dan staat kitty weer gillend voor de deur dat ze erin wilquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:02 schreef Cargamelk het volgende:
Kitty vanavond naar huis en Amy morgen vrijwillig wegens heimwee
Kitty gooit Amy door de deur. Je wilde toch naar huis. En trekt die daarna dicht.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:02 schreef Cargamelk het volgende:
Kitty vanavond naar huis en Amy morgen vrijwillig wegens heimwee
Dan toch wel op de plaatselijke tv zenderquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:14 schreef cheanny het volgende:
Wie weet krijgt Kitty haar eigen rls. Over alle drama in haar leven.
Een vlog kanaalquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:14 schreef cheanny het volgende:
Wie weet krijgt Kitty haar eigen rls. Over alle drama in haar leven.
Met een kookprogramma.quote:
Wat is ze nu weer aan het maken? Ganzenbord ofzo?quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:27 schreef Ireth het volgende:
Ah weer een aflevering van "creatief met Kitty" zie ik...
Nog even en er is geen snijplank meer over in dat huisquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Wat is ze nu weer aan het maken? Ganzenbord ofzo?
Volgens mij wel, een rood blokje was iig "ga terug naar start" had ze al bedacht...quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
ben wel benieuwd wat dat gaat worden weer, vorig jaar vroegen ze overal om nu maken ze het, ik vind het best creatiefquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:29 schreef Koos1958 het volgende:
[..]
Nog even en er is geen snijplank meer over in dat huis
is wel vrij moeilijk lijkt mijnquote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:28 schreef BB-King het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe de tv kijker stemt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 13:02 schreef capuchon_jongen het volgende:
[..]
Ja zal wel zo zijn. FOK! geeft Peter zo'n kleine 65 procent kans om te blijven
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |