Als je in Nederland kritisch op youtube over corona praat komt de wijkagent of politie bij je langs en vraagt jou niet meer op youtube te posten.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 00:53 schreef Isdatzo het volgende:
Maar leg anders nog even uit waarom Nederland een dictatuur is en Rusland niet.
Zuur doen over Trudeau is tegenwoordig helemaal hip in bepaalde rechtsige kringen he?quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je in Nederland kritisch op youtube over corona praat komt de wijkagent of politie bij je langs en vraagt jou niet meer op youtube te posten.
Er werd gediscrimineerd op medische status door huidige kabinet.
[ afbeelding ]
Trudeau is beetje zelfde marionet als ons kabinet, met van die Jettens en Klavertjes, Ruttetjes en Hugotjes.
Allemaal in de WEF lobby net zoals Biden.
Doe ik al jarenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:27 schreef xpompompomx het volgende:
[..]
Zuur doen over Trudeau is tegenwoordig helemaal hip in bepaalde rechtsige kringen he?
Een paar maanden bedoel je.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:29 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Doe ik al jaren
epicbeardman in BNW / Presidentsverkiezingen VS #72
epicbeardman in KLB / EU/MSM gaat Wit Rusland schuld geven van massa migratie
Als je geen argumenten hebt doet dat nutteloze woordje niks hoor.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 17:23 schreef mcmlxiv het volgende:
The smell of wappies is strong in this topic….
Je bent een onafhankelijke geest en op die basis fan van trump en antivax wappie geworden. Gefeliciteerd knul.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 22:36 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je geen argumenten hebt doet dat nutteloze woordje niks hoor.
Ik snap dat als er geen politifact of snopes factcheck artikel over mijn standpunt dat Xiden uit is op chaos, dat je het allemaal niet meer snapt omdat je dan zelf moet nadeken.
Dat laat je liever over aan de activisten van NOS/RTL en WP.
Maar je legt nog steeds niet uit waarom Rusland geen dictatuur is en Nederland wel.quote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Als je in Nederland kritisch op youtube over corona praat komt de wijkagent of politie bij je langs en vraagt jou niet meer op youtube te posten.
[ afbeelding ]
Trudeau is beetje zelfde marionet als ons kabinet, met van die Jettens en Klavertjes, Ruttetjes en Hugotjes.
quote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:24 schreef incel2.0 het volgende:
Het is wel opvallend onrustig in de wereld sinds TrumpGod weg is.
Rutte heeft niet voor niets nog steeds een Nokia 3310.quote:
Dat heb ik ook nergens geclaimd, maar we moeten als Nederlanders niet wijzen richting landen terwijl hier ook dictoriale trekjes plaatsvinden. Biden is ook een dictator met zijn vaccinatie verplichting. (die hij er gelukkig niet doorheen krijgt)quote:Op zondag 20 februari 2022 10:52 schreef Isdatzo het volgende:
[..]
Maar je legt nog steeds niet uit waarom Rusland geen dictatuur is en Nederland wel.
Deze post rammelt aan alle kanten.quote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Dat heb ik ook nergens geclaimd, maar we moeten als Nederlanders niet wijzen richting landen terwijl hier ook dictoriale trekjes plaatsvinden. Biden is ook een dictator met zijn vaccinatie verplichting. (die hij er gelukkig niet doorheen krijgt)
Wel leuk dat iedereen hier direct de aanname doe dat ik pro-Putin ben omdat ik die enge seniele pedofiel van een Biden loop te bashen.
Nee ik ben helemaal niet pro-Putin.
Ik ben anti-oorlog, want dit heeft impact op mijn aandelen en zorgt voor meer inflatie, ik verdien maar 50,000euro per jaar dus moet allemaal niet te duur worden.
Ik ben net zoals Trump voor vrede in de wereld, maar jullie Biden lovers steunen een fake oorlog.
Lachwekkend om te zien hoe vatbaar iedereen is voor propaganda van media tegenwoordig, in het NWS topic zitten tal van bange users en moderators te bibberen voor Putin. Dankzij een media offensief vanuit Amurica. Echt lachwekkend.
Trudeau van dictatoriale neigingen beschuldigen terwijl die vrachtwagens wekenlang ongestraft half Canada plat konden leggenquote:Op zaterdag 19 februari 2022 16:11 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Lees de zin uit de quote inclusief bijzin nog eens langszaam doorquote:Op zondag 20 februari 2022 13:51 schreef epicbeardman het volgende:
Biden is ook een dictator met zijn vaccinatie verplichting. (die hij er gelukkig niet doorheen krijgt)
quote:Op vrijdag 18 februari 2022 15:27 schreef Ixnay het volgende:
[..]
Nee. Wij zouden een bondgenoot moeten zijn van Rusland in plaats van een vijand.
quote:Op zondag 20 februari 2022 21:36 schreef Weird- het volgende:
[..]
Lees de zin uit de quote inclusief bijzin nog eens langszaam door
Je hebt weer eens gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
Wie er aan zijn touwtjes trekken, oboema, killary, wef, who mag duidelijk wezen.
Sen. Ted Cruz (R-TX) has 55 Senators in support of his bill to sanction a Russian pipeline company. Why are the pro-democracy Democrats blocking its enactment?
Het build back better plan van WEF gaat ons ook hard raken dankzij de oorlogen die onder Biden zullen plaatsvinden. De democraten genieten van chaos, dan kunnen ze wijzen naar Rusland het is de schuld van Rusland allemaal boze Putin!!![]()
Die vieze enge seniele pedo sloopt de wereld. We hebben Trump de vredestichter nodig.
je hebt weer eens gelijkquote:Op zaterdag 15 januari 2022 16:16 schreef epicbeardman het volgende:
Wie er aan zijn touwtjes trekken, oboema, killary, wef, who mag duidelijk wezen.
Sen. Ted Cruz (R-TX) has 55 Senators in support of his bill to sanction a Russian pipeline company. Why are the pro-democracy Democrats blocking its enactment?
Het build back better plan van WEF gaat ons ook hard raken dankzij de oorlogen die onder Biden zullen plaatsvinden. De democraten genieten van chaos, dan kunnen ze wijzen naar Rusland het is de schuld van Rusland allemaal boze Putin!!![]()
Die vieze enge seniele pedo sloopt de wereld. We hebben Trump de vredestichter nodig.
Vergeten om op je andere account in te loggen? Kan gebeuren kerelquote:Op woensdag 23 februari 2022 11:09 schreef epicbeardman het volgende:
[..]
Je hebt weer eens gelijk
[ afbeelding ]
[..]
je hebt weer eens gelijk
[ afbeelding ]
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |