is juist wat de jongens willen. Kunnen ze zonder ZENDERCHECK even de oogjes dicht doen. Hoe langdradiger hoe beterquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:30 schreef B00STER het volgende:
Goed verhaal van Grace. Lekker kort ook.
Denk dat Dimi Vera wel leuk vind, maar ik geloof nooit dat dat een lange relatie gaat worden.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:31 schreef Angelflush het volgende:
Ik heb t idee dat Vera en Dimi totaal langs elkaar heen praten.
Ik vind ze niet bij elkaar passen. Ik denk dat Dimi t doet om in t huis te blijven.
ja hadden ze de wasbak vol kunnen laten lopenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:33 schreef woveleed het volgende:
Is kitty nu boos dat Amy en nouchine douchen zonder het te vragen / zeggen? Ugh die vrouw...
Grace moet opschieten met haar verhaal.....die moet alle volgens mij condooms uit en rond het bed van Dimi en Vera halen.....Die had ze als grap overal verstopt in het bed in microfoon bakjes gestopt.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:30 schreef B00STER het volgende:
Goed verhaal van Grace. Lekker kort ook.
Dat had ze eerder moeten bedenkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:32 schreef 5thencounter het volgende:
[..]![]()
En Veertje is nu het zielige misbruikte sletje?
uh??????quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:24 schreef Whuzz het volgende:
[..]
@:greysbones : Is Joyce nu ook typisch man![]()
Stukje terug lezen, dan wordt alles duidelijkquote:
lees eens terugquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:28 schreef mario390 het volgende:
hoezo lopt de dimi naar vera
ook in de wc ? vreemd verhalten
Welnee, ze geniet ervan, alle aandacht, ze was een dood vogeltje voorheen... dat die jaloerse kutwijven nu backfiren viel tegen,, dan helpt janken altijdquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat had ze eerder moeten bedenken
Denk dat het grote euvel is dat ze weet hoe de andere over haar roddelen en dat het leuke tv maakt om er ook beelden bij te laten zien.....als iedereen het als normaal hadden gezien zonder oeverloos er over te hebben was er niks aan de hand geweest.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:35 schreef Lillfex het volgende:
[..]
Dat had ze eerder moeten bedenken
Ja wat denk je anders je slaapt met iemand samen dan kan je verwachten dat ze zoiets uitzendingquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:01 schreef Whuzz het volgende:
BB dacht dat er "iets aan het gebeuren was" en heeft over de intercom gevraagd aan Vera of ze "OK" was. Min of meer een verzoek om duimpjes zegmaar.
En nu is Vera bang dat ze dat in beeld gaan brengen alsof er een boel spannende dingen gebeurden.
Dat zou inderdaad kunnen. Maar wat dan nog? Is ze bang dat de spaanse inquisitie haar het huis uit komt sleuren om haar als slet van de eeuw op de brandstapel te gooien?
Dimi is niet echt een prater over zijn gevoelens zoals een Tobias. En het valt me ook op dat hij Vera weinig aankijkt en echt troost. Ligt er meer bij al een dood vogeltje ad en toe en idd over het spel. Het kan zijn dan hij gewoon simpelweg niet tegen al die camera's kan, maar ik zie dit wel als one way traffic en dat kan alleen maar fout gaan lopen.quote:
ja voor warm water om af te wassen, maar dan zou je denken dan pak je alsnog water maar niemand die als nog water pakt om af te wassen hahaquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:33 schreef woveleed het volgende:
Is kitty nu boos dat Amy en nouchine douchen zonder het te vragen / zeggen? Ugh die vrouw...
Niemand komt daar op het idee om het water even te koken voor de afwas......hoeven ze niet op douche te wachten.quote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:38 schreef Joyce-43 het volgende:
[..]
ja voor warm water om af te wassen, maar dan zou je denken dan pak je alsnog water maar niemand die als nog water pakt om af te wassen haha
Jawel, uitzetten en the match of the day Manchester City - Chelsea kijkenquote:Op zaterdag 15 januari 2022 14:38 schreef Whuzz het volgende:
Godver, zingen op 2 streams tegelijk. No escape
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |