volgende:
Het hoge IQ is zojuist wel bewezen.
Ze heeft 2x tot 10 geteld.
De eerste avond dat Amy met Eveline even samen buiten liep hebben ze dacht ik ook zoiets gezegd. "Ik ben benieuwd hoe de bewoners reageren als ze horen dat...." : wij niet mogen nomineren, wij niet genomineerd mogen worden. Ik vermoed idd dat ze deze week voro het eerst mogen nomineren maar dat Amy en Eveline nog vrijgesteld zullen worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:18 schreef Li0nHeart het volgende:
Amy : volgende week gaat heel belangrijk worden, de eerste keer dat er genomineerd gaat worden
Gelijk camerawissel.
Dat doet ze wel met haar stemquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:22 schreef suzi1 het volgende:
helaas kan nouchi haar nek nergens boven uitsteken
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:26 schreef mario390 het volgende:
als ze klaar zijn gaa ik de
Top 3 typen
ja stel je voor dat je eens een normaal gesprek aan gaat met iemand die je wat wil vragenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : Wat schaft de pot eigenlijk Kitje?
Kitty : Dat ga je straks ontdekken..
oeh het is geheim...spannendquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:22 schreef Li0nHeart het volgende:
Kristof : Wat schaft de pot eigenlijk Kitje?
Kitty : Dat ga je straks ontdekken..
Leuke UI.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:26 schreef ledn81 het volgende:
[..]
De eerste avond dat Amy met Eveline even samen buiten liep hebben ze dacht ik ook zoiets gezegd. "Ik ben benieuwd hoe de bewoners reageren als ze horen dat...." : wij niet mogen nomineren, wij niet genomineerd mogen worden. Ik vermoed idd dat ze deze week voro het eerst mogen nomineren maar dat Amy en Eveline nog vrijgesteld zullen worden.
Wat voor top 3 ga je maken?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:26 schreef mario390 het volgende:
als ze klaar zijn gaa ik de
Top 3 typen
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:30 schreef Li0nHeart het volgende:
Geen glitterjurk voor Kitty, want haar vader is gister overleden, ze prakizeert er niet over.
Favoriete fokkers ofzoquote:
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:29 schreef Li0nHeart het volgende:
De dames, mooi opgetut komen richting de keuken.
Kitty : ik ben vanavond dus Ma Flodder op de bank
Ik dacht manieren om te kunnen squirten .. valt al weer mee.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:31 schreef engine het volgende:
[..]
Favoriete fokkers ofzo
Maar meiden dus...had ik kunnen weten
Is het nieuwe weekend geworden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:33 schreef Benny het volgende:
Het is wel duidelijk dat donderdag tot de liveshow niks gebeurd
Yuuup. Weet ik ook hoe ik mijn werkweek moet indelenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:34 schreef Li0nHeart het volgende:
[..]
Is het nieuwe weekend geworden.
Ik denk dat ze dit gekregen heeft uit die 2 kilo die ze donderdag kregen.quote:
wat bedoel je? donderdag is tochquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:33 schreef Benny het volgende:
Het is wel duidelijk dat donderdag tot de liveshow niks gebeurd
van haar koffer?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit gekregen heeft uit die 2 kilo die ze donderdag kregen.
Ragout met rijst.quote:
Wie wat?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:37 schreef spapaars het volgende:
En niemand daar die er wat van zegt, dan moet je toch een godsgruwelijke hekel aan iemand hebben.
[ afbeelding ]
Wijf heeft geen leven lijkt het. Als je in een programma gaat, terwijl je vader op sterven ligt, dan heb je het niet begrepen. Laat staan de geboorte van je kleinkind niet mee willen maken. Stront is ze en ik weet dat ik die stront hier tekort mee doe.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:43 schreef Silves het volgende:
[..]
hier slaapt ze ook mee, en nu dit?raar mens..de bedwansen kruipen langs haar benen..
Is van grace kocht ze vorige week ook al aanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:35 schreef engine het volgende:
[..]
Ik denk dat ze dit gekregen heeft uit die 2 kilo die ze donderdag kregen.
KAK is ze, Een hoogbejaarde moeder nu in de steek laten, Hoop dat haar vader niks heeft achtergelaten voor de bitch..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wijf heeft geen leven lijkt het. Als je in een programma gaat, terwijl je vader op sterven ligt, dan heb je het niet begrepen. Laat staan de geboorte van je kleinkind niet mee willen maken. Stront is ze en ik weet dat ik die stront hier tekort mee doe.
Je valt in herhaling. En grof ben je ook! Haar vader lag niet op sterven, was wel ernstig ziek. Je roept maar wat, hebt iets gelezen en maakt er je eigen verhaal van.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:45 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Wijf heeft geen leven lijkt het. Als je in een programma gaat, terwijl je vader op sterven ligt, dan heb je het niet begrepen. Laat staan de geboorte van je kleinkind niet mee willen maken. Stront is ze en ik weet dat ik die stront hier tekort mee doe.
Sta nog steeds versteld.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:47 schreef Silves het volgende:
[..]
KAK is ze, Een hoogbejaarde moeder nu in de steek laten, Hoop dat haar vader niks heeft achtergelaten voor de bitch..
Ze zitten toch tijdens de live.quote:
Peter vraagt vast draai even een rondjequote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef FreshFruit het volgende:
[..]
Ze zitten toch tijdens de live.
Naar de Keyleweg.quote:
Helemaal mee eens, bovendien is het haar keuze om te blijven, al ver van te voren genomen. Wie zijn wij dan om hier wat van te vinden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. En grof ben je ook! Haar vader lag niet op sterven, was wel ernstig ziek. Je roept maar wat, hebt iets gelezen en maakt er je eigen verhaal van.
Boeit mij niet wat jij er van vind. Mensen die dit goedkeuren zijn geen haar beter.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Je valt in herhaling. En grof ben je ook! Haar vader lag niet op sterven, was wel ernstig ziek. Je roept maar wat, hebt iets gelezen en maakt er je eigen verhaal van.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef greysbones het volgende:
[..]
Peter vraagt vast draai even een rondje
of Twerk even![]()
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef D. het volgende:
Heeft ze nou een kleed om met koken zodat haar vieze pak niet nog viezer wordt omdat ze er straks mee het huis uit gaat?
ach.. wij hebben hier toch allemaal iets over iedereen in het huis te zeggenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, bovendien is het haar keuze om te blijven, al ver van te voren genomen. Wie zijn wij dan om hier wat van te vinden.
COSquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Helemaal mee eens, bovendien is het haar keuze om te blijven, al ver van te voren genomen. Wie zijn wij dan om hier wat van te vinden.
Ik geef mijn mening, boeit mij niet wat jij daar van vind. Ik vind het asociaal en een trap in het gezicht van mensen die nog zouden willen dat ze hun ouders nog even konden omarmen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met COS te maken me dunkt. Dit is een privé kwestie.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:51 schreef greysbones het volgende:
[..]
COS
Commentaar op streams
of geld dat alleen als het mensen zijn die jij graag affikt
die on stream isquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Dit heeft NIETS met COS te maken me dunkt. Dit is een privé kwestie.
het is op de live streams dus zo privé is het nu ook weer nietquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
t roze pak waarmee nawel binnen kwamquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
Nog een Roze Popje.. weer zo'n "op leeftijd" type die dat beter laten kan![]()
[ afbeelding ]
Wat is er mis dan?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Foi foi ..jij wil een verhaal horen wat in jou straatje past..ze heeft dit allemaal letterlijk gezegd, ook nog trots dat ze 2 weken voor haar zieke vader heeft gezorgd..schamen moet ze zich..quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
suziiiiiiiiiiiiiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
t roze pak waarmee nawel binnen kwam
Wie zegt dat ik iets wel of niet goedkeur? Je kent haar niet, je kent haar achtergrond niet, haar familie, de omstandigheden. Tevens heb je ook nog met lockdown/ corona te maken, dus het is niet allemaal zo simpel als het in normale omstandigheden zou zijn.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Boeit mij niet wat jij er van vind. Mensen die dit goedkeuren zijn geen haar beter.
Nee, je haalt er weer dingen bij die totaal niet relevant zijn om je gelijk te halen.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef greysbones het volgende:
[..]
die on stream is
ja dan vinden mensen daar wat van ja
net zoals dat jij wat vind van Vera
vind een ander wat van Kitty
Ohhw.. geweldig, wat een mooi pakje ineensquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef suzi1 het volgende:
[..]
t roze pak waarmee nawel binnen kwam
Het is privé en op de streams.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef just me het volgende:
[..]
het is op de live streams dus zo privé is het nu ook weer niet
nee jij trekt zelf aan het kortste eind en kunt het niet eerlijk toegevenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Nee, je haalt er weer dingen bij die totaal niet relevant zijn om je gelijk te halen.
Zo is dat.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets wel of niet goedkeur? Je kent haar niet, je kent haar achtergrond niet, haar familie, de omstandigheden. Tevens heb je ook nog met lockdown/ corona te maken, dus het is niet allemaal zo simpel als het in normale omstandigheden zou zijn.
Privé? Ze zitten in BB he, dan ben je persona non grataquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef freaky40 het volgende:
[..]
Aanname.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:54 schreef greysbones het volgende:
[..]
nee jij trekt zelf aan het kortste eind en kunt het niet eerlijk toegeven
Onzin.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:54 schreef D. het volgende:
[..]
Privé? Ze zitten in BB he, dan ben je persona non grata
Dikke doeiquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben maar even de verstandigste en neem even een stapje terug, totdat dat wijf uit het huis is en dan post ik wel weer.
tot straksquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ik ben maar even de verstandigste en neem even een stapje terug, totdat dat wijf uit het huis is en dan post ik wel weer.
Mijn ouders leven beide niet meer, zou heel graag hun stem nog een keer horen, een knuffel kunnen geven, vragen stellen en antwoorden krijgen. IK veroordeel Kitty niet, dat wil niet zeggen dat ik het wel begrijp. Maar daarom hoef je niet zo grof te doen. Moet je zelf weten, maar zegt ook wat over jouquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:51 schreef utopia2.0 het volgende:
[..]
Ik geef mijn mening, boeit mij niet wat jij daar van vind. Ik vind het asociaal en een trap in het gezicht van mensen die nog zouden willen dat ze hun ouders nog even konden omarmen.
Je bent een mongool als je niet naar de begrafenis van je pa gaat tenzij je er een slecht verleden mee hebt gehad, je hebt gelijk... moet ze zelf weten maar alsnog blijf ik bij mijn mening... nee ze gaat liever in een BBhuis zitten voor 100 dagen, vervolgens weet niemand meer wie je bent 2 jaar later,... ow wacht, dat is die muts die niet naar de begrafenis van haar pa gingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:50 schreef freaky40 het volgende:
[..]
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was wat er steeds uit jouw mond komt, moet je toch eens proberen te onthouden
Niet nodig gast.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:56 schreef D. het volgende:
[..]
Nee, dat was wat er steeds uit jouw mond komt, moet je toch eens proberen te onthouden
Kloptquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:58 schreef D. het volgende:
[..]
Jij mag zeggen dat wat ik zeg onzin is, maar andersom is 'niet nodig'?
uit solidariteit zit in mijn trainingsbroek te kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef odie22 het volgende:
ik snap nog steeds niet waar deze uren en uren lange poppenkast voor nodig is, ze komen 3 minuten in beeld in de hele live show en diegene die er uit gaat en dus het langste op tv komt, loopt in een pyjama
Dat klopt niet helemaal....je gaat niet alles al regelen van ik ben er niet bij tot het gedicht toe als er geen aanleiding is.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:49 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Ze hebben er plezier in. En er is een kans dat ze drank krijgen na de liveshow, dus zien er ook mooi uit voor zichzelf en elkaarquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef odie22 het volgende:
ik snap nog steeds niet waar deze uren en uren lange poppenkast voor nodig is, ze komen 3 minuten in beeld in de hele live show en diegene die er uit gaat en dus het langste op tv komt, loopt in een pyjama
"Op leeftijd"quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
dus geen Kitty geen Paul in de COS?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:59 schreef Paul het volgende:
Kitty hopelijk mag je blijven, je bent mijn allessie
Beter voor je hartquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:55 schreef utopia2.0 het volgende:
Ja hoor gewoon gaan en niet terug komen......quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:53 schreef Aardbeienmoes het volgende:
[..]
Wie zegt dat ik iets wel of niet goedkeur? Je kent haar niet, je kent haar achtergrond niet, haar familie, de omstandigheden. Tevens heb je ook nog met lockdown/ corona te maken, dus het is niet allemaal zo simpel als het in normale omstandigheden zou zijn.
ben niet veel ouder maar voel me niet op leeftijd?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"Op leeftijd"ze is 38 jaar. Ik zou haar vader kunnen zijn. Dus zo op leeftijd is ze niet 5the
Zijn al die kleren nou Grace??quote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:57 schreef greysbones het volgende:
[..]
te groot te wijd
te ouwelijk
schoenen![]()
![]()
Huidige BB-maatstaven zeggen 38 is al oudquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:00 schreef Fritsie1960 het volgende:
[..]
"Op leeftijd"ze is 38 jaar. Ik zou haar vader kunnen zijn. Dus zo op leeftijd is ze niet 5the
je bent ook zo en experte die helemal niks vanquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:52 schreef 5thencounter het volgende:
[ afbeelding ]
Zeur niet zoquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:00 schreef greysbones het volgende:
[..]
dus geen Kitty geen Paul in de COS?
ff checken anders doe ik nog een extra stemmetjequote:
de zoll naar huis haar moeder trostenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 17:59 schreef Paul het volgende:
Kitty hopelijk mag je blijven, je bent mijn allessie
Volgende BB enkel 40+ersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:01 schreef 5thencounter het volgende:
[..]
Huidige BB-maatstaven zeggen 38 is al oud
quote:
mag ik van jou... dan krijg jij van mij...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben al hun koffers blijkbaar terug gekregen want deze outfits hadden ze nooit bij zich.
Denk veel uit grace haar kofferquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Ze hebben al hun koffers blijkbaar terug gekregen want deze outfits hadden ze nooit bij zich.
lees jij uberhaupt wel eens een post van iemand andersquote:Op zaterdag 15 januari 2022 18:05 schreef freaky40 het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |